Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Így készíts szabályos nyereményjátékot a Facebook és Instagram oldalakon

Tartalomjegyzék

Krisztina Szombati
2024.12.19.

Utoljára frissítve: 2024.12.19.

A közösségi média világában a nyereményjátékok továbbra is igen népszerűek, hiszen nemcsak szórakoztatják a felhasználókat, hanem nagyszerű lehetőséget biztosítanak a márkáknak a social media marketing célok eléréséhez, illetve komoly növekedést is eredményezhetnek a követőszámok tekintetében. Az üzleti profilok rendszeresen szerveznek játékokat, sokan viszont nincsenek tisztában azzal, hogy a Facebook és az Instagram szigorú szabályokat állít fel a nyereményjátékok lebonyolítására, így rengeteg olyan játékba futhatunk bele amelyek nem felelnek meg a közösségi média platformok szabályainak. Ebben a blogcikkben olyan social media menedzsment tippeket hoztunk, amelyek segítségével szabályos, Meta irányelveknek megfelelő nyereményjáték bejegyzést tudsz létrehozni és lebonyolítani.

Mi mindennek kell szerepelnie egy jogszerű nyereményjáték bejegyzésben? Hogyan alakíthatjuk ki a nyereményjátékot úgy, hogy az megfeleljen a Meta szabályzatának, és mindeközben a közösségi média marketing célokat is elérjük?

Ha te is szeretnél legitim és hatékony nyereményjátékot szervezni, érdemes tovább olvasni, hogy a közösségi média ügynökség tanácsait követve ne csupán szórakoztató, hanem teljesen szabályos nyereményjátékokat indíthass!
Mielőtt bármilyen nyereményjátékot szerveznél, tudnod kell, hogy a nyereményjátékok lényege a nyertesek véletlenszerű kisorsolásra, így a részvételhez ne köss semmilyen vásárlást. Ne zárj ki ezzel senkit a játékból, induljon mindenki azonos esélyekkel.

A cikknek akár azt a címet is adhattuk volna, hogy “Öntsünk tiszta vizet a pohárba”, hiszen nap mint nap jön velünk szembe a Facebook és Instagram feedünkben szabálytalanul összeállított nyereményjáték bejegyzés. Ami talán ennél is furcsább, hogy a “nagy” brandek is belefutnak abba a hibába, hogy a nyereményjátékot meghirdető bejegyzések olyan hiányosságokat, vagy tiltott elemeket tartalmaznak, ami kis híján az Facebook oldal tiltásához is vezethet. De nézzük akkor a tilos és kötelező elemeket.

A cikknek akár azt a címet is adhattuk volna, hogy “Öntsünk tiszta vizet a pohárba”, hiszen nap mint nap jön velünk szembe a Facebook és Instagram feedünkben szabálytalanul összeállított nyereményjáték bejegyzés. Ami talán ennél is furcsább, hogy a “nagy” brandek is belefutnak abba a hibába, hogy a nyereményjátékot meghirdető bejegyzések olyan hiányosságokat, vagy tiltott elemeket tartalmaznak, ami kis híján az Facebook oldal tiltásához is vezethet. De nézzük akkor a tilos és kötelező elemeket.

Közösségi média számokban

Kezdjük egy kis statisztikával. A magyarországi Facebook felhasználók száma 2024. júliusában 7,11 millió fő volt, az Instagram felhasználóké pedig, ugyan ebben az időszakban 2,9 millió . A trükkös és folyamatosan változó algoritmusok sajnos eléggé megnehezítik az emberek organikus elérését, viszont a közösségi oldalakon meghirdetett nyereményjáték még mindig az egyik  legjobb módja annak, hogy ösztönözd és építsd a követőbázist, növeld az elköteleződést, megismertesd a szolgáltatásod, vagy termékeid az emberekkel. 
Miért pont a közösségi média az egyik legjobb felület a vállalkozásod népszerűsítéséhez? Mert 2024-ben szinte mindenki online, a nap 24 órájában elérhető és ebből naponta 143 percet tölt különböző social felületeken – ezt mutatja a Statista, globális online felmérése is.

Organikus nyereményjáték? Nem, nem, felejtsd el, ki kell ábrándítanunk, ha csak nem egy óriási brandről, vagy valami extra és vonzó nyereményről beszélünk. Mivel az organikus elérések sajnos egyre gyengébb számokat mutatnak, így sajnos már a nyereményjátékok esetében is szükséges a posztok kiemelése, nem elég az organikus megjelenés, ha igazi nagy “bummot” akarsz elérni. Ez főleg azoknál az induló vállalkozásoknál fontos, akik most szeretnék bemutatni termékeiket/szolgáltatásaikat és felépíteni a követőbázisukat.

Nézzük először a Facebook nyereményjátékot

A Facebook és az Instagram irányelvei engedélyezik nyereményjátékok szervezését, üzleti profilok, csoportok és események számára, de személyes profilból nem lehet játékot indítani. Mielőtt nekilátsz egy nyereményjéték szervezéshez ellenőrizd le a Facebook profilodat (ezt célszerű a verseny lebonyolítása előtt módosítani). A nyereményjátékokra vonatkozó Facebook szabályokat minden esetben figyelembe kell venni.

Mielőtt elindítod a nyereményjátékot, fontos megértened, hogy te – mint szervező – vagy felelős a verseny jogszerű lebonyolításáért. Ez azt jelenti, hogy a Te feladatod a következő részletek tisztázása:

  • A hivatalos, aktuális nyereményjátéka vonatkozó szabályzat elkészítése
  • Az ajánlat feltételeinek és követelményeinek meghatározása
  • A felajánlott nyeremény biztosítása

A hivatalos nyereményjáték szabályzat elkészítése azért is ajánlott, mert ezt zökkenőmentessé teszi a játékon való részvétel feltételeit és annak lebonyolítását. A szabályzatot elérhetővé kell tenned úgy, hogy bárki, bármikor hozzáférjen, a legjobb, ha a szövegben helyezel el egy hivatkozást (pl. google dokumentum linket csatolva).  Azt, hogy hogyan tudsz létrehozni egy nyereményjáték szabályzatot, mire figyelj, milyen kötelező elemei vannak és ezt miként tedd bárki által elérhetővé  – ezt egy másik blogposztban osztjuk meg veletek.

Nyeremény tipp: Olyan nyereményt kínálj fel a játékon résztvevőknek, amely “vonzó” lehet számukra. Ellenkező esetben nem fogsz hitelesnek tűnni. Ne kösd a nyereményt vásárláshoz, mert ezzel már kizártál egy jelentős tömeget a játékból, és kedvezményt, vagy kupont  se kínálj, hiszen ez is vásárláshoz kötött. Lényeg, hogy bárki, kötelezettségek nélkül, és azonos esélyekkel vehessen részt az adott játékban. A nyeremény pedig legyen egy termék (a legjobb, ha saját termékedet kínálod fel), vagy egy szolgáltatás, amit díjmentesen igénybe lehet venni. Az nyeremények értéke pedig a saját büdzsédtől függ.

A Facebook nyereményjátékok kötelező elemei:

Add meg röviden a nyereményjátékon való részvétel szabályait. Azért röviden, mert a teljes és részletes leírást, majd a nyereményjáték szabályzat fogja tartalmazni.

Tipp: mindig adj nevet a játéknak. Így számodra és a követőtáborod számára is könnyen azonosítható lesz a bejegyzés (pl. Black Friday nyereményjáték, Mikulás nyereményjáték stb.)

Mit tartalmazzon a nyereményjátékot meghirdető poszt – a felvezető szövegen kívül:

  • A nyeremény megnevezését  (tárgynyeremény, ajándékcsomag, szolgáltatás stb.)
  • Mennyi nyertes kerül kisorsolásra.
  • Mikor kezdődik a nyereményjáték (év-hónap-nap-óra-perc). A bejegyzés posztolását is ekkora időzítsd
  • Mikor ér véget a játék (év-hónap-nap-óra-perc).
  • Mikor lesz a sorsolás (év-hónap-nap-óra-perc)
  • Milyen módon kerülnek közlésre a nyertes(ek) nevei. (pl. a poszt alatt kommentben, sztoriban)
  • Sorosolás követően mennyi időn belül kerülnek közlésre a nyertesek nevei. (pl. 48 órán belül)
  • Mit kell tenni, hogy valaki részt vegyen a játékon – például lájkold a nyeremény meghirdető posztot és válaszold meg kommentben a bejegyzésben feltett kérdést
  • Mentesítsd a Facebookot minden felelősség alól és tedd egyértelművé, hogy nem szponzorálja a játékodat
  • Helyezd el a szövegben a nyereményjáték szabályzat elérhetőségének linkjét.

Nézzük a tiltott elemeket:

Ezek olyan elemek, melyek nem lehetnek feltételei a nyereményjátékon való részvételnek, hiszen ezek versenyelőnybe helyezhetnek résztvevőket

  • Ne kérj ellenszolgáltatást a részvételért, azaz ne kérj sem vásárlást, sem személyes adatokat (email cím, telefonszám stb), sem elköteleződést. Ezek a tevékenységek kifejezetten tilosak.
  • Nem kérheted a Facebook oldalad kedvelését/követését
  • Nem kérheted a nyereményjáték poszt megosztását, sem a saját, sem az ismerősök idővonalán.
  • Nem kérheted, hogy jelöljenek meg (@tageljenek) kommentben egy személyt
  • UGC tartalmak esetén, vagyis ha felhasználók által készített tartalmak jelennek meg a nyereményjátékban, akkor a Facebook adatkezelési szabályzata a mérvadó, ami előírja, hogy „a tartalom használatához felhasználói hozzájárulást kell kérni”. Más szóval, először győződj meg arról, hogy engedélyt kaptál a használathoz – legyen ez a nyereményjáték szabályzat része.

Kiskapuk, amiket használhatsz, azaz megkérheted a követőket, de nem teheted kötelezővé a nyereményjátékon való részvételhez:

  • Ha tetszett a poszt, akkor szívesen vesszük, ha megosztod ismerőseiddel, de ez nem feltétele a nyereményjátéknak
  • Ha tetszett a poszt, akkor biztosak vagyunk benne, hogy webshopunk kínálatát is kedvelni fogod. Látogass el weboldalunkra.
  • Nézd meg mivel várunk az Instagram oldalunkon.
  • Nézd meg a Youtube csatornánkon található videókat
  • Ha tetszett a poszt, akkor iratkozz fel hírlevelünkre, hogy ne maradj le a következő nyereményjátékról sem.

Ezeknek a felhívásoknak köszönhetően nagy valószínűséggel sokan felkeresik majd az adott oldalakat és kedvelni fogják azt, ha tetszik, amit ott látnak.

Facebook minta poszt

[Őszi Nyereményjáték]

Játssz velünk és nyerd meg legújabb arcápoló termékcsaládunk egyikét. Mit kell tenned, hogy részt vehess a játékban?

  • Lájkold ezt a nyereményjátékot meghirdető posztot
  • Írd meg a poszt alatt kommentben, hogy milyen bőrtípusnak megfelelő terméket használsz a napi rutinod során (pl. száraz, zsíros, vegyes bőr stb.)

A játék időtartama: 2024.10.01.(7:00) – 2024.10.15.(23:59)

A sorsolás dátum: 2024.10.16. (11:00)

Nyeremény: “XY” arcápoló család ajándékcsomag (a csomag tartalma: tonik, nappali krém, éjszakai krém)

Nyertesek száma: 3 nyertes kerül kisorsolásra

Ha tetszett a játék, akkor örülnénk, ha megosztanád ismerőseiddel, de ez nem feltétele a játékban való részvételnek. 

A nyertes nevét a Facebook poszt alatt kommentben és sztoriban tesszük közzé, sorsolást követő 48 órán belül, ezért figyeld az oldalt, hogy elsőként szerezz tudomást róla.

Ha szeretnél értesülni legfrissebb termékeinkről, akcióinkról, vagy blogcikkeinkről, akkor látogass el weboldalunkra, iratkozz fel a hírlevelünkre, valamint nézd meg milyen videós tartalommal várunk az Instagram és Youtube csatornákon.

A játékban való részvétellel elfogadod nyereményjáték szabályzatunkat, amit itt találsz (link beszúrása) 

Ezt a nyereményjátékot a Meta semmilyen módon nem szponzorálta, nem támogatja, nem kezeli.

Tipp a kreatívhoz: A legjobb, ha a nyereményt helyezed el a kreatívon. Figyelemfelkeltő, rövid, de ennél frappánsabb szöveggel és mutatós dizájn elemekkel. Fontos, hogy minőségi képet vagy videót használj. Ha pedig valamilyen “megfejtéssel” lehet részt venni a játékon (pl. labirintus – melyik doboz tartalmazza az ajándékot? – a,b vagy c) akkor legyen egyértelmű a grafika. Ne bonyolítsd túl és ne vessz el a részletekben. Ötletelj mielőtt kitalálod és felépíted a nyereményjáték stratégiát. A legjobb, ha vicces, vagy közvetlen játékkal készülsz. Ne félj a konkurenciától ötleteket vadászni, vagy nézz meg a nemzetközi oldalakat, ahol szuper tippeket  találni.

Tipp a sorsoláshoz: Ma már számtalan online program teszi lehetővé a nyertesek sorsolását, amelyek könnyen kezelhetők (abban az esetben is, ha több oldalt kezelsz], viszont fontos, hogy legtöbbször csak adminisztrátori (Facebook szintű) jogosultsággal tudod használni ezeket.

Lássuk a szabályos Instagram nyereményjátékok elemeit:

Az Instagram már nem csak egy képmegosztó csatorna, hanem hatékony ügyfélszerző eszközzé avanzsálta magát. Ebből  következik, hogy egy jól megtervezett stratégia nemcsak az erős ügyfélbázis és közösség kialakításában segít, hanem termékek és szolgáltatások népszerűsítésében is, csakúgy mint az Instagram nyereményjátékok, melyek az egyik leghatékonyabb marketing technikának bizonyulnak. Ráadásul egy friss statisztika szerint, az EU-ban már vezet a Facebookkal szemben. Az Instagram 269,1 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik, amíg a Facebook 260,6 millióval.

Vegyük tehát végik a 2024-es Instagram nyereményjátékokhoz tartozó tudnivalókat és a tiltásokat. A platform általában engedékenyebb az ajándékozás mechanikáját illetően, bár ezen a felületen is kulcsfontosságú az átláthatóság.

Mint a Facebook esetében itt is az egyik legfontosabb és sok esetben leginkább figyelmen kívül hagyott elem, az Instagram nyereményjáték szabályzat .Nem csak a résztvevők tájékoztatásul szolgál, hanem arra is, hogy megvédd magad az esetleges problémáktól, vagy félreértésekről. Amikor elkészíted ezt a szabályzatot, fontos, hogy úgy helyezd el az Instagram felültén, hogy minden résztvevő el tudja érni. Erre legjobb, ha a dokumentum linkjét a bio-ban található szövegrészben helyezed el, de ha igazán profin akarod csinálni, akkor készíts egy Linktree profilt, ami egyértelművé teszi a különböző linkek és dokumentumok átláthatóságát és használatát, hiszen tudok, az Instagram posztokban nem lehet kattintható linket elhelyezni. Ennek kiküszöböléséhez az egyik legjobb “ingyenes”  választás a Linktree. A Linktree használatáról és arról, hogy milyen lehetőségeket kínál – legfőképp az Instagram csatornákon – már olvashattál korábbi blogcikkünkben. 

A legoptimálisabb, ha a weboldaladon hozol létre egy olyan oldalt, ahol a fontos linkek szerepelnek (kategóriák, termékek, elérhetőségek, blogcikkek, nyereményjáték szabályzatok), de ez webfejtesztést igényel, ami nem kevés költséggel járhat.

Jöjjenek az Instagram kötelező elemek:

Az Instagram nyereményjáték bejegyzések egy része azonos a Facebookon használt bejegyzésekkel. Ebben az esetben is jó, ha adsz nevet a nyereményjátéknak és az nyereményt is úgy választod ki, hogy az hívogató legyen az közönséged számára. De lássuk lépésről lépésre mit kell tartalmaznia az Instagram nyereményjáték posztnak:

  • A nyeremény megnevezését  (tárgynyeremény, ajándékcsomag, szolgáltatás stb.)
  • Mennyi nyertes kerül kisorsolásra.
  • Mikor kezdődik a nyereményjáték (év-hónap-nap-óra-perc). A bejegyzés posztolását is ekkora időzítsd
  • Mikor ér véget a játék (év-hónap-nap-óra-perc).
  • Mikor lesz a sorsolásra (év-hónap-nap-óra-perc)
  • Milyen módon kerülnek közlésre a nyertes(ek) nevei. (pl. a poszt alatt kommentben)
  • Sorosolás követően mennyi időn belül kerülnek közlésre a nyertesek nevei. (pl. 48 órán belül)
  • Mit kell tenni, hogy valaki részt vegyen a játékon – kommentelj a bejegyzés alá, jelölj meg egy barátodat a kommentben (akár 5 embert is lehet jelölni), kövessék az Instagram oldalt, kommenteld a bejegyzést egy adott #hashtag megjelöléssel stb.)
  • Mindig egyértelműen mentesítsd az Instagramot minden felelősség alól, hogy nem szponzorálja a játékodat
  • Jelöld meg azt a helyet, ahol elérhető a nyereményjáték szabályzat (pl. bioban található linken)

Mi az ami eltérés a Facebook posztokkal szemben:

  • Kérheted az megjelölést (@tagelést) a kommentben, akár többet is, de az ajánlott 1-5 között mozog.
  • Kérheted az oldal követését

Ajánlott elemek, de ne legyen feltétele a nyereményjátékon való részvételnek és nem azért mert tiltott, hanem azért mert szinte képtelenség nyomon követni, hogy a nyertes teljesítette-e, és legfőként ne ajánlj érte extra nyereményt sem.

  • Oszd meg a bejegyzést – kérheted, de ne legyen feltétel
  • Oszd meg storyban a bejegyzést – kérheted, de ne legyen feltétel
  • Oszd meg a bejegyzést egy adott #hashtag használatával – kérheted, de ne legyen feltétel.

Instagram minta poszt:

[Őszi Nyereményjáték]

Játssz velünk és nyerd meg legújabb arcápoló termékcsaládunk egyikét. Mit kell tenned, hogy részt vehess a játékban?

  • Kövesd be az oldalunkat.
  • Jelöld meg kommentben azokat  a barátaidat (maximum 5 főt), akinek ajánlanád a terméket.
  • Írd meg a poszt alatt kommentben, hogy milyen bőrtípusnak megfelelő terméket szeretnél ajándékba (pl. száraz, zsíros, vegyes bőr stb.)

A játék időtartama: 2024.10.01.(7:00) – 2024.10.15.(23:59)

A sorsolás dátum: 2024.10.16. (11:00)

Nyeremény: “XY” arcápoló család ajándékcsomag (a csomag tartalma: tonik, nappali krém, éjszakai krém)

Nyertesek száma: 3 nyertes kerül kisorsolásra

Ha tetszett a játék, akkor örülnénk, ha megosztanád ismerőseiddel, akar egy Instagram posztban is, de ezzel nem számít előnynek a többi résztvevővel szemben, és nem feltétele a játékban való részvételnek.

A nyertes nevét itt, az Instagram poszt alatt kommentben tesszük közzé, sorsolást követő 48 órán belül. Ezért figyeld az oldalt, hogy elsőként szerezz tudomást róla.

Ha szeretnél értesülni legfrissebb termékeinkről, akcióinkról, vagy blogcikkeinkről, akkor látogass el weboldalunkra, iratkozz fel a hírlevelünkre, valamint nézd meg milyen tartalommal várunk a Facebook és Youtube csatornáinkon.

A játékban való részvétellel elfogadod nyereményjáték szabályzatunkat, amit itt találsz (link beszúrása) 

Ezt a nyereményjátékot az Instagram semmilyen módon nem szponzorálta, nem támogatja, nem kezeli.

Tipp a kreatívhoz: Mint a Facebook esetében, itt is az a legjobb megoldás, ha magát a nyereményt jeleníted meg a képen (kivéve akkor, ha megfejtés a feladvány). Fontos, hogy jó minőségű képet készíts, legyen rajta rövid, frappáns, figyelemfelkeltő szöveg, ami megragadja a tekintetet.

Tipp a sorsoláshoz: Az Instagram nem engedélyezi külső eszközöknek, hogy a kommenteken kívül bármi más adathoz hozzáférjen, így hiába kérsz megosztást, vagy story kihelyezést, egyszerűen képtelen leszel kezelni manuálisan az adatokat. Az online elérhető eszközök segítségével kisorsolhatod a nyerteseket, de a kommenteket neked kell ellenőrizni, azaz elhelyezték-e a megfelelő #hashtagot, vagy megemlítették-e a barátjukat a kommentben, illetve követői-e az oldaladnak. A legjobb, ha a nyereményjáték részvételhez kommentet és tagelést kérsz a sorsoláshoz pedig ezt az online felületet ajánljuk.

Végső összefoglaló 6 pontban:

  1. Nem ugyanazok a szabályok érvényesek az Instagram és Facebook oldalakon, így ne használd ugyanazokat a feltételeket.(bejegyzéseket és szabályzatot)
  2. Mindig legyen nyereményjáték szabályzat (külön Facebookra és Instagramra vonatkozó részekkel)
  3. Legyen “vonzó” a nyeremény és ne kösd vásárláshoz.
  4. Ne használd a tiltott elemeket, mivel ezek akár az oldalak tiltásához is vezethetnek
  5. Emeld ki a posztokat (boostold), hogy sikeres legyen és több emberhez érjen el a bejegyzés.
  6. A közösségi irányelvek, 2024. november 12-én átkerülnek az Átláthatósági Központba és ezentúl közösségi normákként hivatkoznak rájuk. Mentsd le ezt a linket, hiszen itt mindig megtalálod a Meta érvényes alapelveit (Facebook, Messenger,  Instagram és Threads)

GYIK

Íme az 5 leggyakrabban feltett kérdés a nyereményjátékokkal kapcsolatban.

  1. Milyen nyeremény lehet vonzó? – A legfontosabb az, hogy semmiképp ne kösd a játékon való részvételt vásárláshoz, és ne adj kuponokat sem, mert ezek egyáltalán nem “vonzóak” és nem ösztönzik interakcióra az érdeklődőket és a követőket sem. Ha webshopod van, akkor ajánlj fel egy terméket, vagy termékcsomagot, ha szolgálatásod van, akkor pedig egy “ingyenes” kezelést (pl. ha körmösként dolgozol, akkor egy ingyenes géllakozási lehetőséget)
  2. Organikusan is lehet sikeres a nyereményjátékom? – Nem, sajnos nem elegendő az organikus megjelenés. Mindenképp emeld ki a posztot a játék időtartamára, ami megnöveli az elérések számát.
  3. Mit kell tartalmaznia a nyereményjáték szabályzatnak? Ebben a blogcikkben összeszedtünk minden fontos információt a szabályzat elkészítéséhez.
  4. Milyen programmal sorsoljam a Facebook nyerteseket? – Mi ezt az online programot ajánljuk a sorsoláshoz. Fontos, hogy Facebook szintű hozzáféréssel kell rendelkezned az üzleti fióknál.
  5. Valóban tilthatja a Meta a fiókomat, ha szabálytalan nyereményjátékot teszek közzé? – Igen, valóban tilthatja az üzleti fiókodat a Meta, amennyiben megsérted az irányelveket. Ezért mindenképp mérlegelj – hiszen nyilván nem éri meg elveszíteni egy nehezen, évek alatt felépített Facebook, vagy Insta közösséget.

A jelenlegi blogcikkben szereplő információk a 2024. december 19-én érvényben lévő Facebook és Instagram szabályokat tartalmazza. A Facebook és Instagram nyereményjéték szabályzat készítését egy másik blogcikkben vettük górcső alá (felépítés, kötelező elemek stb.). Ha kíváncsi vagy a friss cikkekre, akkor kövesd Facebook oldalunkat, vagy iratkozz fel hírlevelünkre és értesülj a legelsők között az újdonságokról..

Szeretnél még további hasznos tanácsokkal gazdagodni az online marketing világából? Látogass el Klikkmánia Tudástár oldalunkra, ahol letölthető dokumentumokkal és a korábbi webinárok felvételeivel segítünk abban, hogy vállalkozásod online megjelenése a legoptimálisabb legyen. Böngéssz a blogcikkeink között ahol rengeteg információt találsz az online marketing világáról és az újdonságokról.

#közösségimédia #Facebook #Instagram #socialmedia #Facebooknyereményjáték #Instagramnyereményjáték #szabályosnyereményjáték #nyereményjáték #Meta

Források:

https://www.facebook.com/policies_center/pages_groups_events/

https://help.instagram.com/179379842258600

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A mesterséges intelligencia és a SEO: Hogyan formálja át az AI a stratégiánkat?

Jelen cikkünk keretei közt a Wordpress teljeskörű bemutatására és használatára nincs lehetőségünk, ezért elsősorban a SEO vonatkozású témákat vesszük górcső alá. Megtudhatod, mire kell odafigyelned, hogy megfelelően SEO optimalizált legyen a Wordpress oldalad, illetve milyen tippek és trükkök segíthetnek a keresési találati lista tetejére kerülni.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

A Performance Max kampánytípus költségkeret-átcsoportosítási kísérleteket kap

A Google Ads új módszert vezetett be a költségkeretek dinamikus keresési hirdetésekből (DSA) vagy Display-kampányokból a Performance Max kampányokba történő átcsoportosításának hatásvizsgálatára. A frissítés segíthet a nagyobb hatékonyság és a jobb eredmények elérésében.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet