Segíthetünk?

Blog

2021. június 09.

Clubhouse: cégek számára is hasznos kommunikációs felület?

A Clubhouse a legújabb belépő a népszerű közösségi médiaalkalmazások körében. Lehet saját közönségépítésünkre használni? Így tudjuk felkészülten várni a hazai érkezését!

Tovább a cikkhez

2021. május 25.

Így tedd egységessé céged közösségi média megjelenését

Ebben a cikkben most nem arról lesz szó, hogy hogyan ragadd meg az emberek figyelmét vagy, hogy hogyan ösztönözd őket a kattintásra, megosztásra stb., mert ezekről már sokszor írtunk. Ezúttal vizsgáljuk meg az interakció nélküli hatást, mintha csak egy display típusú brand kampány lenne.

Tovább a cikkhez

2021. április 06.

Hogyan hozhatod ki a legtöbbet az Instagram hirdetéseidből 2021-ben!

Míg a Facebook és az Instagram hirdetés ugyanazon Ads Manager használatával működik, hirdetési költségeik eltérőek. Mivel a Facebook régebb óta működik, több adattal rendelkezik, ezért több hirdetési elhelyezéssel is szolgál a fiatalabb testvér-platformhoz képest.

Tovább a cikkhez

2021. március 12.

Hogyan működik a Facebook algoritmusa 2021-ben?

2021-ben a Facebook algoritmus négy fő rangsorjelből áll: a közelmúlt, a népszerűség, a tartalom típusa és a kapcsolat.

Tovább a cikkhez

2021. március 05.

Átfogó Facebook hirdetési stratégia 2021-re

A facebook, mint hirdetési felület az egyik leghatékonyabb marketingcsatorna, amit 2021-ben is érdemes lesz kihasználni. E-kereskedelmi szereplőként pedig már szinte elengedhetetlen platformon való jelenlétünk.

Tovább a cikkhez

2021. február 18.

7 lépés a megfelelő Facebook közönség kiépítéséhez

A megfelelő Facebook hirdetési közönség kiválasztása csökkenti a hirdetési költségeket és javítja a megtérülést. De hogyan lehet igazán releváns közönségre szűrni? Ez egy több lépésből álló folyamat, ezen vezetünk most végig téged.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!