We understand, we deliver.

Category Archives: YouTube

Maradj motivált! Így kerüld el a kiégést tartalomgyártóként!

Az egészségtudatos gondolkodás minden karriernél létfontosságú, hiszen ép testben ép lélek…, de mi a helyzet a YouTuberekkel?! Ahhoz hogy kreatív legyél és kellő időt tudj fordítani csatornádra, egészséges és kiegyensúlyozott életmódra van szükséged. Íme néhány tipp ahhoz, hogy megtaláld az egészséges egyensúlyt és elkerüld a kiégést.

Szárnyalnak a sport témájú videók a YouTube-on!

Amerikában a sport videók terén hot topic-nak számít a box és az MMA. Mindkét előbb említett sport bemutatása azért egyszerűbb a YouTube felületén, mivel egyiket sem adják televíziós csatornákon. Tehát az ilyesfajta videós tartalmak a legtöbb esetben nem jogvédettek. Illetve mivel a rajongók nem tudják a klasszikus médiában megtekinteni a mérkőzéseket, ezért kénytelenek online figyelemmel […]

10 terjedő videó trend 2018-ban

Sok-sok éve, a nagyszoba központi helyén egy jókora nehéz doboz foglalta a teret, aminek vibráló fényét bámulta a család. A dobozon egy tárcsa elfordításával lehetett 3-4 csatorna közt váltani.

Hogyan készítsünk igazi család és gyerek barát tartalmat?

Lassan a 2018-as év felénél járunk, és már ennyi idő alatt is rengeteg változáson ment keresztül a YouTube. Még a 2017-es évben kezdődött a YouTube Partner Program (YPP) átalakulása, melyet egy komoly hangvételű New York Times-ban megjelent cikk követett. A napilap arról számolt be olvasóinak, hogy a külföldön nagy sikernek örvendő, YouTube (YouTube Kids) gyerekeknek szánt applikációja […]

Hogyan tűnj ki a tartalomgyártók közül

Gondolkodtál már azon, hogy a YouTube nézői milyen sok tartalom és csatorna közül tudnak választani? Napjainkban egyre több tartalomgyártó indít YouTube csatornát annak reményében, hátha ezen a platformon talál rá a közönségére. A nézőkért folytatott piaci verseny már a YouTuberek között is megfigyelhető. Éppen ezért jogosan merülhet fel benned a kérdés: Hogyan keltsem fel a feliratkozók figyelmét? […]

Hogyan kerüljön be a videód a trending YouTube videók közé?

Trending, avagy felkapott videóknak azokat nevezzük, amik nézettsége rövid idő alatt ugrott meg. Ezeket a videókat a YouTube egy külön listába rendezi. A nézettség ugrása több okból történhet, ezeket fogjuk sorra venni és összeállítani egy receptet, ami alapján akár a te videód is bekerülhet ezek közé!

Íme 6 optimalizációs tipp, hogy több YouTube nézőt szerezz

A YouTube-ot a legtöbben szórakozásra használják, de a felhasználók töltenek fel videót minden témáról, így mindenki megtalálhatja a számára érdekes tartalmat. A YouTube a Google kereső után a második legnagyobb keresőszolgáltatóvá vált, amin havonta 3 milliárd keresést hajtanak végre, így nagyobb forgalmat bonyolít, mint a Bing, a Yahoo és az Ask.com összesen. Te hány nézőt […]

2018-as videó marketing trendek

A Wyzowl az utóbbi öt évben a marketingesek munkáját segítette a State of Video Marketing nevű kutatásával, amelynek köszönhetően szélesebb képet kaphatunk a videó marketing területéről.

A YouTube tartalomgyártók felelőssége

A YouTube alkotói munka legtöbbször csupán hobbinak, vagy egy kreatív alkotásnak tűnhet, mégis komoly felelősséggel jár. A tartalomelőállítók egy kiterjedt és befolyásos közösség tagjai, így a YouTube biztosítani kívánja számukra, hogy a YouTube-irányelvek világosan érthetők legyenek, és minden alkotó felelősségteljesen használhassa befolyását a YouTube-közösségen belül.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 774 3790
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com