Segíthetünk?

Blog

2023. november 08.

16 új funkcióval frissült a Google Ads Editor

Az új funkciók célja, hogy leegyszerűsítsék a szerkesztési folyamatot, nagyobb irányítást biztosítsanak a hirdetőknek, és javítsák a kampány teljesítményét.

Ezek az új funkciók:

  1. Alkalmazástelepítési hirdetések mélylinkjei. Az alkalmazás-telepítési hirdetésekhez (App Install Ads) mélylinkeket adhatunk hozzá az Alkalmazás URL-címe mezőben, akárcsak az alkalmazástevékenység-hirdetéseknél.
  2. Hirdetéserősség bővülése. Az adaptív keresési hirdetések hirdetésereje már figyelembe veszi az automatikusan létrehozott elemeket is, hogy biztosítsa a hirdetéserősség eredményének pontosságát.
  3. Elemforrás az eszközjelentésben. Az egyes elemek forrásai oszlop mostantól elérhető a fiókszintű, a hirdetéscsoport-szintű és a hirdetés szintű tartalomjelentéseknél is. Ez az oszlop lehetővé teszi az automatikusan létrehozott és a hirdető által biztosított elemek megkülönböztetését.
  4. További mezők a Discovery hirdetésekben . A Discovery-ből frissített vagy újonnan létrehozott Demand Gen hirdetések mostantól a következő mezőket is tartalmazzák:
  • Videók
  • Hosszú címsor
  • 1. útvonal
  • 2. útvonal
  1. Hírcsatornán belüli videohirdetések. Az Editorral mostantól a Discovery-kampányok hírfolyamon belüli videóhirdetéseit is lehet kezelni.
  2. Szöveges mód a videók kiválasztásához . Mostantól válthatsz a videóválasztó és a szöveges mód között a videóelemek könyvtárában. Korábban a Szerkesztő 2.4-es verziója a videóválasztót használt a hirdetésekhez való videók kiválasztásához. Szöveges módban közvetlenül megadhatja a videóazonosítókat a videók kiválasztásához.
  3. Kampányszintű általános egyezés . Az Editor mostantól támogatja az általános egyezésű kulcsszavak kampányszintű beállítását. Ha ez aktiválva van egy kampánynál, akkor csak általános egyezésű kulcsszavak használhatóak, és minden meglévő, nem általános egyezésű kulcsszót a rendszer általános egyezésűvé alakít.
  4. Videómegtekintési kampányok . Az Editorban mostantól kezelni lehet azokat a videómegtekintési kampányokat, amelyek cél-CPV-ajánlattételi stratégiával és többformátumú videohirdetésekkel rendelkeznek.
  5. Keresési témák a Performance Max kampányokban . Az Editorban mostantól a keresési témák is felvehetőek a Performance Max kampányokba. Ezek a témák segítenek megosztani fontos ismereteit a Google AI-val ügyfelei kereséseiről és azokról a témákról, amelyek konverziókat eredményeznek vállalkozása számára.
  6. Replace text. Ezzel a Szövegcsere (Replace Text) eszközzel módosíthatóak a szövegek a termékcsoport minden részén. Például gyorsan kijavítható a következetesen elgépelt márkanév a termékcsoportokban.
  7. Eszközcélzás a Discovery-kampányokban . A Discovery-kampányokban engedélyezni lehet a mobilszolgáltató szerinti célzást és a kampányszintű eszközajánlat-korrekciókat az asztali számítógépeken, mobilokon, táblagépeken és tv készülékeken. Az ajánlatkorrekció viszont csak 0% és -100% lehet.
  8. Márkabeállítások keresési és PMax kampányokhoz . Az Editor már támogatja a keresési és teljesítménymaximalizáló (PMax) kampányok márkabeállításait, különösen:
  • Márkakorlátozások a Keresésben
  • Márkakizárások a Performance Maxban
  1. A PMax dinamikus keresési hirdetési funkciói . Az Editor támogatja a dinamikus keresési hirdetésekkel kapcsolatos szolgáltatásokat a Performance Max kampányokban, többek között:
  • Dinamikus keresési hirdetések hozzáadása a PMax kampányokhoz.
  • A PMax kampányokhoz használandó oldalfeedek megadása.
  • Hirdetéscsoportonkénti weboldal-landoltatás.
  1. Hirdetésformátum kiválasztása a videóelérési kampányoknál . Mostantól kiválaszthatóak azok a hirdetésformátumok, amelyek megjelennek a videoelérési kampányokban, többek között:
  • Videóba ágyazott hirdetések (in-streams),
  • Hírcsatornán belüli hirdetések (in-feed),
  • Shorts hirdetések.
  1. Demand Gen kampány hirdetéscsoport-szintű hely és nyelv-választás. Mostantól a hirdetéscsoport szintjén beállítható a nyelvi és földrajzi célzást a keresletgeneráló kampányoknál. Fontos, hogy a célzási szintet csak a kampány létrehozásakor választhatjuk meg, később nem módosítható!
  2. PMax dinamikus keresési hirdetések frissítése . Nyomon követhetőe az egyes kampányok migrálási állapota, de fontos tudni, hogy a Google Ads Editor a migrálás befejeződéséig nem lesz használható. A migrálás után az eszköz letölti a kampányvázlatokat, és azonosítja a sikertelen frissítéseket. A hibákat is kiemeli, így például a hiányzó eszközöket. A hibák kijavítása után az Ajánlások azonnal alkalmazhatóak.

A Google Ads Editor 2.5-ös verziója Windows 7 vagy annál újabb illetve MacOS 11 vagy annál is újabb rendszerekhez érhető el.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!