Segíthetünk?

Blog

2022. október 26.

Útmutató az üzleti Facebook oldal létrehozásához

Miért fontos a vállalkozásoknak a Facebook közösség? Mert az üzleti oldal segítségével kapcsolatba léphetsz az ügyfelekkel, a potenciális érdeklődőkkel és kulcsfontosságú információkat oszthatsz meg a vállalkozásról, termékekről, szolgáltatásokról és közelgő eseményekről. A Facebook közösség felépítése, pedig hatékony módszere a potenciális ügyfelek elérésének.

Tovább a cikkhez

2022. augusztus 31.

TikTok a B2B marketingben + 3 brand, akik jól csinálják

A TikTokon a vállalkozások sikeréhez vezető út nem teljesen ismeretlen. Három B2B marketingessel beszélgettünk, akik kísérleteznek és ezzel sikereket érnek el a TikTokon. Hogy mit tanultunk Tőlük?.

Tovább a cikkhez

2022. július 29.

Így készíts Facebook és Instagram nyereményjáték szabályzatot

Nem vitás, hogy a márkák és szolgáltatások online kapcsolatépítésének leghatékonyabb módja továbbra is közösségi oldalakban rejlik. A különféle platformok számtalan lehetőséget biztosítanak a márkaépítésre, illetve óriási szerepük lehet az e-kereskedelemben. Ahhoz, hogy fel tudjuk építeni közösségünket, illetve a meglévő követőtábor érdeklődését fenntartsuk – azaz, rendszeres posztoljunk, illetve olyan tartalommal töltsük fel az közösségi oldalunkat, amely interakcióra buzdít – még mindig az egyik legnépszerűbb módszer a nyereményjátékok szervezése. Hiszen ki ne szeretne néhány kattintással értékes ajándékokat nyerni?

Tovább a cikkhez

2022. július 04.

#Hashtag használati útmutató a közösségi felületeken

Tudod, hogy mi az a hashtag? És azt, hogyan kell, és hogyan ne használd a közösségi felületeken? Ebből a blogcikkből megtudhatod a hashtagek hatékony használatának alapjait és azt, hogyan és miért érdemes használnod a különböző közösségi bejegyzésekben.

Tovább a cikkhez

2022. április 06.

Nyertes tartalom ötletek lebilincselő TikTok videok készítéshez

A tiktok már kevésbé nevezhető újdonságnak, inkább feltörekvő csillagnak, mely egyre nagyobb szeletet harap ki a médiafogyasztás tortájából. 2022 januárjában egymilliárd aktív felhasználója volt a TikTok-nak, valamint az applikáció 3 milliárd letöltésnél tart. A felhasználók havonta átlagosan 850 percet töltenek a platformon.

Tovább a cikkhez

2022. március 04.

Így készíts szabályos nyereményjátékot a Facebook és Instagram oldalakon

A cikknek akár azt a címet is adhattuk volna, hogy “Öntsünk tiszta vizet a pohárba”, hiszen nap mint nap jön velünk szembe a Facebook és Instagram feedünkben szabálytalanul összeállított nyereményjáték bejegyzés.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!