We understand, we deliver.

7 pofonegyszerű SEO tennivaló, ami otthonról is elvégezhető

Jelenlegi járványügyi helyzetünkben sok minden miatt fájhat a fejünk és sok minden miatt aggódunk – teljes joggal. Ilyenkor az olyan feladataink, mint pl oldalunk keresőoptimalizáltsága nyolcadrangúvá válik, mondván: ez jelenleg egyáltalán nem fontos. Véleményünk szerint azonban ez helytelen hozzáállás. 

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

Digitális veszélyhelyzet vagy növekedési lehetőség? Top 25 “Vírusálló” Piac

Amint a COVID-19 koronavírus globális eseménnyé vált, szinte azonnal bebizonyosodott, hogy komoly hatással lesz az életünkre. Hatással van a közegészségügyre, a világ- és nemzeti gazdaságokra, illetve az online marketing területére is. A kisvállalkozások hirtelen észlelték a változásokat a kampányok teljesítményében, ellenben a nagyvállalatok és multik, ahol a marketing kampányokat, mind időben, mind költésben hosszabb távra tervezték, kissé lassabban reagálnak.

koronavirus-online-marketing

Összességében elmondható, hogy minden vállalkozásra hatással van a járvány, így a következő heteket, hónapokat az “újratervezés” uralja majd. A vállalkozások megváltoztatják a működésüket, hiszen az emberek inkább otthonukban maradnak, a gazdaságnak pedig ennek megfelelően kell reagáli a pandémiára. A változások ugyanakkor magukban hordozzák azt is, hogy sok hirdető eddig kiaknázatlan, új utakra és marketing csatornákra talál.

Lesznek nyertesek, és lesznek vesztesek. Könnyen elképzelhető ugyanakkor, hogy a most nyerteseknek tűnő vállalkozásoknak csak “5 perc hírnév” lesz a jutalma, és a vesztesek sem maradnak le örökre. Mindenkinek tennie kell azért, hogy sokáig megőrizze vagy épp kimozdítsa vállalkozását ebből az állapotból. Ebben a cikkben átnézzük azokat a szektorokat, melyeknek már most sikerült növekedni, és azokat is, akiknek kihívásokkal kell szembenézniük. A cikkben szereplő konkrét számadatok a Wordstream adatbázisából származnak, mely világ szinten több százezer vállalkozás hirdetéseire és keresési szokásaira lát rá. Ezeket az adatokat osztjuk most meg, kiegészítve a saját gondolatainkkal és magyar sajátosságokkal. A Wordstream cikk itt olvasható.

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_facebook:
2

Google ‘Interesting finds’ SERP találati elem és annak mérése

Az ‘Interesting finds’ egy olyan, csak mobilos találati listán megjelenő blokk, ami kinézetét tekintve eltér a sima blue linkektől (hasonlóan a rich snippet-ekhez). Max 20 találati elemet tud felvonultatni, de általánosságban 3 találat jelenik meg benne (a többit átkattintva lehet elérni). 

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com