Segíthetünk?

Tanácsadás

Tanácsadási szolgáltatásunk kiterjed a digitális stratégia, digitális fókuszú konkurencia elemzés, márka stratégia, integrált stratégia, tartalomstratégia, felhasználói élmény tervezés, adatvezérelt marketing és Google Analytics, marketing automatizáció és lead menedzsment területeire.
Az üzleti céljaidnak, működési modelljének alapos megismerése után segítünk optimalizáltan elérni a megfelelő célcsoportot. Akár meglévő csatornáidnak felülvizsgálatáról, akár újak indításáról van szó, ha megfogadod szakértőink által javasolt lépéseket, garantáljuk, hogy elérései és eladásai meredek növekedésnek indulnak.

Digitális stratégia

Átfogó tapasztalatokkal és a legfrissebb szaktudással rendelkező szakértőink komplex tervezése eredményeképpen a különböző platformokon megfelelő üzenetekkel a megfelelő célcsoportot érjük el – a legköltséghatékonyabb megoldásokkal.


Marketing automatizáció

Megtervezzük, hogy a hatékony folyamat- és ügyfélmenedzsment érdekében mely folyamatait milyen megoldásokkal és szoftverekkel tudod automatizálni. Legyen szó e-mail marketingről, értékesítést elősegítő folyamatokról, vagy tartalom alapú marketing automatizációról.


Blog cikkek

Friss hírek, elemzések, érdekességek,
interjúk a performance marketing
világából.

Még több blog cikk

2021. október 27.

CLV – Az ügyfélérték

Az új ügyfelek szerzése rendkívül fontos folyamat a vállalkozások számára, ugyanakkor gyakran időigényes és sok költséggel jár. A CLV (customer lifetime value) segítségével az is kiszámítható, hogy a kívánt időráfordítás és a szükséges költségek mellett mennyire rentábilis az ügyfélszerzés.

Tovább a cikkhez

2021. október 13.

Mitől értékes a cross-selling?

A PPC menedzsment alapvetően nem atomfizika. Általában a meghatározott platform szerinti budget-et elköltik. Az ügyfelek is elvégezhetnék ezt a munkát, de egy nagyon egyszerű oka van annak, hogy az ügyfelek mégis úgy döntenek, hogy fizetnek egy PPC-s szakembernek: ez a szaktudás. Az ismereteknek és a tapasztalatoknak bonyolult hálózata, amelyet egyedül nem lehet megszerezni. A szakember nem csak a kampányokat kezeli, hanem optimalizálja is őket. Ilyenkor minden olajozottan működik. De mi történik akkor, ha a szuperhatékony, high-performing kampányok nem elegendőek önmagukban?

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó minősítéseink

Active Campaign Partner Magyar

ActiveCampaign Partner

Hubspot Certified Partner

Optimonk Partner

Optimonk Partner

Unbounce Agency Partner

YouTube Video Ads Certification | Google Analytics | Google Ads Individual Certifications | Google Akademic Trainers | Google Shopping Certification | Google Marketing Platform Certifications

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!