We understand, we deliver.

Category Archives: E-kereskedelem

15 ajánlott funkció minden webáruháznak

Ha vetünk egy pillantást a legnagyobb webáruházakra, akkor egyből látható, hogy mi a trend: animációk, 360°-os termék előnézeti képek, igazán fejlett szűrési lehetőségek és dinamikus termékkeresés. A trendek alkalmazása azonban nem jelent garanciát a konverzióra, vagy a megfelelő felhasználói élményre. Van ugyanakkor néhány olyan elem, amivel minden webáruháznak rendelkeznie kell ahhoz, hogy versenyképes és releváns […]

Fundamentális útmutató a Google Analytics helyes beállításához webáruházaknak

A Google Analytics jelentésekből épül fel, és számos lehetőség van a beállítások testreszabására, hogy minél specifikáltabb, és a vállalkozáshoz illőbb jelentéseket készíthessünk. A Google Analytics jelentési funkcióinak használatával még több adatot szerezhet a kereskedő vállalkozása növeléséhez. A következő lista inkább a webáruházaknak és egyéb e-kereskedők számára hasznos, de alapvető ellenőrzési pontokat tartalmaz.

Marketing az E-kereskedelemben: a PESO modell

A Marketing sokszor megtévesztő. A folyamatos döntés a kreativitás, a tartalom és az értékesítés kombinációiról, vajon melyik fog a legjobb konverzióhoz vagy a megtérüléshez (ROI) vezetni? Hogyan allokáljuk a hirdetést vagy a munkaerőt? Kell egyáltalán egy online kereskedelmi vállalkozásnak fókuszálnia a keresőoptimalizálásra, tartalommarketingre vagy bármi másra? Hogyan szólítod meg a potenciális vásárlói célközönségedet? A piacon […]

Így arasd le a SEO babérokat, ha webáruházad van

Következő tippjeink segítenek, ha a keresőoptimalizálás eszközeivel lendítenél webáruházad forgalmán. A webáruház SEO már-már egy önálló műfaj: néhány klasszikus on-site taktikát ekkora volumennél ugyanis egyszerűen lehetetlen véghezvinni. Digitális bicskánk már az akár több százezer egyedi meta adat megírásába és feltöltésébe, vagy a több millió lehetséges kulcsszókombináció felkutatásába is jócskán beletörhet.

Alapvető e-kereskedelmi marketing lépések

Az univerzális rangsoroló tényezők nem léteznek többé. A Google algoritmusa ma már magas szinten egyénre szabottan működik, amelyet leginkább az idő, a hely, az eszköz és az adott iparág befolyásol. Ezért prezentáljuk most nektek az első iparágspecifikus tanulmányt, amely összefoglalja a legfontosabb alap tennivalókat az e-kereskedelmi oldalak szempontjából. A tanulmányt a Searchmetrics készítette és innen […]

E-kereskedelmi trendek 2017-ben

Nem is olyan régen, néhány évvel ezelőtt a potenciális vásárlók még nem szívesen adták meg bankkártya adataikat egy online vásárlás során – nem bíztak az oldalban, a boltban vagy éppen a szállításban. Ma pedig az átlag felhasználó vásárlásainak több mint felét online bonyolítja. Éppen ezért kiemelt fontosságú egy stratégia kialakítása, mellyel megkülönböztetheted magad az egyre […]

8 mód az ünnepi konverziók növeléséhez

Nyakunkon az év vége, ideje elkezdeni a felkészülést! A lázas ünnepi készülődés időszaka, mint minden évben, idén is utolér minket. Nem is érdemes tovább halogatnod az értékesítési felületeid átvizsgálását, hiszen minden apró részlet hozzájárulhat ahhoz, hogy kiaknázd az e-kereskedelem talán legsikeresebb évében rejlő további lehetőségeket.

Top 5 e-kereskedelmi webdesign trend 2017-ben

2017-ben az e-kereskedelmi oldalak elsődlegesen mobil nézetre optimalizált oldalak lesznek. Így egyre nagyobb igény lesz arra vonatkozóan, hogy a designerek elkezdjenek azon gondolkodni, hogy hogyan lehetne a weboldal asztali nézetét minden funkciójával maradéktalanul adaptálni a mobil nézetre. Készüljünk fel mielőbb a 2017-es év meghatározó trendjeire!

Ünnepi stratégia: Ellenőrző lista online kereskedőknek

Az idei évben a karácsonyi vásárlási láz már októberben elkezdődött, így itt az ideje, hogy előálljunk az e-kereskedelem év végi hajrájára vonatkozó marketingtervvel. Az ünnepek előtt és alatt is számtalan lehetőség van a kezünkben az online kereskedés fellendítésére. Nézzünk néhány kulcsfontosságú tényezőt, amit érdemes szem előtt tartani a siker érdekében.

Fontos változások a 2016-os ünnepi online vásárlási trendekben

A legtöbb elemző szerint a 2016-os ünnepi szezonban már nagyobb volumenben is megfigyelhetőek lesznek változások a vásárlói szokásokban. Az Adobe Digital Insights legfrissebb jelentése szerint USA-ban 11%-al fog nőni az online eladási érték tavalyhoz képest november 1. és december 31. között. A Deloitte és az eMarketer szerint ezen időszak alatt legalább 95 milliárd dollár lesz […]

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 774 3790
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com