Segíthetünk?

Blog

2024. szeptember 12.

A Google Ads megszünteti az enhanced CPC-t a Search és a Display kampányok esetében

A Google Ads októbertől fokozatosan megszünteti az enhanced CPC (eCPC) használatának lehetőségét az új keresési és Display kampányokban, azzal a céllal, hogy 2025 márciusáig az összes fennmaradó kampányt átállítsa manual CPC-re.

Tovább a cikkhez

2024. szeptember 10.

A Google Ads 2025-ben frissíti a Videós Kampányokat (VAC – Video Action Campaigns) Demand Gen-re

A Google Ads 2025 második negyedévétől a Videós kampányt (VAC) a sokoldalúbb (több formátummal rendelkező) Demand Gen kampányokba olvasztja.

Tovább a cikkhez

2024. szeptember 06.

Google adds generative AI insights, shopping ad campaign goals

A Google új eszközei valós idejű vásárlási trendeket, mesterséges intelligencia által vezérelt betekintést és automatizált készlet szinkronizálást kínálnak.

Tovább a cikkhez

2024. szeptember 02.

Itt a TikTok új jelentése, amely a közösségi vásárlási trendeket vizsgálja

TikTok folyamatosan próbálja megerősíteni az alkalmazáson belüli vásárlást. Azt a sikert igyekszik megismételni, amelyet a Douyin, az alkalmazás kínai verzióján végzett in-stream vásárlás során tapasztalt: Br. 37.5 milliárd dollár.

Tovább a cikkhez

2024. augusztus 14.

Az Instagram lehetővé teszi a 20 db-os képkocka használatát

Az Instagram mostantól mindenkinek engedélyezi a 20 db képkockát a galériás formátumban . Vagyis az eddigi 10 db képkockát bővítette ki a korábban márciusban tesztelt és az egyes felhasználóknál engedélyezett 15 db képkocka helyett.

Tovább a cikkhez

2024. augusztus 13.

A Google fokozatosan megszünteti a Smart Campaign-okat a Performance Max javára

A Google megszünteti az intelligens kampányok kínálatát, és funkcióit integrálja a Performance Max kampányokba.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!