Segíthetünk?

Tanácsadás

Tanácsadási szolgáltatásunk kiterjed a digitális stratégia, digitális fókuszú konkurencia elemzés, márka stratégia, integrált stratégia, tartalomstratégia, felhasználói élmény tervezés, adatvezérelt marketing és Google Analytics, marketing automatizáció és lead menedzsment területeire.
Az üzleti céljaidnak, működési modelljének alapos megismerése után segítünk optimalizáltan elérni a megfelelő célcsoportot. Akár meglévő csatornáidnak felülvizsgálatáról, akár újak indításáról van szó, ha megfogadod szakértőink által javasolt lépéseket, garantáljuk, hogy elérései és eladásai meredek növekedésnek indulnak.

Digitális stratégia

Átfogó tapasztalatokkal és a legfrissebb szaktudással rendelkező szakértőink komplex tervezése eredményeképpen a különböző platformokon megfelelő üzenetekkel a megfelelő célcsoportot érjük el – a legköltséghatékonyabb megoldásokkal.

Marketing automatizáció

Megtervezzük, hogy a hatékony folyamat- és ügyfélmenedzsment érdekében mely folyamatait milyen megoldásokkal és szoftverekkel tudod automatizálni. Legyen szó e-mail marketingről, értékesítést elősegítő folyamatokról, vagy tartalom alapú marketing automatizációról.

Blog cikkek

Friss hírek, elemzések, érdekességek,
interjúk a performance marketing
világából.

Még több blog cikk

2021. szeptember 07.

Növeld a bevételt: a cross-sell és az upsell

Az olyan technikák, mint az upsell és a cross-sell nagy népszerűségnek örvendenek, legyen szó offline vagy e-kereskedelmi értékesítésről. Hogyan növelhetném a bevételt extra tőkebevonás nélkül? Hogyan lehetne az értékesítési folyamatot maximalizálni? A legtöbb cégvezető és vállalkozó gyakran teszi fel ezeket a kérdéseket. A következő két értékesítési eszköz helyes alkalmazásával nagyobb bevételt realizálhatunk, növelhetjük a termékeladásokat és sok hűséges ügyfelet szerezhetünk. Következzen a cross-sell és az upsell!

Tovább a cikkhez

2021. augusztus 30.

Így kezeld a Google értékeléseidet!

Az interneten olvasott értékelések a vásárlási döntés szerves részét képezik. A vásárlók 93%-a szerint befolyásolta a választásukat az olvasott értékelés. Ez a rendkívül magas szám is megmutatja, hogy milyen hatással rendelkeznek az online vélemények. Ha ehhez hozzáadjuk az e-kereskedelem robbanásszerű növekedését bátran állíthatjuk, hogy az értékelések kiemelt fontosságúak a bevételek szempontjából.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó minősítéseink

Hubspot Certified Partner

Unbounce Agency Partner

DIMSZ Keresőmarketing tagozat alapító

Premier Partner Awards Finalist 2019 | YouTube Video Ads Certification | Google Analytics | Google Ads Individual Certifications | Google Akademic Trainers | Google Shopping Certification | Google Marketing Platform Certifications

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!