We understand, we deliver.

Category Archives: Közösségi marketing

Hogyan optimalizáljuk profilunkat a helyi felhasználók számára?

Ha közösségi média marketingről van szó, elsősorban követőbázis növelésről és a lehető legtöbb felhasználó weboldalra tereléséről hallunk. Ez az e-kereskedelmi vállalkozások esetében valóban kulcskérdés, azonban mi a helyzet azokkal, akik kizárólag a helyi felhasználókra szeretnének összpontosítani? Megmutatjuk, milyen lehetőségeik vannak azoknak a vállalkozásoknak, akik függnek a földrajzi elhelyezkedéstől!

Hetet egy csapásra! Hasznos tanácsok az egyéni célközönségekhez Facebookon

Az egyéni célközönségek segítségével olyan látogatókat célozhatunk meg, akik a vállalkozásunk vagy termékünk iránt már korábban is érdeklődést mutattak. Az egyéni célközönség funkcióval elérhetjük jelenlegi és potenciális vevőinket egyaránt. Egyénileg alakíthatunk ki közönségeket és szegmentálhatjuk azokat attól függően kiket szeretnék elérni, például az alábbiak alapján:

Konkurenciafigyelés a Közösségi Médiában

A közösségi média stratégia határozza meg, mennyire hatékonyak a kampányaid és mennyire értékes a közösség jelenléte a vállalkozásod számára. A stratégia megteremtése elég nehéz lehet, de még mindig nehezebb tudni, mikor vagy miként javítható. Itt jön be a versenytárs kutatása.

Hogyan hozzuk ki a legtöbbet a lead hirdetésekből?

Mik is azok az érdeklődőkeresés (Lead) hirdetések? Ez a felhasználóbarát, mobilbarát hirdetési formátum lehetővé teszi a potenciális ügyfelek számára, hogy megadják az elérhetőségeiket, valamint további információkat az általuk érdekelt termékekről vagy szolgáltatásokról.  Blogcikkünkben bemutatjuk, hogyan érdemes alkalmazni a lead hirdetéseket a siker érdekében.

15 Facebook marketing tipp alacsony költésű cégeknek

Cikkünkben most olyan tippeket gyűjtöttünk össze, melyek korlátozott költségkeret mellett is megállják a helyüket. (Releváns célközönség megtalálása, célzási módok, hirdetések, posztok, Facebook oldal kialakítása, stb.) Természetesen a tanácsokat nem csak kis költésű cégeknek érdemes megfontolniuk és alkalmazniuk.

Facebook audit: 5 beállítás, amit egy kampánynál muszáj megtenned

A Facebook egy igazi aranybánya, ha hirdetésekről van szó. Rengeteg lehetőségünk van személyre szabni kampányunkat, kiválasztani a nekünk való marketing célt, eldönthetjük a hirdetésünk formátumát, stb. Ám, ezeknek is megvan az árnyoldala, könnyű elveszni az adatok és beállítások között, amik a rendelkezésünkre állnak.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com