Segíthetünk?

Blog

2021. április 09.

Így segíti a PPC a SEO-t

A digitális marketing eszközök implementálásakor fontos meggyőződnünk arról, hogy azok egymást segítve előreviszik az üzletet, nem pedig hátráltatják. Melyikre érdemes koncentrálni, PPC-re, SEO-ra, vagy mindkettőre?

Tovább a cikkhez

2021. április 08.

A Google megkezdte az FLoC tesztelését a Chrome-ban

A Google bejelentette, hogy megkezdte a FLoC (Federated Learning of Cohorts) tesztelését a Chrome-ban. A Google szerint “egy új webtechnológia – a Federated Learning of Cohorts (FLoC) – fejlesztői eredetű próbaként fog elkezdődni a Chrome-ban.

Tovább a cikkhez

2021. április 07.

Megszűnik a Facebook Analytics június 30-án

2021. június 30-án leállítják a Facebook Analytics szolgáltatást, így a marketingszakembereknek kevesebb mint három hónap áll rendelkezésre az alternatívákhoz való alkalmazkodáshoz.

Tovább a cikkhez

2021. április 06.

Hogyan hozhatod ki a legtöbbet az Instagram hirdetéseid 2021-ben!

Míg a Facebook és az Instagram hirdeté ugyanazon Ads Manager használatával működik, hirdetési költségeik eltérőek. Mivel a Facebook régebb óta működik, több adattal rendelkezik, ezért több hirdetési elhelyezéssel is szolgál a fiatalabb testvér-platformhoz képest.

Tovább a cikkhez

2021. április 01.

Problémák a feltérképezéssel kapcsolatos adatok terén

Március 10 és 23 között a GSC felhasználói problémákat észleltek a feltérképezéssel kapcsolatos adatok terén.

Tovább a cikkhez

2021. március 31.

Új promóciós hirdetéstípus a szállodai kampányokhoz

A Google bejelentése szerint a szállás-promóciós hirdetést külön hirdetés típusként globálisan elérhetővé tette a szállodai kampány típuson belül.
A hirdetések a földrajzi helyekre történő keresések esetén a találati lista tetején jelennek meg mobilon és desktopon egyaránt.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!