Segíthetünk?

Blog

2020. október 08.

Milyen hatással lesz az idei ünnepi szezonra a COVID-19?

Mire készülhetnek a kereskedők az idei ünnepi szezonban? Mi lesz az idei black friday-jel? Biztosan sok kerekedő próbál találgatni és felkészülni. Az alábbi cikk a lehetséges kimeneteket taglalja.

Tovább a cikkhez

2020. június 23.

Hogyan optimalizáld Instagram oldaladat Shoppingra?

Ha online értékesíted termékeidet, nincs mese, ismerned kell az Instagram Shopping funkcióját! Ahelyett, hogy az Instagram oldaladról irányítanád át a felhasználókat a honlapodra, tedd lehetővé számukra, hogy közvetlenül a felületen keresztül vásárolhassanak! Megmutatjuk, hogyan!

Tovább a cikkhez

2020. május 13.

#TOP1 nyerő páros? Facebook Ads és Google Shopping = Maximális Konverzió

Még mindig nem tudod eldönteni, hogy hogyan oszd fel a marketing büdzsédet a Facebook és a Google hirdetések között? Aggodalomra semmi ok! Mindkét csatornával önmagában is sikeres lehet a hirdetési tevékenységünk, de a Google Shopping és Facebook Ads megfelelő kombinációjával maximalizálhatjuk a konverziókat. Meg is mutatjuk, hogyan!

Tovább a cikkhez

2020. április 30.

UNAS interjú: járványhelyzet az e-kereskedelmi szektorban?

Legutóbbi szektor elemzésünkben épp az e-kereskedelmi szektort vettük górcső alá, így kézenfekvőnek tartottuk, hogy interjút készítsünk az egyik legnagyobb, webáruház rendszereket üzemeltető, hazai vállalkozás ügyvezetőjével is a kialakult helyzetről. Interjúalany: Kóczán Tamás, ügyvezető, UNAS Online Kft.

Tovább a cikkhez

2020. április 29.

PPC és SEO kislexikon e-kereskedőknek COVID-19 idején

A koronavírus járvány az e-kereskedelmi piacra volt az egyik legnagyobb hatással, igaz nem minden típusú webes értékesítésre azonos szinten. Természetesen vannak termékek, melyek iránt különösképpen megnőtt a kereslet az utóbbi időben, de ez nem jelenti azt, hogy a többi online kereskedőnek ne kínálna lehetőséget a most kialakult helyzet. Alábbi cikkünkben részletezzük a jelenlegi trendet, illetve […]

Tovább a cikkhez

2018. november 28.

Az e-kereskedelmi eredmények hatékony mérése

A kisebb nagyobb e-kereskedők sajnos mind a mai napig úgy látjuk, hogy nem feltétlenül vannak tisztában az online marketing értékesítésre gyakorolt hatásával, jóllehet ez viszonylag egyszerűen kimutatható. A gyakorlat azt mutatja, hogy sok esetben olyan online marketing kampányokra szórják ki a pénzt az ablakon, ami gondos méréssel megelőzhető lett volna. Cikkünkben az egyes aktivitások e-kereskedelmi […]

Tovább a cikkhez

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!