We understand, we deliver.

Fundamentális útmutató a Google Analytics helyes beállításához webáruházaknak

A Google Analytics jelentésekből épül fel, és számos lehetőség van a beállítások testreszabására, hogy minél specifikáltabb, és a vállalkozáshoz illőbb jelentéseket készíthessünk. A Google Analytics jelentési funkcióinak használatával még több adatot szerezhet a kereskedő vállalkozása növeléséhez. A következő lista inkább a webáruházaknak és egyéb e-kereskedők számára hasznos, de alapvető ellenőrzési pontokat tartalmaz.

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

Hogyan készítsünk utazós videókat YouTube-ra?

A külföldi youtuberek körében gyakran találkozhatunk olyan videókkal amelyekben a vloggerek utazásaikkal kapcsolatos élményeikről számolnak be. Sőt léteznek konkrétan a témával foglalkozó YouTube csatornák is. Ellenben hazánkban ennek a témakörnek a bemutatása még gyerekcipőben jár. Mindenképpen innovatív műfajnak mondható hiszen a nézők megismerhetik kedvenc youtubereiket más oldalukról, új környezetben, a youtuberek pedig az új témák bemutatásán keresztül még több nézettséget majd feliratkozót szerezhetnek.

Tovább a cikkhez

slide_template:
default

AdWords hirdetésrotáció változás

Bizonyára sokan megkaptátok az AdWords központi tájékoztató levelét, miszerint szeptember 25-től változnak a hirdetésrotációs lehetőségek. Ugyanakkor sokakhoz nem jutott el a hír, mert a Google Partner ügynökségeket értesítették csak központilag a változásokról. Alább a központi levél kicsit módosítva.

Tovább a cikkhez

slide_template:
default

Hatékony Facebook hirdetés készítése és bizonyítása

Ma már hazai viszonylatokban is egyre elterjedtebb nézet, hogy a Facebook hirdetés is lehet költséghatékony és konverzió fókuszú, mégis a marketing keret felosztása során – sajnos sok esetben – még mindig egy alulértékelt hálózatról beszélhetünk. Az alábbiakban gyakorlati példákon keresztül szemléltetjük ennek ellenkezőjét, továbbá szó lesz olyan mérési tippekről is, melyek elegendő muníciót adhatnak az ügyfél, főnök, vagy akár egy munkatárs meggyőzésénél is.

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

A 10 leggyakoribb ok, hogy miért nem látható az AdWords hirdetés

Megszerkesztetted az új AdWords hirdetés fiókod, feltöltötted a kulcsszavakat, a hirdetéseket tökéletesre csiszoltad, majd nagy elvárásokkal elindítod az AdWords kampányodat, és aztán…semmi. Nincs költés, nincs megjelenés, nincsenek kattintások. Ne aggódj, ez bárkivel megtörténhet. Számos oka lehet annak, miért nem láthatóak a hirdetéseid azonnal a Google keresőben.

Összeszedtük a 10 leggyakoribb okot, ami miatt az AdWords hirdetés nem látható a Google rendszerében. Haladj végig a listán, és közben ellenőrizd az AdWords fiókod beállításait.

Tovább a cikkhez

slide_template:
default

Hogyan győzzük le kreatívan a versenytársainkat Facebookon?

A legtöbb cég megállás nélkül fejleszti az aktuális termékeit vagy szolgáltatásait. Nézzük csak meg az Apple példáját, minden évben piacra dobnak egy új Iphone-t, és állandóan jönnek ki frissítések az operációs rendszerükre. Vajon mi történne akkor, ha nem tartanák a lépést a technológiával? A konkurens technológiai cégek azonnal átvennék a helyüket, de mivel állandóan arra törekszenek, hogy up to date legyen mind a termék, mind a szolgáltatás, ezért tudnak ilyen sikeresek lenni. Ha a Facebook hirdetések terén is tartani szeretnénk a lépést konkurenciával, nekünk is naprakésznek kell lennünk. Az alábbiakban olvashatunk néhány módszert, amelyekkel továbbfejleszthetjük a stratégiánkat.
Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

AdWords hirdetés: Új szimbólum használható a szövegekben

Enyhítettek a szimbólumok használatára vonatkozó szigorú szabályokon és az AdWords hirdetésekben már használhatóak a függőleges vonalak (Például: Prémium Keresőmarketing | Klikkmánia). Ez igaz a leíró részekre és a címsorra is. Érdemes a lehető legtöbb hirdetési szövegben tesztelni az új szimbólum CTR-re és közvetve a Minőségi mutatóra és teljes eredményünkre gyakorolt hatását. Ne felejtsétek, hogy a szóközök helyes használata továbbra is kötelező, és a szimbólum halmozás is tilos!

Most még csak kevesen használják, hajrá!

slide_template:
default

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 774 3790
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com