Segíthetünk?

Blog

2023. szeptember 14.

Pinterest summit 2023

A Pinterest termékinnovációiról volt szó 1 órában: Az új hirdetési formátumoktól és vásárlási eszközöktől az egyedi közönséglehetőségekig, amikkel szeretnék elérni, hogy az iparág legjobb full-funnel hirdetési megoldása legyen a Pinterest.

Nem győzték hangsúlyozni, hogy a Pinterest kifejezetten pozitív platform, jó
érzéseket kelt a felhasználókban, és inspirál – ellentétben más social felületekkel. Ráadásul ténylegesen ismeri az emberek ízlését, preferenciáit.

Nem kevesebb a céljuk, mint “build a better internet – together”. Ezen gondolatokkal elkülöníti magát a többi közösségi oldaltól.

A legfontosabb termékhírek, amikről szó volt

Új hirdetésformátumokkal jöttek ki az erősebb elköteleződés érdekében: Showcase ads és Quiz ads, melyek célja, hogy az embereket vezessék a funnelben, a felfedezéstől a döntésig.
A Showcase ads: több pint jelenítenek meg egy egységben, és mindegyik
címkézhető linkekkel. Tökéletesek arra, hogy különféle termékeket, funkciókat vagy stílusokat mutasson be, így a Pinteresten a felhasználók megtalálhatják a saját ízlésüknek megfelelőt. A kirakathirdetésen belül minden kártya tartalmazhat három kattintható funkciót, amelyek közvetlenül a webhelyre mutatnak, így pontosan azt találják meg az emberek, amit keresnek.

A kvízhirdetések dinamikusak és interaktívak, lehetővé téve, hogy a felhasználóval eddigiektől eltérő módon lépjünk kapcsolatba. Hogyan? Először ki kell választani három kérdést, amelyekre választ várunk, ezután személyre szabott ajánlásokat készíthetünk a válaszokhoz. A felhasználók így saját válaszaik alapján személyre szabott eredményeket fognak látni – amit állítólag (az eddigi tesztek alapján) imádnak az emberek.

További újdonság a Premiere Spotlight, amit az év elején indítottak, ez az eddigi legnagyobb hatású videóformátumuk. Ezzel még tovább növelik a tudatosságot, a döntési folyamat legjobb pillanatában érhető el általa a felhasználó.

További újdonság, hogy mostantól kezdve a mobil deeplinkeket és a közvetlen linkeket egyaránt használhatjuk a termékfelfedezés és a termékvásárlás közötti akadályok csökkentése érdekében.
A mobil deeplinkek segítségével az emberek közvetlenül a Pinterest-hirdetésről kattintanak a mobilalkalmazásban található termékoldalra. További könnyítés, hogy az alkalmazásban már tárolt szállítási és fizetési adatok automatikusan megjelennek. Egyértelműen segít erősebb konverziós arányt elérni. A Pinteresten mobil deeplinket használó hirdetők már most is 235%-os konverziós aránynövekedést és 35%-kal alacsonyabb ügyfélszerzésenkénti költséget tapasztalnak a korábbiakhoz képest.
A közvetlen linkek pedig csökkentik a kattintások számát, amelyekre szükség lehet ahhoz, hogy valaki a termékfelfedezéstől a fizetésig elérjen. Közvetlenül a pinekbe épített CTA-t tartalmaznak, amely kattintásra és vásárlásra ösztönöz. Ha valaki rákattint, közvetlenül a webhelyre landol. Ráadásul a következő évre azt ígérik, hogy még több helyen lesz ez a funkció használható.

Új e-kereskedelmi integrációk is érkeztek:
A termékkatalógus feltöltése az első lépés ehhez – ez nem újdonság más
platformokhoz képest. Ami új, hogy bővítették az együttműködéseik körét, és most már a Salesforce Commerce Cloud és az Adobe Commerce új lehetőségeivel is együttműködnek, így megkönnyítve a folyamatot.
Ezek az integrációk mostantól minden országban elérhetők, ahol Pinterest
hirdetések vannak.
És érkezik a Creative Studio is, ami az AI segítségével készít hangulatosabb
képeket az útmutatásunk mentén. A Pinterest esetében az életstílus-képek
átlagosan jobb eredményeket eredményeznek, mint az egyszerű hátterű termékek, ezért fontos és hasznos lehet ennek használata.
Ez egyelőre tesztelés alatt áll.
Az ügynökségeknek is kedvezni szeretnének, számukra készült Business
Manager
, ami minden eddiginél egyszerűbbé teszi a kampányok indítását és kezelését. A Business Manager még idén ősszel minden országban elérhető lesz ígéretük szerint.
Természetesen a Pinterest nem csak a hirdetésekről szól. Felhasználóiknak is jött újdonság, bemutatták a kollázst. Ez az új élmény még tovább segítheti az elképzeléseket kézzelfoghatóvá varázsolni.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!