Segíthetünk?

Blog

2021. október 07.

Nézd meg a teljesítménystatisztikákat a kibővített konverziókkal

A teljesítmény javítása és a pontos, adatvédelem szempontjából biztonságos mérés megőrzése érdekében bétaverzióban kibővített konverziókat vezet be a Google minden jogosult hirdető számára.

Tovább a cikkhez

2021. október 04.

Google Ads: az “About this advertiser” funkció mostantól tartalmaz egy hirdetői oldalt

Az “Advertiser Page” lehetőséget ad a hirdetők számára, hogy megmutathassák a hirdetéseik integritását és még transzparensebben kommunikáljanak a termékükkel kapcsolatban.

Tovább a cikkhez

2021. szeptember 30.

A Google új kulcsszó társítási módot vezet be a kifejezés és pontos egyezésre

Idén a Google bejelentette, hogy a fiókok bonyolultságának csökkentése érdekében a jogosult kulcsszavak közül azokat a pontos egyezésűeket fogja a rendszer előnyben részesíteni, amelyek megegyeznek a tényleges keresési kifejezéssel.

Tovább a cikkhez

2021. szeptember 29.

A Google indexelné a Instagram és TikTok videókat

A Google tárgyalásokat folytathat az Instagrammal és a TikTokkal annak érdekében, hogy indexelhesse azok videóit, és így azok bekerülhessenek a keresési eredmények listaoldalra (SERP).

Tovább a cikkhez

2021. szeptember 24.

Miért cseréli ki a Google az oldalcímeket?

A Google új információkat osztott meg az oldalcímek frissítésével kapcsolatban, és elmagyarázza, hogyan választja ki a helyettesítő szöveget.

Tovább a cikkhez

2021. szeptember 22.

A Google összevonja a Smart Display és a Standard Display kampányok létrehozását

A Google közleménye megjegyzi, hogy a hirdetők továbbra is használhatnak manuális vagy automatizált megoldásokat, de a lehetőség mostantól egy kampánytípuson belül lesz elérhető.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!