Segíthetünk?

Blog

2024. március 19.

Jelentős hatása van az algoritmus frissítésnek

A Google nemrégiben bevezetett ún. “alapvető frissítésének” (core update) célja az volt, hogy pontosabb és relevánsabb találatokat nyújtsanak a felhasználók számára a keresési eredményekben.

Tovább a cikkhez

2024. március 18.

A Meta jelentős Advantage+ és a Shopping Ads frissítéseket jelentett be

A Meta jelentős frissítéseket jelentett be Advantage+ és Shopping Ads szolgáltatásaiban, amelyek célja, hogy segítsék a márkákat az elköteleződés javításában, a konverziók növelésében és a személyre szabottabb hirdetések megjelenítésében.

Tovább a cikkhez

2024. március 12.

A Google Ads korlátozza az ország szintű helykizárásokat

A Google Ads 12 országban limitálja a kizáráskor megadható országok számát.

Tovább a cikkhez

2024. március 06.

A Google Ads automatikusan megkezdi az alacsony aktivitású hirdetéscsoportok szüneteltetését

Március 11-től a legalább 13 hónapja létrehozott, és az elmúlt 13 hónapban nem jelenített hirdetéscsoportokat szüneteltetik, hogy javítsák a hirdetők költségkeretét.

Tovább a cikkhez

2024. március 04.

Elindult a Google Ads Editor 2.6-os verziója 8 új funkcióval

A Google bemutatta a Hirdetésszerkesztő 2.6-os verzióját, amely nyolc új funkciót és frissítést tartalmaz a hirdetők számára, amelyeket kampányaik hatékonyságának javítására használhatnak fel.

Tovább a cikkhez

2024. március 01.

Linképítési stratégia 2024-ben

2024-ben a hangsúly a mennyiségről a minőségre helyeződött át, nagyobb hangsúlyt fektetve a minőségi, hiteles backlinkek releváns és megbízható forrásokból történő beszerzésére.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!