Itt a Performance Max “search themes”
Egyszerű módot kínál arra, hogy a Performance Max szolgáltatást olyan elhelyezéseken jelenítsük meg, amelyeket esetleg még nem érünk el.
A PMax jelenleg az asseteket, feedeket és landolókat vizsgálja, hogy megjósolja, mely elhelyezések (beleértve a keresési lekérdezéseket is) teljesítenek jól kampányban. A keresési témák béta verziójával pótolhatja a hiányosságokat azáltal, hogy további információkat ad hozzá. Gyakorlatilag így ötvözi a mi szakértelmünket az AI kínálta lehetőségekkel.
Íme néhány példa, ahol ez az újdonság különösen hasznos lehet:
- A landoló nem tartalmazza a kínált termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos összes részletet vagy a legújabb frissítéseket.
- Új piacra terjeszkedve, vagy új terméket, szolgáltatást bevezetve, ahol kampányaink nem rendelkeznek még teljesítménytörténettel.
- Ugyanígy a historikus adatok hiányát pótolhatja az ünnepi szezonban is
- Fontos információkat szeretnénk adni kampányunk felfutásához és a teljesítmény gyorsabb optimalizálásához.
A “keresési témák” a felhasználók keresési viselkedése alapján is segítik a közönség megtalálását a csatornákon keresztül.
Kifejezetten a keresési készlet esetében a PMax kampányok keresési témái ugyanolyan prioritást kapnak, mint a keresési kampányokban a kifejezésegyezésű és az általános egyezésű kulcsszavak. A pontos egyezésű kulcsszavak prioritást élveznek.
Eszközcsoportonként legfeljebb 25 search theme adható meg.
Az újdonság használata természetesen nem kötelező, a Pmax további eszközei mind segítségünkre lehetnek, akár egymástól függetlenül is.
forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/14179631