We understand, we deliver.

Category Archives: Stratégia

Válság a turizmusban? Interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával

Interjúsorozatunkból természetesen a turizmus sem maradhat ki, mint az egyike azon szektoroknak, amiket a leginkább érintett a járványhelyzet. Ügyfeleink között megtalálható több, a turizmusban érdekelt vállalkozás is, így volt miből válogatni. Választásunk végül a hazai piacvezető szállásközvetítő portálra, a Szallas.hu-ra esett, miután a cég vezérigazgatója, Szigetvári József örömmel vállalta az interjút. Interjúalany: Szigetvári József, vezérigazgató, Szallas.hu Zrt.

Jalsovszky Ügyvédi Iroda: interjú a járványhelyzetről

“Megszaporodtak a munkajogi megkeresések, több kérdés vonatkozik a szerződések megszüntetésének, megszegésének a következményeire is. Nem meglepő módon, kezdenek előjönni a csődjoggal és fizetésképtelenséggel kapcsolatos kérdések is. Egy dolog viszont közös ezekben a megkeresésekben: a jelen helyzetben mindenkinek AZONNAL van válaszra szüksége.” Ügyfelünkkel, Jalsovszky Pállal beszélgettünk arról, hogy ügyvédi irodaként mit tapasztalnak a válsághelyzetből. Interjúalany: Jalsovszky […]

Digitális oktatás: itt az új SEO és PPC stratégiád!

A koronavírus hatására megjelenő korlátozások a gazdasági élet mellett az oktatásra voltak a legnagyobb hatással. A személyes oktatás ideiglenes megszűnése mentén előtérbe került a digitális oktatás és a távoktatás. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan tudjuk a keresőoptimalizálás (SEO) és fizetett hirdetések (PPC) segítségével előnyünkre fordítani a kialakult helyzetet. Így elérhetjük a kieső bevételek mérséklését, a […]

Sprinter interjú: hogyan hat a pandémia a futárszolgálatok mindennapjaira?

“A mi üzletágunkban a csomagszortírozó területek, valamint a futárok a legkitettebbek a veszélynek, ezért az ő védelmük és folyamatos tájékoztatásuk az egyik legfontosabb feladat.  Az elsők között vezettük be az érintés nélküli csomagátadást, valamint rögtön megkezdtük meglévő partnereinkkel – akinél még nem volt elérhető – a bankkártyás fizetésre való fizetés átterelését.” Interjúalany: Kovács Lívia, értékesítési és marketing […]

Lapker interjú: milyen hatással van a járvány a nyomtatott sajtóra?

“A mi termékeink egy része a legromlandóbb árucikk, mely a piacon található. Egy napilap például délután már fele annyit ér, mint hajnalban.” Egy ilyen piaci környezetben különösen érdekes volt elolvasni Szirtes Bernadett válaszait arról, hogy a Lapker csoport hogyan reagált a járványhelyzetre. Interjúalany: Szirtes Bernadett, képzési, kommunikációs és marketingvezető, Lapker Zrt.

Ingatlanpiaci kórkép: PPC és SEO tennivalók a járvány ellen

A legtöbb szektorhoz hasonlóan az ingatlanpiac is rendkívül gyorsan és érzékenyen reagált a koronavírus kitörésére. Az ellenállás egyik kulcsa megőrizni és finomhangolni az online marketing aktivitást a járvány idején is. Pontosan hogyan? Az alábbi javaslatokkal megmutatjuk, miként lehet megugrani az akadályokat a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések (PPC) terén. 

VELUX interjú: járványhelyzet az építőiparban?

Az építőiparban a személyes érintkezés teljes elkerülése kivitelezhetetlen, így a vállalkozások tranforszmálása a digitális térbe és a home-office lehetőségek is korlátozottak. Megkérdeztük Kárpáti Mariannát, a VELUX Magyarország Kft. marketing vezetőjét, hogyan bírkóztak meg az új kihívásokkal? Interjúalany: Kárpáti Marianna, marketing vezető, VELUX Magyarország Kft.

Profession.hu interjú: járványhelyzet a munkaerő közvetítő szektorban?

Már több, mint 10 éve abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy folyamatosan együtt dolgozhatunk egy-egy adott szektor kiemelkedő vagy piacvezető szereplőivel. A kialakult gazdasági helyzetben úgy gondoltuk, hogy megragadjuk a lehetőséget és megkérdezzük őket, hogy miként élik meg a járványhelyzetet és hogyan reagáltak a hirtelen jövő változásokra. A megkérdezettek között szerepel a Profession.hu, a VELUX és […]

Ne csüggedj pénzügyi szektor! Íme néhány SEO és PPC tipp, csak Neked…

A koronavírus-járvány meglehetősen nagy hatással volt a pénzügyi szektorra is. Alábbi cikkünkben igyekszünk górcső alá venni, hogy a legfontosabb változások miként befolyásolták a pénzügyi szektor szereplőinek online jelenlétét, illetve arra is adunk tippeket, hogy miként tudják felvenni a kesztyűt a keresőoptimalizálás (SEO) és kattintás alapú fizetett hirdetések (PPC) segítségével.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com