Segíthetünk?

Blog

2022. augusztus 04.

10 bevált módszer a jól konvertáló landoló oldalhoz

Látogatókat terelni a landoló oldaladra szuper dolog – de még hátra van a munka oroszlánrésze: elérni, hogy konvertáló látogatók legyenek!

Tovább a cikkhez

2022. június 27.

10 bevált módszer a jól konvertáló landoló oldalhoz

Látogatókat terelni a landoló oldaladra szuper dolog – de még hátra van a munka oroszlánrésze: elérni, hogy konvertáló látogatók legyenek!

Tovább a cikkhez

2022. május 12.

Ügyfél szemüvegén át: Facebook Vállalkozáskezelő beállításai

A Facebook Vállalkozáskezelővel járó feladatokat sokan szívesen átengednék az ügynökségeknek (nem csodáljuk!), mely azonban csak részben jó megoldás. Cikkünkkel abban szeretnénk segítséget nyújtani, hogy mikor kell fiók tulajdonosként mindenképpen a saját kezünkbe venni Vállalkozáskezelőnket.

Tovább a cikkhez

2022. március 21.

Élmezőnyben a Klikkmánia – Itt a Google megújult Partner Programja

Nagy örömmel indult számunkra 2022: értesültünk arról, hogy továbbra is Google Kiemelt Partner lehetünk, amivel a Google Partnerek körében is a legfelső 3%-ba tartozunk. Méltán lehetünk büszkék erre az eredményünkre, hiszen valódi, kiemelkedő teljesítmény szükséges hozzá. A Google Partner státusszal már több, mint 12 éve rendelkezünk és elsőként szereztük meg idehaza. Lássuk, mit is jelent ez számunkra, mit jelent a Google Kiemelt Partnernek lenni!

Tovább a cikkhez

2022. február 25.

Versenyelőnyhöz vezető Facebook hirdetési stratégiák

Az értékesítési tölcsér és a perszóna kialakítás szakaszairól, felépítéséről sokat tanultunk, hallottunk, értjük a fontosságát, a digitális marketing világában is sokan tudják és szeretnék is alkalmazni, de a ‘hogyan?’ kérdésnél a legtöbben elakadnak.

Tovább a cikkhez

2022. február 17.

Miért érdemes ingyenes tartalmakat készíteni?

A marketinges körökben rendre előkerül a kérdés: érdemes ingyenes tartalmakat készíteni? A vállalkozások elsődleges célja a profitszerzés. Ezt az alapelvetést szem előtt tartva könnyen logikussá válik a következő érv az ingyenes tartalmakkal szemben. Sokak szerint ha ingyenes tartalmakat készítünk, akkor elvesszük annak a lehetőségét, hogy a tudásunkat pénzért cserébe kínáljuk és ebből további bevételt realizáljunk.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!