A Google algoritmus frissítés története, history
Egy nagyon jó összefoglaló cikk jelent meg az eddigi Google Algoritmus frissítésekről.
Tovább a cikkhezEgy nagyon jó összefoglaló cikk jelent meg az eddigi Google Algoritmus frissítésekről.
Tovább a cikkhezA Universal Analytics 2023.07.01-én megszűnt, azonban számos fiókban a mai napig gyűjti az adatokat. Azok a fiókok, amelyek még gyűjtik az adatokat, bármikor leállhatnak, ezért a Google továbbra is erősen javasolja, hogy mindenki térjen át a GA4-re.
Tovább a cikkhezA Google Ads új irányelvet vezet be a csalások leküzdésére és a félrevezető hirdetések megelőzésére. A korlátozott hirdetésmegjelenítési irányelv “Limited Ads Serving” fokozza a hirdetések átláthatóságát, építi a felhasználók bizalmát és visszaszorítja a félrevezető hirdetéseket.
Tovább a cikkhezHa bármilyen elmozdulást észlelnél a rangsorolásban, az azért lehet, mert a Google egy újabb alapvető frissítést vezetett be. A 2023. augusztus 23-án bejelentett frissítés célja a szokásos: még hasznosabb és relevánsabb találatok mutatása a felhasználók számára.
Tovább a cikkhezA Demand Gen kampány, a Google legújabb, mesterséges intelligencia által vezérelt kampánytípusa már elérhető béta verzióban a hirdetők számára.
Tovább a cikkhezA Meta megerősítette, hogy a nem személyre szabott tartalom feedek érkeznek a Facebookra és az Instagramra az Európai Unióban, még az augusztus 25-i határidő előtt, amely a blokk újraindított digitális szabálykönyvének, a Digital Services Act-nek (DSA) való megfeleléshez szükséges.
Tovább a cikkhezKérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!