Segíthetünk?

Blog

2021. június 30.

Olcsó konverzió Google Ads Display hirdetések segítségével

Az elsődleges hozzáállás a Google Display hirdetések szerepével kapcsolatban, hogy azoknak egyáltalán nem lehet célja a konverzió, inkább márkaismertség építésére alkalmasak, illetve esetleg abban az esetben érhető el velük konverzió, ha retargetingre használjuk. De lehet ,,hideg’’ ügyfelekre célzott Display hirdetésekkel direkt konverziót, sőt, olcsó konverziót elérni? Ebben a cikkben ezt járjuk körül.

Tovább a cikkhez

2021. június 23.

6 költségvetést pazarló Facebook hirdetési hiba. Hogyan kerüld el?

A Facebook Ads platform már közel egy évtizede létezik, és ez idő alatt számos változáson ment keresztül. A bevált gyakorlatok jönnek-mennek, folyamatosan új funkciókkal bővül, és minden eddiginél egyszerűbb olyan egyszerű hibát elkövetni, amelynek következtében hirdetési kampányok elmaradhatnak a kitűzött céloktól.

Tovább a cikkhez

2021. május 21.

Egészségügyi szolgáltatások és orvosi műszerek Google Ads hirdetése

Felül lehet kerekedni a Google Ads orvosi műszerekre és egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó korlátozásain? Most végigvesszük, milyen szabályokat kell figyelembe venniük az egészséggel kapcsolatos profilú hirdetőknek.

Tovább a cikkhez

2021. május 19.

5 módszer a Facebook dinamikus termékhirdetések testreszabására

A maximális teljesítmény érdekében egy katalógus típusú kampány nagyszerű módja annak, hogy a termékcsatornát kihasználva hirdetéseket hozzunk létre a Facebookon és az Instagramon. Miután az integráció befejeződött indíthatjuk is a kampányokat.

Tovább a cikkhez

2021. május 14.

A 10 legfontosabb teljesítménymutató (KPI) PPC kampányok futtatásakor

PPC kampányok futtatásakor nagyon fontos, hogy meghatározzuk azokat a KPI-okat, amelyek alapján ki fogjuk értékelni a kampányok teljesítményét. A KPI a Key Performance Indicator szóból ered, és a vállalkozás főbb teljesítménymutatóit jelenti. Szinte minden iparágban használják metrikaként.

Tovább a cikkhez

2021. május 05.

Minden, amit tudni kell az adaptív keresési hirdetésekről

Az egyetlen állandó a változás maga és ezt a Google esetében is megtapasztalhatjuk. 2021. február 18-án a Google bejelentette, hogy az adaptív keresési hirdetések (RSA) lesznek az alapértelmezett hirdetéstípusok, amikor keresési kampányhoz hozunk létre hirdetéseket.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!