Segíthetünk?

Blog

2021. április 27.

Last minute: itt az iOS14 változás

Az Apple bejelentette, hogy április utolsó hetében általánosan elérhetővé teszi az iOS 14.5 frissítést és vele együtt az AppTracking Transparency keretrendszert.

Onnantól kezdve az applikációk csak akkor követhetik a felhasználókat, ha ahhoz a felhasználó kifejezetten hozzájárult.

Ez korlátozást minden olyan vállalkozást érint, akik Facebookon Apple vagy más iOS felhasználók számára hirdetnek.

A változás részként a Facebook új mérési módszert vezet be, mint amilyen az Apple SKAdNetwork API és összesített eseménymérés.

A protokoll korlátozza, összevonja, késlelteti az eredmények megjelenítését. A kampányok eredménye továbbra is mérhető marad, ám az iOS felhasználóknál erős korlátozásokkal.

Szintén csökken bizonyos célközönségek és megjelenítések beállítási lehetősége.

Cselekedj azonnal, hogy minimálisra csökkentsd a kampányaid megszakadását!

Tennivalók Applikáció hirdetőként:

  • Frissítsd a Facebook SDK verziót legalább 8.0-ra. 
  • Állítsd be a konverziókat az eseménykezelőben
  • Úgy tervezd meg a kampányokat, hogy applikációnként 1 fiókban hirdethetsz, 9 kampánnyal, és kampányonként 5 hirdetéscsoport használható.

Webes eseményeket használó kampányok esetén:

  • Ha még nem tetted, igazold a domain tulajdont a Facebook Vállalkozáskezelőben
  • Állítsd be és rangsorold a maximum 8 webes konverziós eseményt
  • Az erőforrásközpont segítségével nézd át, és frissítsd azokat a hirdetéseket és hirdetéscsoportokat, amik érintettek a változásban.

Ha nem állítod be a szükséges változtatásokat:

  • Nem hirdethetsz applikációt iOS 14.5 felhasználók számára
  • Némely hirdetéseid akár teljesen le is állhatnak
  • Bizonyos optimalizálási beállítások sem lesznek elérhetők számodra.

A változtatások főbb területei tehát:

Konverziós események

Mérés és jelentések

Hirdetések létrehozása, közönség választása, applikációs kampányok

A Facebook állásfoglalása szerint fontos számukra a privát szféra és adatok védelme, de emellett a hirdető kis és nagyvállalkozások minél jobb kiszolgálása is. Emiatt olyan, perszonalizált hirdetési rendszer kialakításán dolgoznak, ami kevesebb személyes adat kezelésével is hatékonyan tud működni.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!