Tartalommarketing tippek az e-kereskedelem berobbantásához
A tartalommarketing a legjobb hosszútávon megtérülő módszer a márkaérték növelésére, közönségmegtartásra, és a vásárlás ösztönzésre. Tippek:
Tovább a cikkhezA tartalommarketing a legjobb hosszútávon megtérülő módszer a márkaérték növelésére, közönségmegtartásra, és a vásárlás ösztönzésre. Tippek:
Tovább a cikkhezNem árulunk el nagy titkot azzal, hogy az online kereskedelem folyamatosan változik és új megoldásokkal rukkol elő. A szorgalmas hirdető pedig minden figyelmét arra fordítja, hogy lépést tartson az újabb és újabb trendekkel. Amikor már azt hitted, hogy sínen van az e-kereskedelmi stratégiád, egy új paradigma tűnik fel a láthatáron!
Tovább a cikkhezMire készülhetnek a kereskedők az idei ünnepi szezonban? Mi lesz az idei black friday-jel? Biztosan sok kerekedő próbál találgatni és felkészülni. Az alábbi cikk a lehetséges kimeneteket taglalja.
Tovább a cikkhezHa online értékesíted termékeidet, nincs mese, ismerned kell az Instagram Shopping funkcióját! Ahelyett, hogy az Instagram oldaladról irányítanád át a felhasználókat a honlapodra, tedd lehetővé számukra, hogy közvetlenül a felületen keresztül vásárolhassanak! Megmutatjuk, hogyan!
Tovább a cikkhezMég mindig nem tudod eldönteni, hogy hogyan oszd fel a marketing büdzsédet a Facebook és a Google hirdetések között? Aggodalomra semmi ok! Mindkét csatornával önmagában is sikeres lehet a hirdetési tevékenységünk, de a Google Shopping és Facebook Ads megfelelő kombinációjával maximalizálhatjuk a konverziókat. Meg is mutatjuk, hogyan!
Tovább a cikkhezLegutóbbi szektor elemzésünkben épp az e-kereskedelmi szektort vettük górcső alá, így kézenfekvőnek tartottuk, hogy interjút készítsünk az egyik legnagyobb, webáruház rendszereket üzemeltető, hazai vállalkozás ügyvezetőjével is a kialakult helyzetről. Interjúalany: Kóczán Tamás, ügyvezető, UNAS Online Kft.
Tovább a cikkhezKérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!