Segíthetünk?

Blog

2020. október 13.

5 tipp a célközönségünk megismeréséhez

Ismered a célközönséged? Biztos vagy benne? Az összes iparág jól menő vállalkozásainak egy közös vonása van: Tudják, hogyan lehet elérni célcsoportjukat. A vonzó blogtartalom és a hatékony értékesítés sarkalatos pontja az a képesség, hogy megértsük azokat az embereket, akik meglátogatják a webhelyünket.

Tovább a cikkhez

2017. szeptember 19.

Fundamentális útmutató a Google Analytics helyes beállításához webáruházaknak

A Google Analytics jelentésekből épül fel, és számos lehetőség van a beállítások testreszabására, hogy minél specifikáltabb, és a vállalkozáshoz illőbb jelentéseket készíthessünk. A Google Analytics jelentési funkcióinak használatával még több adatot szerezhet a kereskedő vállalkozása növeléséhez. A következő lista inkább a webáruházaknak és egyéb e-kereskedők számára hasznos, de alapvető ellenőrzési pontokat tartalmaz.

Tovább a cikkhez

2016. november 09.

UTM kódok használata konverziókövetéshez

Az alábbi cikk azoknak szól, akik még nem használnak UTM kódokat a marketing folyamataikhoz, de a tapasztaltabb felhasználóknak is fogunk tudni újat mondani. Amelia Willson Content Marketing Manager 10 olyan okos használati tippet gyűjtött össze, amelyek hasznodra válhatnak az UTM paraméterek használata során.

Tovább a cikkhez

2016. november 04.

Oldalbetöltési sebesség javítása és elemzése

Tudtad, hogy jelentős bevételtől eshetsz el, ha nem elég gyors az oldalad betöltési sebessége? Évről-évre egyre nagyobbak az elvárások a látogatók részéről: míg 1999-ben átlag 8 másodpercet volt hajlandó várni egy átlag felhasználó, mára a többség elvárja a 2 másodperc alatti oldalbetöltést. Jól látható, hogy már tizedmásodpercek is óriási hatással vannak arra, hogy nálad vagy […]

Tovább a cikkhez

2016. október 12.

Analytics alkalmazása az AdWords turbózásához

Túlságosan gyakran gondolunk az Analytics-re és az AdWords-re külön-külön, holott egy egységként kéne rá tekinteni. Természetesen a két platformról érkező temérdek információ könnyen “analízis paralízishez” vezethet, azonban ha megfelelően alkalmazzuk ezeket, akkor az optimalizálás új szintjeire juthatunk.

Tovább a cikkhez

2016. április 06.

Adatstruktúrálás Google Analytics-ben, webáruházaknak

A Google Analytics rendszerébe gyűjtött adatok rengeteg információt hordoznak, de a megfelelő struktúra hiányában az adatok könnyen átláthatatlanná válhatnak. Ennek elkerülése egy webáruház számára kiemelten fontos, de megfelelő hierarchikus rendszer kiépítésével, és a rendszer nyújtotta adatstrukturálási lehetőségek alkalmazásával a vállalkozást tökéletesen tükröző, jól elemezhető információ-rengeteghez juthatunk.

Tovább a cikkhez

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!