Segíthetünk?

Blog

2016. október 28.

Integrált online marketing stratégiai tippek 2017-re

Már most érdemes elkezdeni a 2017-es online marketing stratégia megtervezését vagy finomítását. Mielőtt papírra vetnénk a terveket (vagy inkább mindmappel vázolnánk azokat), lépjünk hátra egy lépést és gondolkodjunk el az integrált lehetőségekről, amelyek online stratégiai sikerhez vezethetik a vállalatunkat a 2017-es évben és azon túl.

Tovább a cikkhez

2016. május 09.

GoMobile – Mobil használat és mikro-momentumok

A mobil szerepe jelentősen átalakult az okostelefonok és a mobilinternet elterjedése óta. Ma már mint társra, állandó és mindig elérhető információforrásra tekintünk telefonunkra. A kommunikáció mellett használjuk hírolvasásra, üzletkeresésre, konkrét termékről való informálódásra, még akkor is, ha egy üzleten belül vagyunk és a kezünkben tartjuk éppen.

Tovább a cikkhez

2014. december 05.

Miért sikeres a Black Friday?

Nemrégiben „ünnepelte” Amerika a fogyasztói társadalom egyik nagy napját, a Fekete Pénteket. A már Magyarországon is gőzerővel dübörgő, a vásárlásokat maximumra járató Black Friday több magyar e-kereskedőnek is rekord bevételeket hozott idén, ennek apropóján vizsgáltuk meg, hogy mit kell tudnunk erről a kiemelt akciókkal és árengedményekkel kecsegtető napról.

Tovább a cikkhez

2014. január 21.

Dohánybolt Kereső Mobilalkalmazás hirdetése a Google AdWords segítségével

Az alábbiakban egy olyan esettanulmányt mutatunk be, melynek célja egy mobilalkalmazás népszerűsítése, hirdetése. A konkrét terven és a kivitelezésen kívül megmutatjuk azt is, hogy hasonló esetben mire érdemes figyelni, illetve milyen optimalizálási célokat tűzzünk ki az elvárt eredmény érdekében. A siker nem minden esetben garantált, de ha céltudatosan és átgondoltan építjük fel kampányainkat, akkor fáradozásaink egészen biztosan […]

Tovább a cikkhez

2010. április 30.

Amikor nem az eladás a cél – PPC esettanulmány

A márciusban publikált Torkos csütörtök esettanulmányunk pozitív fogadtatásán felbuzdulva folytatjuk a sikeres kampányaink bemutatását, hogy még több hasznos tippet és tapasztalatot osszunk meg a PPC hirdetések után érdeklődőkkel.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!