Segíthetünk?

Tudástár

Egy helyen az összes letölthető útmutató és hasznos tudásanyag,
illetve a korábbi webinárok felvételei.

Letölthető

A tudásmegosztás ügynökségünk egyik fő mozgatórugója.
Itt egy helyen megtalálod a legutóbbi anyagokat.

A csúcsteljesítményhez vezető útmutató

Töltsd le az ingyenes e-könyvet, hogy megtudd, hogyan érhetsz el jobb eredményeket a landoló oldaladon a lehető leggyorsabban. Derítsd ki, hogy hogyan érhetsz el több konverziót, jelentősebb idő és pénz befektetése nélkül – A/B tesztelj könnyedén!

Frissítve: 2024.06.10.

Megnézem

Így állítsd be helyesen a Consent Mode-ot + önellenőrző listával!


Teszteld és bővítsd tudásod a cookie-król! Ismerd meg, hogy hogyan tudsz megfelelni az európai adatvédelmi előírásoknak, valamint az uniós felhasználói hozzájárulási irányelvek érvényesítése érdekében a Google által bevezetett követelményeknek. Tudd meg, hogy hogyan kell helyesen beállítani a Cookiebot CMP-t.

Frissítve: 2024.04.10.

Megnézem

Kihagyhatatlan Performance Max ellenőrzőlista!

Fedezd fel a győztes formulát egy sikeres PMAX kampány elindításához PMAX ellenőrző listánkkal! A lista lépésenkénti útmutatóként is szolgál az ilyen típusú kampányokban rejlő lehetőségek teljes kihasználásához.
Azt gondoltad, hogy ez egy teljesen automatizált kampány, és nem kell semmit tenned? Nos, tévedtél. Érj el új magasságokat!

Frissítve: 2024.03.18.

Megnézem

7 kolosszális hiba a Google Shopping kampányokban

Nem csak azzal lehet elérni szenzációs eredményeket a Google Shopping kampányokban, ha tudod mit kell tenned, de azzal is, ha tudod mit ne csinálj!

Frissítve: 2024.02.20.

Megnézem

8 szenzációs Google Shopping tipp

Összegyűjtöttük azokat a tippeket, melyek alkalmazásával pillanatok alatt látványos eredményekre számíthatsz a Google Shopping kampányaid teljesítményében.

Frissítve: 2024.04.15.

Megnézem

Átfogó útmutató a SEO barát tartalomalkotáshoz

Egy megfelelően megalkotott, keresőbarát szöveg képes lehet organikusan új felhasználókat, potenciális vásárlókat vonzani a weboldalunkra. De hogyan is hozzunk létre olyan vadiúj blogcikkeket és egyéb szöveges tartalmakat, hogy az emberek kereséskor rájuk is találjanak? A következőkben erre a kérdésre adunk részletes válaszokat.

Frissítve: 2021.06.25.

Megnézem

6 szuper tipp a WordPress Yoast SEO-hoz

A WordPress-ben készült oldalak SEO optimalizálásának maximális kihasználásához javasolt plugin-okat használni. Ezen plugin-ok közül a legnépszerűbb és legelterjedtebb a Yoast SEO plugin, ami széles körben segít a különböző optimalizálási feladatok elvégzésében.

Frissítve: 2024.03.18.

Megnézem

Korábbi webináriumok és előadások

2021-től indítottuk webinárium sorozatunkat. Már az első pillanattól kezdve hatalmas volt az érdeklődés, ezért úgy döntöttünk, hogy megosztjuk a felvételeket mindenkivel. A 2022-es sikereken felbuzdulva 2023-ban elkészült egy több részből álló sorozat is, amit kifejezetten a webáruházaknak ajánlunk és a Webshop Mesterfogások névre hallgat. Nézd meg ezeket!

Figyeld a közösségi oldalainkat, hogy mindig időben értesülj a legfrissebb ingyenes Klikkmánia webináriumokról!

Shopping Feed Optimalizálás

Az optimalizált feed a nyereséges hirdetés alapja.

Tudtad, hogy a webshopok nyereséges hirdetéseinek titka valahol a hibátlan termékfeed elkészítésében rejlik? Nincs ez másként a Black Friday és a főszezon esetében sem, hiszen ebben az időszakban talán még fontosabb a jó minőségű feed!

De miért fontos ez, és milyen is igazából a jó feed? Ezekre a kérdésekre hozunk nektek válaszokat partnerünkkel a Mergadoval közösen!

A webináron a következő kérdésekre kaphatsz választ:
▪ Miért olyan fontos a jó feed, és mit veszíthetünk, ha nem megfelelő?
▪ Mi a Mergado, és miért érdemes használni a feed kezeléséhez?
▪ Klasszikus hibák Shoprenter/Unas és egyéb feedekben.
▪ Néhány tipp az árukereső feed létrehozásához.
▪ Feed Audit - gyors és ingyenes termékfeed ellenőrzés.
▪ Termékfeed hibák javítása a Mergado Editor segítségével.

Miben mérjük egy webshop sikerét?

Beszélgetés a Pelenka.hu ügyvezetőjével.

Szeretnéd tudni, hogy miben mérjük a sikert? Hogyan érdemes menedzselni vállalkozásunkat az elért eredmények és a látható számok alapján? Egyáltalán, mit mér és mi alapján hozza meg döntéseit az ország kiemelkedően sikeres webshopjának tulajdonosa?

Ezekhez hasonló kérdésekre keressük a választ következő webinárunk során, ahol a meghívott vendégünk Csereklei Zoltán, a többszörösen Az Ország Boltjának és az Év Internetes Kereskedőjének választott Pelenka.hu ügyvezető igazgatója.

4 éve dolgozunk együtt a Pelenka.hu-val, így az első sorból láthatjuk az elért e-kereskedelmi sikereket. Most pedig mindenki számára láthatóvá tesszük azokat a pontokat amik segítenek elkerülni az érzelmi döntéseket. Mert nem csak a szülővé válás lehet érzelmi hullámvasút, hanem a vállalkozásunk vezetése is.

SEO a turizmusban: úgy is lett!

Avagy a Szallas.hu SEO sztori

Kíváncsi vagy milyen a SEO munka élesben egy piacvezető cég együttműködésében? Most megmutatjuk, hogyan is néz ki egy konkrét SEO projekt és annak kihívásai a turizmusban! Egy izgalmas beszélgetés keretein belül bemutatjuk, hogy milyen üzleti kihívásokra tudtunk hatékony megoldásokat adni a SEO segítségével a Szallas.hu számára.

Meghívott vendégünk Sziebig Péter, a Szallas Group, Business Development Igazgatója. A beszélgetést vezeti Asztalos Levente, a Klikkmánia ügyvezetője és Szabó Csaba, Head of SEO.

Egy ilyen nagy volumenű projekt esetén nemzetközi piacokban és több platformban kell gondolkodnunk. Ezeknek más és más céljaik vannak, amelyek sokszor elkerülhetetlenül ütköznek egymással. Hogyan találhatjuk meg az optimális megoldásokat, amik az összes érintett számára előnyösek? Erre is választ kapsz a webinárium során!

Top tippek a román piacra lépéshez

Vendégünk, Birtha Attila, a proClick.ro ügyvezetője

Tudni szeretnéd, hogy mire van szükséged, ha a román piac felé nyitnál, de nem szeretnél évekig próbálkozni az eredménnyel? Biztos tippek mentén határozott növekedés lenne a cél?

A webinár kerekasztal beszélgetésén Birtha Attila, a marosvásárhelyi központú ProClick ügynökség alapítója beszélget kolléganőnkkel, Illyés Anikóval, aki magyarországi és account tapasztalattal egészíti ki a témákat.

Valós stratégiai gondolatmenet mentén, összeszedett és kézzelfogható megoldásokat nyújtunk mindazok számára, akik a közeljövőben tervezik a terjeszkedést a szomszédos országba.

SEO-barát tartalomkészítés

Adatalapú tartalomírási ötletek webáruházaknak

Adatalapú tartalomírási ötletek és hatékonyság mérés, webáruházaknak!
Ha nem jön az ihlet, és már az ötletelés fázisban elakadtál a tartalomkészítés során, segítünk!

Megmutatjuk, honnan gyűjthetsz ötleteket SEO-barát tartalmaidhoz - adatok alapján, a hatékonyságot szem előtt tartva..
Bemutatjuk azokat az ingyenes és fizetős eszközöket, amikkel egyszerűen felkutathatod a neked megfelelő kulcsszavakat.
A tartalom készítése időigényes, és még csak nem is olcsó. Ezért joggal várhatjuk, hogy bevételt is generáljon. Webináriumunkon képletszerűen is bemutatjuk, hogyan tudod kiszámítani tartalmad ROI-ját, azaz megtérülését. Érthető nyelven, profiktól.

Szuperhatékony Google Ads tippek

Te is ROI alapon optimalizálod a webshopod hirdetéseit?

A Google Ads bevált módszereit ismertető webináriumunk gyakorlati tippekkel és stratégiai tanácsokkal szolgál. Biztosak vagyunk abban, hogy egy átgondolt és professzionális megvalósítás esetén a Google Ads egy rendkívül hatékony hirdetési platform. Érdemes tehát időt és energiát fordítani rá, hiszen egy webshop számára rendkívül jól jövedelmező bevételi forrást jelent a megfelelő Google Ads hirdetési stratégia.

Fatális webshop SEO hibák

Kiteszed a lelkedet, de nem jönnek az eredmények?

A WEBSHOP MESTERFOGÁSOK webinár sorozatunk első előadásában azokat a SEO elemeket vesszük végig, amelyek fontosak a jobb teljesítményhez, azonban a webáruház tulajdonosok rendszeresen elfeledkeznek róluk.

Ezzel szeretnénk egy checklist-et adni a kezetekbe, amin végighaladva ellenőrizni tudjátok, hogy a webshopotok eleget tesz-e a manapság már alapvetőnek számító SEO kívánalmaknak.

UNAS webshop turbófokozaton!

Webshop SEO kimaxolva

A webinárium során először is röviden bemutatjuk az UNAS webshopot, a felépítését, valamint az általános logikáját, természetesen a SEO-ra fókuszálva. Ezután végigmegyünk a legfontosabb technikai és tartalmi SEO elemeken, mindegyiket nagyon röviden bemutatva. Itt alapvetően a beállításokon lesz a hangsúly, azonban mindenképpen fontosnak tartjuk, hogy megértsük az adott SEO elemeket és azok jelentőségét.

Hogyan legyél sikeres TikTokon?

Szeretnél hirdetni a TikTokon, de nem tudod, hogy kezdj hozzá?

A Klikkmánia szervezésében ez alkalommal betekintést nyerhettek a legújabb és legdinamikusabban fejlődő social szenzáció, a TikTok platform lehetőségeibe, rögtön 3 szemszögből is.

Beszélgetésünk során Anikó, ügynökségi és hirdetői szemlélettel, Ákos, a legnagyobb TikTok portfólió menedzsmentjével, országos influencer trendekkel, valamint Bence, az egyik legsikeresebb hazai TikTok csatorna tulajdonosaként, a felhasználói élményekkel lesz jelen.

Facebook Ads hirdetések felpörgetve!

Bevétel maximalizálás webshopoknak a csúcsszezonban!

A Facebook Shopping kampányok (korábbi nevén Dynamic Product Ads, de azóta nem egyértelmű az elnevezése, ezért a továbbiakban Facebook Shoppingként hivatkozunk rá) lehetővé teszik a webáruházaknak, hogy termékfeed alapon hirdetéseket jelenítsenek meg a Facebookon. Ez így pofonegyszerűen is hangzik, hiszen a legtöbb webshop már kipróbált legalább egy árösszehasonlító oldalt vagy a Google Shopping kampányait és pontosan tudja miről van szó. De mint ahogyan az lenni szokott, az ördög most is a részletekben rejlik.

Top1 Google Shopping Tippek

Maxold ki az adataidat!

A webinárium során megismerjük azokat az alap és kiegészítő attribútumokat, amelyek megfelelő használatával, jelentősen növelhető a kampányaink hatékonysága. Áttekintjük milyen lehetőségeink vannak a Unas és Shoprenter webáruház motorokban hatékonyabb termékfeedet készíteni. Stratégiai tervezéssel és tippekkel látunk el a Google Shopping kampányaiddal kapcsolatban, hogy sikeresebb legyen a 2022-es év. Sőt, ha ügyes vagy, akkor már az idei ünnepi szezonra és felturbózhatod webáruházadat!

SEO-barát Fekete Péntek!

Penge SEO tippek a Black Friday kimaxolására!

A Black Friday minden évben az egyik legizgalmasabb nap a webshopok számára. Mondhatni számukra egy piros betűs ünnep, dacára a zord elnevezésnek. Ilyenkor a cél, hogy minél jobban maximalizáljuk a konverziók számát, és megfelelő láthatóságot szerezzünk a Black Friday-t felvezető időszakban. De hogyan érhetjük el ezeket a SEO segítségével? Főleg utóbbi nem könnyű feladat, hiszen ilyenkor az összes konkurens erőteljesen hallatja magát az online éterben.

A webáruház SEO anatómiája

A penge eredményekhez vissza az alapokhoz!

A webinárium során végigvesszük, hogy mik azok a technikai, onsite és offsite SEO elemek, amik optimalizálására kiemelt hangsúlyt kell fektetni egy webshop esetében, illetve, hogy melyek azok a hibák, amikkel tipikusan találkozni szoktunk webáruházak auditálása során - legyen szó hagyományos vagy lokális SEO-ról.

Mutasd a terméked!

Megmondjuk mit árulsz el róla.

Egy webáruház tervezésekor általában túl nagy hangsúlyt fektetnek a kezdőlapra, elvégre ez az első dolog, amivel találkoznak a látogatók. Vagy mégsem?

Ha eljutunk a hirdetésekig, akkor azonnal szembekerülünk a jól konvertáló, hatékony termékoldalak kérdésével, ami sokszor már csak későn kerül reflektorfénybe. Minden webshop elsődleges célja az értékesítés, és ez semmiképpen sem érhető el tökéletesre csiszolt termékoldalak nélkül.

Lokális Google, Facebook és SEO

Helyben vagyunk!

Úgy érzed hogy nem bírod a versenyt a multikkal és az országos lefedettséggel bíró nagy cégekkel? Jó hírünk van!

Nem is biztos hogy velük kell versenyezned! Légy helyben erős, és meglátod, mennyire fog javulni a megtérülésed! Webináriumot tartunk Lokális Google hirdetések és SEO témában, kifejezetten olyan vállalkozásoknak, akik számára fontos, hogy a környéken lévő potenciális vásárlókat érjék el üzeneteikkel! Ne maradj le a lehetőségről!

A Google szeme mindent lát!

Vagy mégsem?

Ahhoz, hogy a Google értelmezni tudja oldalunkat - majd később indexelje - először fel kell térképeznie azt. Ilyenkor a feltérképező robotjai végigmennek az oldalunkon, és megvizsgálják a legfontosabb elemeket, kulcsfontosságú rangsorolási tényezőket. A látottak alapján, ha indexelésre érdemesnek tartja az oldalt, akkor a Google egy másolatot készít róla és elhelyezi az indexébe. Tehát indexeli az oldalt.

A feltérképezés és az indexelés két külön folyamat és más eszközökkel tudunk hatni az egyikre és a másikra. Sokan azonban összemossák a kettőt és ugyanazokkal az eszközökkel próbálják befolyásolni mind a két folyamatot. De mégis mi a különbség? Hogyan lehet befolyásolni az egyiket és a másikat?

Facebook tiltás és ami mögötte van!

Tények, sztorik, hiedelmek és lehetőségek, ha már nincs más út!

[REGISZTRÁCIÓHOZ KÖTÖTT]

Az utóbbi egy évben, mindennapossá váltak a segítségkérések a Facebook hirdetési rendszerével kapcsolatban. Naponta halljuk, "nem csináltam semmit egyszer csak tiltottak", "nem tudok hirdetni, pedig 1 éve hozzá sem nyúltam semmihez", "bár 3 éve volt egy elhagyott fiókom, de akkor most miért nem tudok hirdetni?" és hasonló problémákat. Szakértőnk a napi tapasztalatait osztja meg veled, több 100 esettel a háta mögött, és jónéhány visszaszerzett fiókkal.

Ügyfél versus Ügynökség?

Lássunk tisztán! A közös riportok, elemzések és a stratégia fontossága.

A PPC riportok (Google Ads és Facebook Ads) képviselnek igazi hozzáadott értéket?
Vagy csak számok listáját látjuk?

Következő webináriunkon a riportok felépítését és vizualizációját illetve a közös stratégia alkotást vesszük górcső alá Ügynökség vs. Ügyfél szempontból. Többek között a következő kérdéseket tárgyaljuk:

Az ügyfelek leggyakoribb problémái a riportok során.
A közös riport rendszer felállítása, ugyanazt a mozit nézzük!
Hogyan maradjunk közérthetőek?
Az ügynökség oktatja az ügyfelet vagy fordítva?
Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatsz!

Keresőoptimalizálás vs. Fizetett hirdetés?

Harc vagy harmonikus szimbiózis?

Sok esetben a keresőoptimalizálást (SEO) külön, önálló marketing területként kezelik az ügyfelek, holott ez is szerves része az egész marketing ökoszisztémának. Ha csinálunk valamit az egyik csatornán, az hatással van a másikra, és vice versa. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetés (PPC) két tipikusan ilyen online marketing terület: lényegében egymás helyettesítői, ha a Google találati listájáról van szó.

Ezen a webináriumon bemutatjuk, hogy mely területeken képes a PPC és a SEO befolyásolni egymást, és pontosan hogyan, milyen mértékben. Továbbá választ adunk azokra a kérdésekre, hogyan változtathatjuk át őket helyettesítő területekből egymást támogató csatornákká, és miként maximalizáljuk együttes teljesítményüket.

BrightonSEO 2021 tavasz - SERPcepció

Egy indexelt belső találati lista története

2021-ben felkértek minket, hogy tartsunk egy előadást a legrangosabb európai SEO konferencián. Egy Profession.hu esettanulmánnyal készültünk.
A Google algoritmusa olyan bonyolult, hogy egy komplett iparág épült rá - hiszen mi is ebben dolgozunk. Nagyon sokat tudunk már róla, de időnként mégis érhetnek minket váratlan meglepetések, amelyek önmagukban megérnek egy esettanulmányt.
Nemrég belebotlottunk egy anomáliába, aminek papíron nem kellett volna megtörténnie: egy igen magas volumenű kulcsszóra egy belső találati oldal rangsorolt, mégpedig igen jól. Utánajártunk, hogy mi lehet a háttérben - és meg is találtuk.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!