A Google Ads világszerte minden ügyfél számára elérhetővé teszi a Demand Gen kampánytípust
A Google Ads megkezdte a Demand Gen globális bevezetését, így mostantól minden ügyfél hozzáférhet. Valamint a Discovery-hirdetések frissítése a az elmúlt héten kezdődött és a jövő év elejéig folytatódik.
A Google szerint a Demand Gen háromszor magasabb átkattintási arányt érhet el és 61%-kal alacsonyabb műveletenkénti költség mellett (CPA) a fizetett social kampányokhoz képest.
Ezt úgy tudja elérni, hogy különféle formátumokat kínál, hogy a márkák jobban személyre szabhassák tartalmukat a közönségüknek, a rövid formátumú videóktól a carousel hirdetésekig.
Menachem Ani, a JXT Group alapítója, részt vett a Demand Gen béta tesztben annak általános bevezetése előtt és megosztott néhány bevált stratégiát. A Google budget és ajánlattételi javaslatokat is megfogalmazott, amelyek szintén elérhetők a cikkben.
Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-demand-gen-globally-433100