Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Firefox elindítja a teljes cookie-védelmet
A Mozilla legújabb verziója a sütik még szigorúbb blokkolását teszi lehetővé. Ez a felhasználói adatok védelme érdekében folytatott folyamatos küzdelem legújabb lépése.
Tovább a cikkhezMennyire hatékonyak a Discovery hirdetések?
A Google Ads-nek számtalan előnye van más hirdetési platformokhoz képest. Azonban egészen 2020 tavaszáig hiányzott a Google-ből a közösségi hálózatokra hasonlító kivitelű, így a figyelmet igazán hatékonyan megragadni képes vizuális hirdetés. Ezt pótolták a felfedezési (Discovery) hirdetések.
Tovább a cikkhezÚgy tűnik, az eddiginél kevesebb bővített találat jelenik meg a Google találati listájában
Február 18-a óta jócskán lecsökkent a bővített találatok megjelenése a Google találati listáján, állítja több forrásra hivatkozva a SearchEngineLand.
Tovább a cikkhezVáltoznak az alapvető webes vitals-mutatók határértékei a Google Search Console-ban
A felhasználói élményt mérhetővé tevő mérőszámok mindegyike 3-3 kategóriába tartozhat: gyenge, javításra szorul, jó.
Tovább a cikkhezA Google Ads Minőségi Mutató anatómiája
Most megmutatjuk a google miért és hogyan használja a minőségi mutatót a Google Ads hirdetéskor és hogyan javíthatunk ezen a pontszámon.
Tovább a cikkhezAz adaptív keresési hirdetések formátum az alapértelmezett Google Ads-ben
Ahogyan az várható volt, immáron az alapértelmezett hirdetési formátum az RSA lett. A szöveges keresési hirdetések (ETA) egyelőre maradnak, de már az RSA lép előtérbe.
Tovább a cikkhez