We understand, we deliver.

E-kereskedelem követése Google Tag Managerrel

E-kereskedelemben a marketing kampányok csak akkor fejlődhetnek folyamatosan, ha nagy hangsúlyt helyezünk a kulcs teljesítménymutatók folyamatos monitorozására. Ezen a területen a Google Tag Manager (továbbiakban GTM) hasznosságát semmi sem szárnyalja túl, mivel ezzel az eszközzel egyszerűen elhelyezheted és menedzselheted a weboldalad követőkódjait az oldal forráskódjának egyéb módosítása nélkül . Ezekkel a követőkódokkal pedig könnyebben tudod azonosítani az eladást segítő tényezőket, valamint a legnagyobb látogatószámot produkáló forrásokat. Lássuk, hogyan érdemes csinálni!

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

A Google Ads hirdetők innentől YouTube-ról is nyerhetnek potenciális ügyfeleket

A Google béta verzióban működő potenciális ügyfelek űrlapbővítménye segítségével a YouTube nézői közül is tudunk már leadekre szert tenni. A tavaly még csak keresőkampányokra elérhető bővítmény már YouTube és Discovery kampányokban is működik.

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

Google Shopping ajánlattételi stratégiák 2020-ban

Te is futtatsz Shopping kampányokat? Most bemutatjuk a jelenleg elérhető ajánlattételi stratégiákat, hogy eldönthesd, számodra melyik a legrelevánsabb!
Az évek során folyamatosan változtak a különböző ajánlattételi stratégiák, így nehéz lépést tartani az újításokkal, ezért most egy csokorba gyűjtöttük a jelenleg elérhető ajánlattételi stratégiákat a shopping kampányokhoz!

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

Itt a Google új funkciója: Buy on Google

A Google az elmúlt időszakban (különösen a Koronavírusnak köszönhetően) nagy erőfeszítéseket tett annak érdekében, hogy a vállalkozások minél több felhasználót tudjanak elérni és online vásárlásra bírni (pl. egy nagy újítás az egyelőre csak USA-ban elérhető organikus Google Shopping). 

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

Mi a lokális SEO? Miben más, mint az “átlagos” SEO?

Releváns-e számodra a lokális SEO? Hadd kérdezzek vissza. Rendelkezel fizikai üzlettel vagy irodával? Az ügyfeleidet csak egy bizonyos városban vagy régióban szolgálod ki? Ha bármelyik kérdésre igen a válaszod, akkor a helyi keresőoptimalizálás kulcsfontosságú az organikus forgalmad szempontjából. Most induló lokális SEO cikksorozatunk első része bemutatja, hogy mi a lokális SEO, és hogy miért van rá szükséged.

Tovább a cikkhez

Címke:
slide_template:
default

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com