We understand, we deliver.

Category Archives: Közösségi marketing

5 tipp: Hogyan és miért építsd bele a Facebook csoportokat a marketing stratégiádba?

Azon gondolkozol éppen, vajon hogyan tudnád publikálni a termékedet / szolgáltatásodat egy Facebook csoportban? Mindegy, hogy egy általad létrehozott csoportot vagy egy másik személy tulajdonában lévőt használod, akkor is megadatik az a lehetőség, hogy megmutasd magadat, és új célközönségre tegyél szert.

Facebook hirdetés relevancia

Aki elkezd Facebookon hirdetni, az biztosan tudja, hogy a legtöbb korábban – AdWords-ből vagy Analytics-ből – megismert metrikának van itt is párja, csak másképp hívják. A következőkben a Relevancia pontszámot fogom bemutatni, egészen pontosan azt, hogy mi a lényege, mire jó és miképp lehet rajta javítani.

Hatékony Facebook hirdetés készítése és bizonyítása

Ma már hazai viszonylatokban is egyre elterjedtebb nézet, hogy a Facebook hirdetés is lehet költséghatékony és konverzió fókuszú, mégis a marketing keret felosztása során – sajnos sok esetben – még mindig egy alulértékelt hálózatról beszélhetünk. Az alábbiakban gyakorlati példákon keresztül szemléltetjük ennek ellenkezőjét, továbbá szó lesz olyan mérési tippekről is, melyek elegendő muníciót adhatnak az […]

Hogyan győzzük le kreatívan a versenytársainkat Facebookon?

A legtöbb cég megállás nélkül fejleszti az aktuális termékeit vagy szolgáltatásait. Nézzük csak meg az Apple példáját, minden évben piacra dobnak egy új Iphone-t, és állandóan jönnek ki frissítések az operációs rendszerükre. Vajon mi történne akkor, ha nem tartanák a lépést a technológiával? A konkurens technológiai cégek azonnal átvennék a helyüket, de mivel állandóan arra […]

Alapvető Facebook célzási taktikák

A Facebook nagyon részletes és hatékony célzási rendszerrel rendelkezik, ennek ellenére az emberek nagy többsége a stratégia tervezésekor csupán a következő három dolgot veszi figyelembe: A felhasználók beazonosítása viselkedés és érdeklődési körök alapján. A felhasználók bevonzása remarketing segítségével. A bevonzott felhasználókhoz hasonló emberek megcélzása, relevánsabb elérés érdekében. Természetesen ez lenne az ideális, azonban sok újonnan […]

Facebook hirdetés: 10 kihagyhatatlan lehetőség

Mindannyian tudjuk, hogy a Facebook hirdetés ma már megéri a pénzét, egyrészt mivel olcsóbb, mint pár évvel ezelőtt,  másrészt az aktív felhasználói bázis és célzási lehetőségek miatt. A világon körülbelül 1.8 milliárd ember van jelen Facebookon, ami hatalmas felhasználható adatmennyiséget jelent. A következőkben tíz olyan lehetőséget mutatunk be, amit felhasználhatunk arra, hogy ebből a hatalmas […]

Eladás a közösségi csatornákon, trendek

A közösségi csatornák elkezdték kivívni helyüket az értékesítési ciklusban, említésre méltó a Pinterest a megvásárolható PIN-jeivel még 2015-ből. Valamint az Instagram, aki szintén ebben az évben kezdte el tesztelni a CTA (call-to-action) gombokat (ez 45%-os CTR növekedéshez vezetett).

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 774 3790
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com