Segíthetünk?

Blog

2020. november 17.

Így turbózhatja fel a PPC kampányaidat a közösségi média

Ebben a cikkben megtárgyaljuk, hogyan hagyatkozhatsz a PPC hirdetéseidben a közösségi médiára. Olyan módszerekről lesz szó, amelyekkel új lendületet adhatsz a marketingednek és a cégedet a következő szintre emelheted.

Tovább a cikkhez

2020. november 12.

7 egyszerű lépés az Instagram fiókod felülvizsgálatához

Ha Te is használsz a vállalkozásodhoz Instagram fiókot, akkor érdemes rendszeresen felülvizsgálnod annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban működjön.

Tovább a cikkhez

2020. szeptember 29.

Megmutatjuk, hogy 2020-ban mikor érdemes posztolnod Facebookon!

Egy márka népszerűsítésének legjobb módja a közösségi média, ami függ a létrehozott és kiposztolt tartalomtól is. De ez nem elég ahhoz, hogy egy tartalmat bármikor kirakjuk amikor úgy érezzük. Egy üzleti Facebook-fiók kezelése általában nagyban különbözik a személyes Facebook-fiók kezelésétől.

Tovább a cikkhez

2020. szeptember 08.

Hogyan optimalizáljuk profilunkat a helyi felhasználók számára?

Ha közösségi média marketingről van szó, elsősorban követőbázis növelésről és a lehető legtöbb felhasználó weboldalra tereléséről hallunk. Ez az e-kereskedelmi vállalkozások esetében valóban kulcskérdés, azonban mi a helyzet azokkal, akik kizárólag a helyi felhasználókra szeretnének összpontosítani? Megmutatjuk, milyen lehetőségeik vannak azoknak a vállalkozásoknak, akik függnek a földrajzi elhelyezkedéstől!

Tovább a cikkhez

2020. május 12.

Hetet egy csapásra! Hasznos tanácsok az egyéni célközönségekhez Facebookon

Az egyéni célközönségek segítségével olyan látogatókat célozhatunk meg, akik a vállalkozásunk vagy termékünk iránt már korábban is érdeklődést mutattak. Az egyéni célközönség funkcióval elérhetjük jelenlegi és potenciális vevőinket egyaránt. Egyénileg alakíthatunk ki közönségeket és szegmentálhatjuk azokat attól függően kiket szeretnék elérni, például az alábbiak alapján:

Tovább a cikkhez

2018. december 19.

5 megválaszolandó kérdés a Facebook hirdetések indítása előtt

A Facebook hirdetéseinket nem szabad csak úgy elindítani. Annak érdekében, hogy hirdetések megfelelően készen legyenek, néhány percet rá kell szánnunk arra, hogy átnézzük a Facebook hirdetések beállításait, még mielőtt elkezdenénk költeni a pénzt.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!