Tanácsadás
Tanácsadási szolgáltatásunk kiterjed a digitális stratégia, digitális fókuszú konkurencia elemzés, márka stratégia, integrált stratégia, tartalomstratégia, felhasználói élmény tervezés, adatvezérelt marketing és Google Analytics, marketing automatizáció és lead menedzsment területeire.
Az üzleti céljaidnak, működési modelljének alapos megismerése után segítünk optimalizáltan elérni a megfelelő célcsoportot. Akár meglévő csatornáidnak felülvizsgálatáról, akár újak indításáról van szó, ha megfogadod szakértőink által javasolt lépéseket, garantáljuk, hogy eléréseid és eladásaid meredek növekedésnek indulnak.

KLIKK LAND
A hirdetések eredményességét nagymértékben befolyásolja, hogy a látogató mivel találkozik közvetlenül a kattintást követően. A megfelelően felépített landoló oldallal akár többszörösére is növelhető a konverziós arány, ami már több millió forintos növekedés bevételi oldalon. Ugyanakkor a céges weboldalak és webáruházak nem alakíthatóak és tesztelhetőek olyan könnyedén, mint egy landoló oldal. Egy rossz irányba történő teljes weboldal átalakítás pedig több kárt okozhat, mint hasznot. Az Unbounce a világ egyik vezető, professzionális landoló oldal platformja és Unbounce Partnerként bátran ajánljuk minden ügyfelünknek.

KLIKK BACK
Nincs rosszabb annál, mint mikor a kemény munkával megszerzett potenciális látogatók cselekvés nélkül elhagyják a weboldalunkat. Ráadásul ma már számos eszköz és módszer van arra, hogy visszafordítsuk őket és akár vásárlásra is buzdítsuk. A legelterjedtebbek a kilépő pop-up ablakokat kezelő platformok, melyek akkor ugranak fel, amikor már elveszítenénk a látogatót vagy akár a konkrét vásárlót. A helyesen beállított és rendszeresen optimalizált eszközökkel akár 25%-kal több bevételt is hozhatnak látogatóink, amivel azonnal nyereségessé válhatnak olyan hirdetési kampányaink is, amik korábban nem muzsikáltak fényesen.

KLIKK POWER
A Hotjar és a Google Optimize segítségével készített elemzési szolgáltatásunkban, hőtérkép és videó felvételes analízis alapján tekintjük át a felhasználói viselkedést olyan stratégiai fontosságú kulcsoldalakon, mint például a főoldal, termékkategória, kosároldal vagy jelentkezési lapokat tartalmazó és megkereséseket generáló aloldalak. Az értékesítési útvonal elemzés során a vásárlási folyamatok kívánt és valós alakulását vetjük össze. Ezek alapján összeállítjuk azokat a UX/UI javaslatokat, amelyek révén nem csak a látogatói élmény javítható érdemben, de a konverziós arány is jelentős mértékben optimalizálható.

KLIKK INSIGHT
A több mint 30 oldalas szakmai összefoglalóban a versenytársak weboldalának beható üzleti fókuszú elemzése mellett kiemelt figyelmet fordítunk a keresőopitmalizálási szempontokra, valamint segítünk áttekinteni a közösségi média jelenlétet és az online hirdetési (Google Ads, Facebook Ads) aktivitásokat is. A fentiek mentén olyan konkrét javaslatokat teszünk, amik a piaci pozíció megerősítését és egyben az üzleti célok hatékonyabb elérését szolgálják. Az ebben leírtak megvalósítása akár saját kapacitásokkal, akár segítségünkkel egyaránt megoldhatóak.

KLIKK BRAIN
Sajnos a mai napig nagyon sokan úgy kezdenek bele komolyabb hirdetési költésekbe, hogy nincsen üzleti tervük, de ha van, akkor sincsen lebontva különböző taktikai lépésekre. Óhatatlan, hogy ilyenkor a legtöbben csalódnak olyan marketing csatornákban is, amik másoknál kiválóan működnek. A digitális stratégia tervezésbe beletesszük az ügynökség teljes szaktudását és minden gyakorlati tapasztalatát. A helyzetelemzéstől kezdve, a konkurencielemzésen keresztül, a komplett operatív javaslatokig egy mindent átfogó digitális, üzleti stratégia. Azon kívül, hogy elemezzük a performance marketinghez kötődő közvetlen területeket is, megismerjük az ügyfél üzleti céljait, elképzeléseit és ehhez igazítjuk a javaslatcsomagunkat.

KLIKK BOT
A marketing automatizáció a digitális transzormáció szerves része, olyannyira, hogy sokan össze is mossák a kettőt. Ugyanakkor a marketing automatizáció csak a marketinghez kapcsolódó folyamatokat hivatott automatizálni, nem a teljes üzleti struktúrát. A marketing ugyanakkor szorosan összefügg az értékesítéssel, így a legtöbb általunk kezelt eszköz mind a két terület automatizálására alkalmas lehet. Szolgáltatásunk keretében feltérképezzük ügyfelünk marketing és értékesítési lépéseit, majd közösen megtervezzük az optimalizált folyamatokat. Erre elkészítjük eszköz javaslatunkat, melynek bevezetését is vállaljuk.
Blog cikkek
Friss hírek, elemzések, érdekességek,
interjúk a performance marketing
világából.
Etikus marketing 2022-ben
Az etikai normák nem új keletű jelenségek a marketingben, hiszen a társadalmi felelősségvállalás alapját jelentik. Egy vállalatnak nem elég csupán a nyereségességre összpontosítani, ha az ügyfélkörét a fiatalabb generációkkal is bővíteni szeretné. Nézzünk néhány alapvető szempontot, ami az etikus marketing alapját adja a 2022-ben!
10 bevált módszer a jól konvertáló landoló oldalhoz
Látogatókat terelni a landoló oldaladra szuper dolog – de még hátra van a munka oroszlánrésze: elérni, hogy konvertáló látogatók legyenek!
Kapcsolódó minősítéseink

ActiveCampaign Partner

Hubspot Certified Partner

Optimonk Partner

Unbounce Agency Partner
YouTube Video Ads Certification | Google Analytics | Google Ads Individual Certifications | Google Akademic Trainers | Google Shopping Certification | Google Marketing Platform Certifications