Segíthetünk?

Tudástár

Egy helyen az összes letölthető útmutató és hasznos tudásanyag,
illetve a korábbi webinárok felvételei.

Legutóbbi webinárjainkat megteknitheted alább vagy Youtube-on:

Az összes webinárium egy helyen!

Letölthető

A tudásmegosztás ügynökségünk egyik fő mozgatórugója.
Itt egy helyen megtalálod a legutóbbi anyagokat.

7 kolosszális hiba a Google Shopping kampányokban

Nem csak azzal lehet elérni szenzációs eredményeket a Google Shopping kampányokban, ha tudod mit kell tenned, de azzal is, ha tudod mit ne csinálj!

Frissítve: 2021.06.25.

Megnézem

7 szenzációs Google Shopping tipp

Összegyűjtöttük azokat a tippeket, melyek alkalmazásával pillanatok alatt látványos eredményekre számíthatsz a Google Shopping kampányaid teljesítményében.

Frissítve: 2021.06.25.

Megnézem

Átfogó útmutató a SEO barát tartalomalkotáshoz

Egy megfelelően megalkotott, keresőbarát szöveg képes lehet organikusan új felhasználókat, potenciális vásárlókat vonzani a weboldalunkra. De hogyan is hozzunk létre olyan vadiúj blogcikkeket és egyéb szöveges tartalmakat, hogy az emberek kereséskor rájuk is találjanak? A következőkben erre a kérdésre adunk részletes válaszokat.

Frissítve: 2021.06.25.

Megnézem

5 szuper tipp a WordPress Yoast SEO-hoz

A WordPress-ben készült oldalak SEO optimalizálásának maximális kihasználásához javasolt plugin-okat használni. Ezen plugin-ok közül a legnépszerűbb és legelterjedtebb a Yoast SEO plugin, ami széles körben segít a különböző optimalizálási feladatok elvégzésében.

Frissítve: 2021.06.25.

Megnézem

Korábbi webináriumok és előadások

2021-től indítottuk webinárium sorozatunkat. Már az első pillanattól kezdve hatalmas volt az érdeklődés,
ezért úgy döntöttünk, hogy megosztjuk a felvételeket mindenkivel.
2021. novemberében csináltuk az év utolsó és egyben egyik legsikeresebb webináriumát, az UNAS wesbshop SEO-ról.
Jövőre folytatjuk újabb izgalmas témákkal.

Hogyan legyél sikeres TikTokon?

Szeretnél hirdetni a TikTokon, de nem tudod, hogy kezdj hozzá?

A Klikkmánia szervezésében ez alkalommal betekintést nyerhettek a legújabb és legdinamikusabban fejlődő social szenzáció, a TikTok platform lehetőségeibe, rögtön 3 szemszögből is.

Beszélgetésünk során Anikó, ügynökségi és hirdetői szemlélettel, Ákos, a legnagyobb TikTok portfólió menedzsmentjével, országos influencer trendekkel, valamint Bence, az egyik legsikeresebb hazai TikTok csatorna tulajdonosaként, a felhasználói élményekkel lesz jelen.

Facebook Ads hirdetések felpörgetve!

Bevétel maximalizálás webshopoknak a csúcsszezonban!

A Facebook Shopping kampányok (korábbi nevén Dynamic Product Ads, de azóta nem egyértelmű az elnevezése, ezért a továbbiakban Facebook Shoppingként hivatkozunk rá) lehetővé teszik a webáruházaknak, hogy termékfeed alapon hirdetéseket jelenítsenek meg a Facebookon. Ez így pofonegyszerűen is hangzik, hiszen a legtöbb webshop már kipróbált legalább egy árösszehasonlító oldalt vagy a Google Shopping kampányait és pontosan tudja miről van szó. De mint ahogyan az lenni szokott, az ördög most is a részletekben rejlik.

Top1 Google Shopping Tippek

Maxold ki az adataidat!

A webinárium során megismerjük azokat az alap és kiegészítő attribútumokat, amelyek megfelelő használatával, jelentősen növelhető a kampányaink hatékonysága. Áttekintjük milyen lehetőségeink vannak a Unas és Shoprenter webáruház motorokban hatékonyabb termékfeedet készíteni. Stratégiai tervezéssel és tippekkel látunk el a Google Shopping kampányaiddal kapcsolatban, hogy sikeresebb legyen a 2022-es év. Sőt, ha ügyes vagy, akkor már az idei ünnepi szezonra és felturbózhatod webáruházadat!

SEO-barát Fekete Péntek!

Penge SEO tippek a Black Friday kimaxolására!

A Black Friday minden évben az egyik legizgalmasabb nap a webshopok számára. Mondhatni számukra egy piros betűs ünnep, dacára a zord elnevezésnek. Ilyenkor a cél, hogy minél jobban maximalizáljuk a konverziók számát, és megfelelő láthatóságot szerezzünk a Black Friday-t felvezető időszakban. De hogyan érhetjük el ezeket a SEO segítségével? Főleg utóbbi nem könnyű feladat, hiszen ilyenkor az összes konkurens erőteljesen hallatja magát az online éterben.

A webáruház SEO anatómiája

A penge eredményekhez vissza az alapokhoz!

A webinárium során végigvesszük, hogy mik azok a technikai, onsite és offsite SEO elemek, amik optimalizálására kiemelt hangsúlyt kell fektetni egy webshop esetében, illetve, hogy melyek azok a hibák, amikkel tipikusan találkozni szoktunk webáruházak auditálása során - legyen szó hagyományos vagy lokális SEO-ról.

Mutasd a terméked!

Megmondjuk mit árulsz el róla.

Egy webáruház tervezésekor általában túl nagy hangsúlyt fektetnek a kezdőlapra, elvégre ez az első dolog, amivel találkoznak a látogatók. Vagy mégsem?

Ha eljutunk a hirdetésekig, akkor azonnal szembekerülünk a jól konvertáló, hatékony termékoldalak kérdésével, ami sokszor már csak későn kerül reflektorfénybe. Minden webshop elsődleges célja az értékesítés, és ez semmiképpen sem érhető el tökéletesre csiszolt termékoldalak nélkül.

Lokális Google, Facebook és SEO

Helyben vagyunk!

Úgy érzed hogy nem bírod a versenyt a multikkal és az országos lefedettséggel bíró nagy cégekkel? Jó hírünk van!

Nem is biztos hogy velük kell versenyezned! Légy helyben erős, és meglátod, mennyire fog javulni a megtérülésed! Webináriumot tartunk Lokális Google hirdetések és SEO témában, kifejezetten olyan vállalkozásoknak, akik számára fontos, hogy a környéken lévő potenciális vásárlókat érjék el üzeneteikkel! Ne maradj le a lehetőségről!

A Google szeme mindent lát!

Vagy mégsem?

Ahhoz, hogy a Google értelmezni tudja oldalunkat - majd később indexelje - először fel kell térképeznie azt. Ilyenkor a feltérképező robotjai végigmennek az oldalunkon, és megvizsgálják a legfontosabb elemeket, kulcsfontosságú rangsorolási tényezőket. A látottak alapján, ha indexelésre érdemesnek tartja az oldalt, akkor a Google egy másolatot készít róla és elhelyezi az indexébe. Tehát indexeli az oldalt.

A feltérképezés és az indexelés két külön folyamat és más eszközökkel tudunk hatni az egyikre és a másikra. Sokan azonban összemossák a kettőt és ugyanazokkal az eszközökkel próbálják befolyásolni mind a két folyamatot. De mégis mi a különbség? Hogyan lehet befolyásolni az egyiket és a másikat?

Facebook tiltás és ami mögötte van!

Tények, sztorik, hiedelmek és lehetőségek, ha már nincs más út!

[REGISZTRÁCIÓHOZ KÖTÖTT]

Az utóbbi egy évben, mindennapossá váltak a segítségkérések a Facebook hirdetési rendszerével kapcsolatban. Naponta halljuk, "nem csináltam semmit egyszer csak tiltottak", "nem tudok hirdetni, pedig 1 éve hozzá sem nyúltam semmihez", "bár 3 éve volt egy elhagyott fiókom, de akkor most miért nem tudok hirdetni?" és hasonló problémákat. Szakértőnk a napi tapasztalatait osztja meg veled, több 100 esettel a háta mögött, és jónéhány visszaszerzett fiókkal.

Ügyfél versus Ügynökség?

Lássunk tisztán! A közös riportok, elemzések és a stratégia fontossága.

A PPC riportok (Google Ads és Facebook Ads) képviselnek igazi hozzáadott értéket?
Vagy csak számok listáját látjuk?

Következő webináriunkon a riportok felépítését és vizualizációját illetve a közös stratégia alkotást vesszük górcső alá Ügynökség vs. Ügyfél szempontból. Többek között a következő kérdéseket tárgyaljuk:

Az ügyfelek leggyakoribb problémái a riportok során.
A közös riport rendszer felállítása, ugyanazt a mozit nézzük!
Hogyan maradjunk közérthetőek?
Az ügynökség oktatja az ügyfelet vagy fordítva?
Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatsz!

Keresőoptimalizálás vs. Fizetett hirdetés?

Harc vagy harmonikus szimbiózis?

Sok esetben a keresőoptimalizálást (SEO) külön, önálló marketing területként kezelik az ügyfelek, holott ez is szerves része az egész marketing ökoszisztémának. Ha csinálunk valamit az egyik csatornán, az hatással van a másikra, és vice versa. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetés (PPC) két tipikusan ilyen online marketing terület: lényegében egymás helyettesítői, ha a Google találati listájáról van szó.

Ezen a webináriumon bemutatjuk, hogy mely területeken képes a PPC és a SEO befolyásolni egymást, és pontosan hogyan, milyen mértékben. Továbbá választ adunk azokra a kérdésekre, hogyan változtathatjuk át őket helyettesítő területekből egymást támogató csatornákká, és miként maximalizáljuk együttes teljesítményüket.

BrightonSEO 2021 tavasz - SERPcepció

Egy indexelt belső találati lista története

2021-ben felkértek minket, hogy tartsunk egy előadást a legrangosabb európai SEO konferencián. Egy Profession.hu esettanulmánnyal készültünk.
A Google algoritmusa olyan bonyolult, hogy egy komplett iparág épült rá - hiszen mi is ebben dolgozunk. Nagyon sokat tudunk már róla, de időnként mégis érhetnek minket váratlan meglepetések, amelyek önmagukban megérnek egy esettanulmányt.
Nemrég belebotlottunk egy anomáliába, aminek papíron nem kellett volna megtörténnie: egy igen magas volumenű kulcsszóra egy belső találati oldal rangsorolt, mégpedig igen jól. Utánajártunk, hogy mi lehet a háttérben - és meg is találtuk.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!