Segíthetünk?

Blog

2021. július 06.

A Google Tag Manager beállítása PPC kampányokhoz

Az alábbi cikkünkben összefoglaljuk, hogyan lehet Google Tag Managerben beállítani a Google Analytics, Google Ads, Bing Ads, Facebook, Twitter és Linkedin követókódokat.

Tovább a cikkhez

2021. január 15.

A megújult Preview Mód használata Tag Managerben

A Google Tag Manager (továbbiakban GTM) a digitális marketing felbecsülhetetlenül fontos eszköze. Itt egy helyen kezelhetjük az összes mérési- és hirdetési követőkódot.

Tovább a cikkhez

2020. október 13.

5 tipp a célközönségünk megismeréséhez

Ismered a célközönséged? Biztos vagy benne? Az összes iparág jól menő vállalkozásainak egy közös vonása van: Tudják, hogyan lehet elérni célcsoportjukat. A vonzó blogtartalom és a hatékony értékesítés sarkalatos pontja az a képesség, hogy megértsük azokat az embereket, akik meglátogatják a webhelyünket.

Tovább a cikkhez

2017. szeptember 19.

Fundamentális útmutató a Google Analytics helyes beállításához webáruházaknak

A Google Analytics jelentésekből épül fel, és számos lehetőség van a beállítások testreszabására, hogy minél specifikáltabb, és a vállalkozáshoz illőbb jelentéseket készíthessünk. A Google Analytics jelentési funkcióinak használatával még több adatot szerezhet a kereskedő vállalkozása növeléséhez. A következő lista inkább a webáruházaknak és egyéb e-kereskedők számára hasznos, de alapvető ellenőrzési pontokat tartalmaz.

Tovább a cikkhez

2016. november 09.

UTM kódok használata konverziókövetéshez

Az alábbi cikk azoknak szól, akik még nem használnak UTM kódokat a marketing folyamataikhoz, de a tapasztaltabb felhasználóknak is fogunk tudni újat mondani. Amelia Willson Content Marketing Manager 10 olyan okos használati tippet gyűjtött össze, amelyek hasznodra válhatnak az UTM paraméterek használata során.

Tovább a cikkhez

2016. november 04.

Oldalbetöltési sebesség javítása és elemzése

Tudtad, hogy jelentős bevételtől eshetsz el, ha nem elég gyors az oldalad betöltési sebessége? Évről-évre egyre nagyobbak az elvárások a látogatók részéről: míg 1999-ben átlag 8 másodpercet volt hajlandó várni egy átlag felhasználó, mára a többség elvárja a 2 másodperc alatti oldalbetöltést. Jól látható, hogy már tizedmásodpercek is óriási hatással vannak arra, hogy nálad vagy […]

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!