Segíthetünk?

Blog

2021. február 26.

Változnak az alapvető webes vitals-mutatók határértékei a Google Search Console-ban

A felhasználói élményt mérhetővé tevő mérőszámok mindegyike 3-3 kategóriába tartozhat: gyenge, javításra szorul, jó.

Tovább a cikkhez

2021. február 25.

A Google Ads Minőségi Mutató anatómiája

Most megmutatjuk a google miért és hogyan használja a minőségi mutatót a Google Ads hirdetéskor és hogyan javíthatunk ezen a pontszámon.

Tovább a cikkhez

2021. február 24.

Az adaptív keresési hirdetések formátum az alapértelmezett Google Ads-ben

Ahogyan az várható volt, immáron az alapértelmezett hirdetési formátum az RSA lett. A szöveges keresési hirdetések (ETA) egyelőre maradnak, de már az RSA lép előtérbe.

Tovább a cikkhez

2021. február 23.

A hozzárendelési jelentések már a YouTube- és a vizuális hirdetéseket is tartalmazzák

Tavaly megújult a hozzárendelési jelentés, az áttekintő oldalon átláthatóbbak az ügyfelek konverzió előtt bejárt útvonalai. A YouTube-hirdetéseken felül pedig már a vizuális hirdetéseket is tartalmazza a hozzárendelési jelentés.

Tovább a cikkhez

2021. február 22.

Mennyire számítanak a megjelenített URL-ek a fizetett hirdetésben?

Azt már mindannyian tudjuk, hogy a hirdetésben használt tartalmi elemek (címsorok, kulcsszavak, CTA, stb.) nagy hatással vannak a hirdetések teljesítményére.
Az is köztudott, hogy a megfelelő céloldal is nagyban növelheti a konverziós arányt. De vajon a fizetett hirdetésben megjelenő URL-ek megváltoztathatják-e a teljesítményt? Az alábbi cikkből kiderül!

Tovább a cikkhez

2021. február 19.

Lead űrlap, mint kattintás nélküli konverzió

A keresési eredmények oldalon (SERP) található lead űrlapok kattintás nélküli konverziót jelentenek a Google Ads- felhasználók számára.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!