Segíthetünk?

Blog

2020. december 29.

10 tipp helyi vállalkozások számára a Google hirdetések optimalizálásához

A fizetett keresési hirdetések létrehozása, koordinálása és optimalizálása a helyi vállalkozások számára egy plusz feladatot és nyűgöt jelenthet a számos más feladat mellett ami miatt aggódniuk kell. A világszerte változó ipari követelményeknek való megfelelés egy világméretű járvány mellett a vállalkozónak már sokszor kimerítő ahhoz, hogy megtanulják kezelni ezeket a hirdetési felületeket.

Tovább a cikkhez

2020. december 03.

Tisztázzuk: remarketing vs. retargeting

A remarketing és retargeting kifejezést sokszor ugyanarra használják a hirdetők, pedig vannak olyan fő különbségek, amelyekkel tisztában kellene lenniük azoknak, akik fizetett hirdetéseket futtatnak. Tudjunk meg többet erről a két kifejezésről.

Tovább a cikkhez

2020. november 26.

Shopping CSS alapok 10 percben

Az idehaza is egyre elterjedtebb Shopping CSS szolgáltatások kapcsán indított bogcikk sorozatunkban arra keressük a választ, hogy mik az általános tévhitek a CSS-ekkel kapcsolatban, mire figyeljünk a megfelelő CSS Partner kiválasztásánál, és hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet ebből a megoldásból.

Tovább a cikkhez

2020. november 24.

Oly távol vagy tőlem és mégis közel, a lokális PPC hirdetések ereje

A COVID-19 járvány által okozott hirtelen globális megrázkódtatás a csőd szélére sodort jó pár iparágat, és sok vállalatnak már az A-tervet, sőt a B-terv stratégiáit is el kellett felejtenie. Még inkább fontossá váltak azok a megoldások, amelyek segítségével a helyi hirdetőket is ki tudjuk szolgálni.

Tovább a cikkhez

2020. november 19.

Hogyan alkalmazkodjunk a kulcsszavak átalakult szerepéhez a kattintás alapú hirdetések világában?

Emlékszünk arra, amikor még a kulcsszó volt a PPC alfája és omegája? Nos, ez jelentős átalakuláson megy keresztül és a kulcsszavak szerepe egyre inkább veszít jelentőségéből. Érdemes felfigyelnünk erre a változásra és megismerkednünk a további lehetőségekkel.

Tovább a cikkhez

2020. november 17.

Így turbózhatja fel a PPC kampányaidat a közösségi média

Ebben a cikkben megtárgyaljuk, hogyan hagyatkozhatsz a PPC hirdetéseidben a közösségi médiára. Olyan módszerekről lesz szó, amelyekkel új lendületet adhatsz a marketingednek és a cégedet a következő szintre emelheted.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!