Segíthetünk?
Tudástár

Tudástár

Egy helyen az összes letölthető útmutató és hasznos tudásanyag,
illetve a korábbi webinárok felvételei.

Ha a soron következő webináriumok érdekelnek:

A legújabb webináriumok!

Letölthető

A tudásmegosztás ügynökségünk egyik fő mozgatórugója.
Itt egy helyen megtalálod a legutóbbi anyagokat.

7 kolosszális hiba a Google Shopping kampányokban

Nem csak azzal lehet elérni szenzációs eredményeket a Google Shopping kampányokban, ha tudod mit kell tenned, de azzal is, ha tudod mit ne csinálj!

Frissítve: 2021.06.25.

Megnézem

7 szenzációs Google Shopping tipp

Összegyűjtöttük azokat a tippeket, melyek alkalmazásával pillanatok alatt látványos eredményekre számíthatsz a Google Shopping kampányaid teljesítményében.

Frissítve: 2021.06.25.

Megnézem

Átfogó útmutató a SEO barát tartalomalkotáshoz

Egy megfelelően megalkotott, keresőbarát szöveg képes lehet organikusan új felhasználókat, potenciális vásárlókat vonzani a weboldalunkra. De hogyan is hozzunk létre olyan vadiúj blogcikkeket és egyéb szöveges tartalmakat, hogy az emberek kereséskor rájuk is találjanak? A következőkben erre a kérdésre adunk részletes válaszokat.

Frissítve: 2021.06.25.

Megnézem

5 szuper tipp a WordPress Yoast SEO-hoz

A WordPress-ben készült oldalak SEO optimalizálásának maximális kihasználásához javasolt plugin-okat használni. Ezen plugin-ok közül a legnépszerűbb és legelterjedtebb a Yoast SEO plugin, ami széles körben segít a különböző optimalizálási feladatok elvégzésében.

Frissítve: 2021.06.25.

Megnézem

Korábbi webináriumok és előadások

2021-től indítottuk webinárium sorozatunkat. Már az első pillanattól kezdve hatalmas volt az érdeklődés,
ezért úgy döntöttünk, hogy megosztjuk a felvételeket mindenkivel.
Ha az aktuálisan következő webináriumok érdekelnek, akkor kattints ide:

Az új webinárok érdekelnek

 

A Google szeme mindent lát!

Vagy mégsem?

Ahhoz, hogy a Google értelmezni tudja oldalunkat - majd később indexelje - először fel kell térképeznie azt. Ilyenkor a feltérképező robotjai végigmennek az oldalunkon, és megvizsgálják a legfontosabb elemeket, kulcsfontosságú rangsorolási tényezőket. A látottak alapján, ha indexelésre érdemesnek tartja az oldalt, akkor a Google egy másolatot készít róla és elhelyezi az indexébe. Tehát indexeli az oldalt.

A feltérképezés és az indexelés két külön folyamat és más eszközökkel tudunk hatni az egyikre és a másikra. Sokan azonban összemossák a kettőt és ugyanazokkal az eszközökkel próbálják befolyásolni mind a két folyamatot. De mégis mi a különbség? Hogyan lehet befolyásolni az egyiket és a másikat?

Facebook tiltás és ami mögötte van!

Tények, sztorik, hiedelmek és lehetőségek, ha már nincs más út!

[REGISZTRÁCIÓHOZ KÖTÖTT]

Az utóbbi egy évben, mindennapossá váltak a segítségkérések a Facebook hirdetési rendszerével kapcsolatban. Naponta halljuk, "nem csináltam semmit egyszer csak tiltottak", "nem tudok hirdetni, pedig 1 éve hozzá sem nyúltam semmihez", "bár 3 éve volt egy elhagyott fiókom, de akkor most miért nem tudok hirdetni?" és hasonló problémákat. Szakértőnk a napi tapasztalatait osztja meg veled, több 100 esettel a háta mögött, és jónéhány visszaszerzett fiókkal.

Ügyfél versus Ügynökség?

Lássunk tisztán! A közös riportok, elemzések és a stratégia fontossága.

A PPC riportok (Google Ads és Facebook Ads) képviselnek igazi hozzáadott értéket?
Vagy csak számok listáját látjuk?

Következő webináriunkon a riportok felépítését és vizualizációját illetve a közös stratégia alkotást vesszük górcső alá Ügynökség vs. Ügyfél szempontból. Többek között a következő kérdéseket tárgyaljuk:

Az ügyfelek leggyakoribb problémái a riportok során.
A közös riport rendszer felállítása, ugyanazt a mozit nézzük!
Hogyan maradjunk közérthetőek?
Az ügynökség oktatja az ügyfelet vagy fordítva?
Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatsz!

Keresőoptimalizálás vs. Fizetett hirdetés?

Harc vagy harmonikus szimbiózis?

Sok esetben a keresőoptimalizálást (SEO) külön, önálló marketing területként kezelik az ügyfelek, holott ez is szerves része az egész marketing ökoszisztémának. Ha csinálunk valamit az egyik csatornán, az hatással van a másikra, és vice versa. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetés (PPC) két tipikusan ilyen online marketing terület: lényegében egymás helyettesítői, ha a Google találati listájáról van szó.

Ezen a webináriumon bemutatjuk, hogy mely területeken képes a PPC és a SEO befolyásolni egymást, és pontosan hogyan, milyen mértékben. Továbbá választ adunk azokra a kérdésekre, hogyan változtathatjuk át őket helyettesítő területekből egymást támogató csatornákká, és miként maximalizáljuk együttes teljesítményüket.

BrightonSEO 2021 tavasz - SERPcepció

Egy indexelt belső találati lista története

2021-ben felkértek minket, hogy tartsunk egy előadást a legrangosabb európai SEO konferencián. Egy Profession.hu esettanulmánnyal készültünk.
A Google algoritmusa olyan bonyolult, hogy egy komplett iparág épült rá - hiszen mi is ebben dolgozunk. Nagyon sokat tudunk már róla, de időnként mégis érhetnek minket váratlan meglepetések, amelyek önmagukban megérnek egy esettanulmányt.
Nemrég belebotlottunk egy anomáliába, aminek papíron nem kellett volna megtörténnie: egy igen magas volumenű kulcsszóra egy belső találati oldal rangsorolt, mégpedig igen jól. Utánajártunk, hogy mi lehet a háttérben - és meg is találtuk.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!