Segíthetünk?

Blog

2020. szeptember 07.

Google segítség a helyi fogyasztók eléréséhez

A világ különböző részein élő közösségek COVID-19-járványra adott reakciói más és más szakaszban tartanak, és a vállalkozások a helyi rendelkezések függvényében újraindítják vagy korlátozzák tevékenységeiket. A fogyasztók segítséget igényelnek, hogy eligazodjanak a változó piacon, és a Google-hoz fordulnak helyi információikért – például hogy mi van nyitva a közelükben, milyen biztonsági rendszabályok érvényesek az üzletekben, és […]

Tovább a cikkhez

2020. szeptember 04.

Mi az a Google Discovery hirdetés és hogyan használd?

Ismerd meg a Google Discovery kampányt, melynek segítségével egyetlen hirdetési kampánnyal több platformon, akár 2,8 milliárd embert érhetünk el.

Tovább a cikkhez

2020. augusztus 31.

Google Shopping Termékkategóriák: Szerezz versenyelőnyt és növeld az e-kereskedelmi hirdetéseid sikerességét!

Sikeresen létrehoztad a Google Shopping feedet? Hogyan tovább? Eláruljuk, itt még nem dőlhetsz hátra: fontos, hogy a termékeket a megfelelő kategórián belül listázd, hogy növeld a kampány sikerét. Aggodalomra semmi ok, megmutatjuk, mi fán terem a Termékkategória!

Tovább a cikkhez

2020. augusztus 13.

E-kereskedelem követése Google Tag Managerrel

E-kereskedelemben a marketing kampányok csak akkor fejlődhetnek folyamatosan, ha nagy hangsúlyt helyezünk a kulcs teljesítménymutatók folyamatos monitorozására. Ezen a területen a Google Tag Manager (továbbiakban GTM) hasznosságát semmi sem szárnyalja túl, mivel ezzel az eszközzel egyszerűen elhelyezheted és menedzselheted a weboldalad követőkódjait az oldal forráskódjának egyéb módosítása nélkül . Ezekkel a követőkódokkal pedig könnyebben tudod […]

Tovább a cikkhez

2020. augusztus 11.

Megérkezett: Időjárás alapú célzás a Facebookon

Egyelőre csak az Egyesül Államokban használható a Facebook időjárás alapú célzási lehetősége, azonban reméljük hamarosan Magyarországon is megjelenik majd. Ha Neked is befolyásolja a vállalkozásodat az időjárás, akkor ebből profitálhatsz.

Tovább a cikkhez

2020. augusztus 06.

Google Shopping ajánlattételi stratégiák 2020-ban

Te is futtatsz Shopping kampányokat? Most bemutatjuk a jelenleg elérhető ajánlattételi stratégiákat, hogy eldönthesd, számodra melyik a legrelevánsabb! Az évek során folyamatosan változtak a különböző ajánlattételi stratégiák, így nehéz lépést tartani az újításokkal, ezért most egy csokorba gyűjtöttük a jelenleg elérhető ajánlattételi stratégiákat a shopping kampányokhoz!

Tovább a cikkhez

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!