We understand, we deliver.

A SEO szakemberek 90%-a szerint legalább 12 hónap kell az eredményekhez

Februárban a Google kiadott egy hivatalos videót arról, hogy miként válasszunk SEO szakértőt. A videóban megemlítették, hogy legalább 4-12 hónap szükséges ahhoz, hogy látható eredménye legyen a SEO erőfeszítéseinknek. Barry Schwartz is írt erről egy cikket és a cikk végén szavazásra szólította fel a keresőoptimalizálással foglalkozó szakértőket, hogy szerintük mennyi idő kell az első eredményekhez.

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

30 friss videómarketing statisztika, amit ne hagyj ki üzleti döntéseidből!

A videók különböző formában való használata ma már szinte alapvető eleme a vállalatok marketing stratégiájának. Viszont azoknak, akik még csak fontolgatják, hogy érdemes-e ezen a téren fejleszteniük, trendekre, statisztikákra van szükségük. Érdemes ismerni a videós kommunikáció hatékonyságát, a számolni a várható eredményekkel, megtérüléssel, egyáltalán látni azt, kik érhetők így el ebben a formában. Számokat, statisztikákat kell tudnunk, hogy ez alapján akár egy döntés-előkészítő prezentációt készíthessenek.

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

Dinamikus keresési hirdetés a gyakorlatban

Kipróbáltad már a a dinamikus keresési hirdetéseket? Ha még nem, akkor épp itt az ideje.

Mi is az dinamikus keresési hirdetés?

A dinamikus keresési hirdetések bekapcsolásával az AdWords rendszere feltérképezi weboldalunk struktúráját, az ehhez tartozó lehetséges kulcsszókészletet és összepárosítja leginkább releváns landoló lapokkal. Ezt követően pedig legenerálja a hirdetési szövegeinket is, melynek címsora automatikusan tartalmazza a keresett kulcsszót, de a leíró sorokat testreszabhatjuk.

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

Hogyan illeszkednek a videók egy vállalkozás online stratégiájába?

A Youtube “apukája” a Google új, bárki számára ingyenesen hozzáférhető videó sorozatban foglalja össze a digitális vállalkozáshoz szükséges alapokat a Digital Workshop nevű oktatási felületén.

A keresőóriás nemrég indított egy nagyobb kampányt hazánkban is, hogy megismertesse új, online képzési platformját, aminek része a videós alapokat bemutató sorozat is. A digitális gazdaság és társadalom fejlettségét mérő Digital Economy and Society Index alapján a magyar társadalom és a vállalkozások digitális készségei és digitalizáltsága csupán a 20. helyen áll.

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

10 ok, amiért érdemes videómarketinget alkalmaznod üzleted profitjának növelésére

Kisvállalati reklám soha nem volt ilyen egyszerű

Néhány évtizeddel ezelőtt még sok marketing eszköz elég drága volt egy KKV számára. Gondoljunk csak arra, ha nagy tömeget akartunk megszólítani, a tévéreklám volt az egyik alapvető lehetőség erre, de a költségei óriásiak voltak. Mára a technológiai fejlődésnek köszönhetően sokkal költséghatékonyabban tudunk akár nagy tömegekhez is elérni. Sok kisvállalkozás későn kap észbe és csak a bevételei csökkenését megállítani száll fel az online marketing „vonatra”.

Tovább a cikkhez

slide_template:
default

Milyen hatással vannak a Google saját AdWords hirdetései az árakra és pozíciókra?

A cégóriás lépéseket tesz annak érdekében, hogy csökkentse a saját AdWords hirdetési hatását a CPC árakra, mivel jelenleg ezek úgy kerülnek kalkulálásra az adott aukción belül, mintha a Google is licitált volna az adott pozícióért, viszont nem nyerte volna meg, nem pedig úgy mintha nem is vett volna részt az aukcióban.
Az Alphabet ernyője alá tartozó Google, és rokon cégek több ezer kulcsszóra licitálnak az Adwords hirdetés rendszerében, így megy ez évek óta. A keresőóriás korábban úgy nyilatkozott, hogy ezek a licitek, nem befolyásolják direkt módon a CPC árakat, mivel a rendszer úgy veszi figyelembe őket, mintha nem is vettek volna részt az adott pozícióért folyó versenyben, azonban ez így nem teljesen pontos.

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_facebook:
1

Keresőmarketing Nap 2017 – Klikkmánia előadások

Idén négy előadással támogattuk a Keresőmarketing Napot, mely most már minden évben a MobileHungary és Evolution konferenciákkal együtt kerül megrendezésre és a keresőmarketing szakma egyik legfontosabb éves hazai konferenciája. Az első alkalom, hogy a videós szekcióban is képsviseltettük magunkat egy Youtube témájú előadással. Alább szeretnénk megosztani a bemutatott prezentációkat, melyekkel kapcsolatban szívesen várjuk a további kommenteket, kérdéseket!

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

Hogyan készíts YouTube csatornát a cégednek?

Számos lehetőség rejlik a legnagyobb videómegosztó üzleti célú felhasználására és ezeket egyre több piaci szereplő ismeri fel. Sokan már nemcsak az itt elhelyezett hirdetésekkel növelik eladásaikat, hanem saját tartalmat is készítenek érdeklődők szerzése céljából. Az ötlet remek, már csak egy saját üzleti csatornát kell létrehozni. Lépésről lépésre segítünk bemutatni, mire érdemes figyelni az elkészítéskor és a tartalmak gyártása során.

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

Eladás a közösségi csatornákon, trendek

A közösségi csatornák elkezdték kivívni helyüket az értékesítési ciklusban, említésre méltó a Pinterest a megvásárolható PIN-jeivel még 2015-ből. Valamint az Instagram, aki szintén ebben az évben kezdte el tesztelni a CTA (call-to-action) gombokat (ez 45%-os CTR növekedéshez vezetett).

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_facebook:
1

Hogyan válasszunk SEO szakértőt?

Egyenesen a Google-től érkezett egy hivatalos videó arról, hogyan érdemes kiválasztani a megfelelő SEO szakértőt. Maile Ohye, aki több mint 10 éve a Google Search csapat tagja, beszél arról a videóban, hogy mire kell figyelni, amikor a megfelelő SEO szakértőt keressük.

Tovább a cikkhez

slide_template:
default

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 774 3790
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com