Segíthetünk?

Blog

2024. szeptember 27.

A Google frissíti spam irányelveit

A Google frissítette spam irányelveit, különös tekintettel a webhelyek hitelességének visszaélésére.

Tovább a cikkhez

2024. szeptember 26.

Facebook hirdetési újdonságok

Ezek a frissítések a Meta mesterséges intelligencia által vezérelt Advantage+ vásárlási kampányaival integrálva kibővített kreatív lehetőségeket és továbbfejlesztett célzási lehetőségeket kínálnak a hirdetőknek.

Tovább a cikkhez

2024. szeptember 23.

Google Ads újdonságok

A Google több újdonságot, frissítést jelentett be egy online marketing konferencián.

Tovább a cikkhez

2024. szeptember 12.

A Google Ads megszünteti az enhanced CPC-t a Search és a Display kampányok esetében

A Google Ads októbertől fokozatosan megszünteti az enhanced CPC (eCPC) használatának lehetőségét az új keresési és Display kampányokban, azzal a céllal, hogy 2025 márciusáig az összes fennmaradó kampányt átállítsa manual CPC-re.

Tovább a cikkhez

2024. szeptember 10.

A Google Ads 2025-ben frissíti a Videós Kampányokat (VAC – Video Action Campaigns) Demand Gen-re

A Google Ads 2025 második negyedévétől a Videós kampányt (VAC) a sokoldalúbb (több formátummal rendelkező) Demand Gen kampányokba olvasztja.

Tovább a cikkhez

2024. szeptember 06.

Google adds generative AI insights, shopping ad campaign goals

A Google új eszközei valós idejű vásárlási trendeket, mesterséges intelligencia által vezérelt betekintést és automatizált készlet szinkronizálást kínálnak.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!