16 új funkcióval frissült a Google Ads Editor
Az új funkciók célja, hogy leegyszerűsítsék a szerkesztési folyamatot, nagyobb irányítást biztosítsanak a hirdetőknek, és javítsák a kampány teljesítményét.
Ezek az új funkciók:
- Alkalmazástelepítési hirdetések mélylinkjei. Az alkalmazás-telepítési hirdetésekhez (App Install Ads) mélylinkeket adhatunk hozzá az Alkalmazás URL-címe mezőben, akárcsak az alkalmazástevékenység-hirdetéseknél.
- Hirdetéserősség bővülése. Az adaptív keresési hirdetések hirdetésereje már figyelembe veszi az automatikusan létrehozott elemeket is, hogy biztosítsa a hirdetéserősség eredményének pontosságát.
- Elemforrás az eszközjelentésben. Az egyes elemek forrásai oszlop mostantól elérhető a fiókszintű, a hirdetéscsoport-szintű és a hirdetés szintű tartalomjelentéseknél is. Ez az oszlop lehetővé teszi az automatikusan létrehozott és a hirdető által biztosított elemek megkülönböztetését.
- További mezők a Discovery hirdetésekben . A Discovery-ből frissített vagy újonnan létrehozott Demand Gen hirdetések mostantól a következő mezőket is tartalmazzák:
- Videók
- Hosszú címsor
- 1. útvonal
- 2. útvonal
- Hírcsatornán belüli videohirdetések. Az Editorral mostantól a Discovery-kampányok hírfolyamon belüli videóhirdetéseit is lehet kezelni.
- Szöveges mód a videók kiválasztásához . Mostantól válthatsz a videóválasztó és a szöveges mód között a videóelemek könyvtárában. Korábban a Szerkesztő 2.4-es verziója a videóválasztót használt a hirdetésekhez való videók kiválasztásához. Szöveges módban közvetlenül megadhatja a videóazonosítókat a videók kiválasztásához.
- Kampányszintű általános egyezés . Az Editor mostantól támogatja az általános egyezésű kulcsszavak kampányszintű beállítását. Ha ez aktiválva van egy kampánynál, akkor csak általános egyezésű kulcsszavak használhatóak, és minden meglévő, nem általános egyezésű kulcsszót a rendszer általános egyezésűvé alakít.
- Videómegtekintési kampányok . Az Editorban mostantól kezelni lehet azokat a videómegtekintési kampányokat, amelyek cél-CPV-ajánlattételi stratégiával és többformátumú videohirdetésekkel rendelkeznek.
- Keresési témák a Performance Max kampányokban . Az Editorban mostantól a keresési témák is felvehetőek a Performance Max kampányokba. Ezek a témák segítenek megosztani fontos ismereteit a Google AI-val ügyfelei kereséseiről és azokról a témákról, amelyek konverziókat eredményeznek vállalkozása számára.
- Replace text. Ezzel a Szövegcsere (Replace Text) eszközzel módosíthatóak a szövegek a termékcsoport minden részén. Például gyorsan kijavítható a következetesen elgépelt márkanév a termékcsoportokban.
- Eszközcélzás a Discovery-kampányokban . A Discovery-kampányokban engedélyezni lehet a mobilszolgáltató szerinti célzást és a kampányszintű eszközajánlat-korrekciókat az asztali számítógépeken, mobilokon, táblagépeken és tv készülékeken. Az ajánlatkorrekció viszont csak 0% és -100% lehet.
- Márkabeállítások keresési és PMax kampányokhoz . Az Editor már támogatja a keresési és teljesítménymaximalizáló (PMax) kampányok márkabeállításait, különösen:
- Márkakorlátozások a Keresésben
- Márkakizárások a Performance Maxban
- A PMax dinamikus keresési hirdetési funkciói . Az Editor támogatja a dinamikus keresési hirdetésekkel kapcsolatos szolgáltatásokat a Performance Max kampányokban, többek között:
- Dinamikus keresési hirdetések hozzáadása a PMax kampányokhoz.
- A PMax kampányokhoz használandó oldalfeedek megadása.
- Hirdetéscsoportonkénti weboldal-landoltatás.
- Hirdetésformátum kiválasztása a videóelérési kampányoknál . Mostantól kiválaszthatóak azok a hirdetésformátumok, amelyek megjelennek a videoelérési kampányokban, többek között:
- Videóba ágyazott hirdetések (in-streams),
- Hírcsatornán belüli hirdetések (in-feed),
- Shorts hirdetések.
- Demand Gen kampány hirdetéscsoport-szintű hely és nyelv-választás. Mostantól a hirdetéscsoport szintjén beállítható a nyelvi és földrajzi célzást a keresletgeneráló kampányoknál. Fontos, hogy a célzási szintet csak a kampány létrehozásakor választhatjuk meg, később nem módosítható!
- PMax dinamikus keresési hirdetések frissítése . Nyomon követhetőe az egyes kampányok migrálási állapota, de fontos tudni, hogy a Google Ads Editor a migrálás befejeződéséig nem lesz használható. A migrálás után az eszköz letölti a kampányvázlatokat, és azonosítja a sikertelen frissítéseket. A hibákat is kiemeli, így például a hiányzó eszközöket. A hibák kijavítása után az Ajánlások azonnal alkalmazhatóak.
A Google Ads Editor 2.5-ös verziója Windows 7 vagy annál újabb illetve MacOS 11 vagy annál is újabb rendszerekhez érhető el.