A Google Analytics jelentésekből épül fel, és számos lehetőség van a beállítások testreszabására, hogy minél specifikáltabb, és a vállalkozáshoz illőbb jelentéseket készíthessünk. A Google Analytics jelentési funkcióinak használatával még több adatot szerezhet a kereskedő vállalkozása növeléséhez. A következő lista inkább a webáruházaknak és egyéb e-kereskedők számára hasznos, de alapvető ellenőrzési pontokat tartalmaz.
Az alábbi cikk azoknak szól, akik még nem használnak UTM kódokat a marketing folyamataikhoz, de a tapasztaltabb felhasználóknak is fogunk tudni újat mondani. Amelia Willson Content Marketing Manager 10 olyan okos használati tippet gyűjtött össze, amelyek hasznodra válhatnak az UTM paraméterek használata során.
Tudtad, hogy jelentős bevételtől eshetsz el, ha nem elég gyors az oldalad betöltési sebessége? Évről-évre egyre nagyobbak az elvárások a látogatók részéről: míg 1999-ben átlag 8 másodpercet volt hajlandó várni egy átlag felhasználó, mára a többség elvárja a 2 másodperc alatti oldalbetöltést. Jól látható, hogy már tizedmásodpercek is óriási hatással vannak arra, hogy nálad vagy […]
Túlságosan gyakran gondolunk az Analytics-re és az AdWords-re külön-külön, holott egy egységként kéne rá tekinteni. Természetesen a két platformról érkező temérdek információ könnyen “analízis paralízishez” vezethet, azonban ha megfelelően alkalmazzuk ezeket, akkor az optimalizálás új szintjeire juthatunk.
A Google Analytics rendszerébe gyűjtött adatok rengeteg információt hordoznak, de a megfelelő struktúra hiányában az adatok könnyen átláthatatlanná válhatnak. Ennek elkerülése egy webáruház számára kiemelten fontos, de megfelelő hierarchikus rendszer kiépítésével, és a rendszer nyújtotta adatstrukturálási lehetőségek alkalmazásával a vállalkozást tökéletesen tükröző, jól elemezhető információ-rengeteghez juthatunk.
A gyakorlatban sok problémát okozhat a PayPal fizetéses tranzakciók nyomon követése a Google Analytics rendszerében. Egy rosszul beállított fiók esetében gyakran nem tudjuk a PayPal-lal fizető vásárlóinkat az előzetes kampányforrásokhoz vagy forgalmi csatornákhoz rendelni, ez pedig komoly hibaforrást, megoldandó problémát jelent a mindennapi elemzéseinkben.
Vitán felül áll, hogy manapság bármilyen üzleti vállalkozásnak szüksége van valamilyen weboldalra, sőt tovább megyek, Facebook profilra is, hogy az életünket behálózó online térben is jelen legyenek, és könnyen megtalálhatóvá váljanak. Ez nem csak a kommunikáció, de az értékesítés szempontjából is fontos elvárás, amivel ma már szinte mindenki egyöntetűen egyetért.
Facebook kampányaid nem hoznak elegendő konverziót? Szeretnél ezen javítani? Elgondolkoztál már azon, hogy egyesítsd a Google Analytics erejét a Facebook Elemzésekkel? Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan kell azonosítani az optimális közönséget a Facebook rajongóiddal annak érdekében, hogy növeljük a konverziós értékeket.
A fizetett hirdetések brand, valamint általános kulcsszavai általában nagyon eltérő módon teljesítenek, és a kielemzésük is egymástól függetlenül szokott történni. Hogy megkönnyítse e feladatot, a Google egy nagyon praktikus funkcióval bővítette az Analytics rendszerét. E funkció segítségével a rendszer automatikusan szegmentálja a brand, valamint a non brand fizetett keresési kifejezéseket különböző csatornákba, így nincs többé szükségünk […]
Korábban már írtunk arról, mekkora üzlet a Futball Világbajnokság az abban érdekelt cégek számára, és megvizsgáltuk azt is, hogy a nagy „reklámtortából” ez esetben mekkora szeletet hasít ki az online marketing.