Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

CLV – Az ügyfélérték

Az új ügyfelek szerzése rendkívül fontos folyamat a vállalkozások számára, ugyanakkor gyakran időigényes és sok költséggel jár. A CLV (customer lifetime value) segítségével az is kiszámítható, hogy a kívánt időráfordítás és a szükséges költségek mellett mennyire rentábilis az ügyfélszerzés.
Tovább a cikkhez
Árpád Szabó
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

További információ a mobilkeresési eredmények legújabb módosításáról

A Google bejelentette, hogy megváltoztatja a keresési eredmények megjelenítését a mobileszközökön az amerikai-angol felhasználók számára.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
SEO BLOG

Itt van 6 tartalommarketing tipp, ha nincs több ötleted!

Ha úgy érzed, hogy már minden ötletet ellőttél, és fogalmad sincs, hogy miről írhatnál még, akkor íme hat tartalmi ötlet, amik segítenek neked az értékes és vonzó tartalmak előállításában.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Microsoft hirdetők elemezhetik a kattintás utáni viselkedést és az elkötelezettséget az új Clarity integrációval

A Microsoft Clarity, a vállalat ingyenes eszköze, amely segít a webhelytulajdonosoknak jobban megérteni a látogatók viselkedését, kísérleti program keretében integrálódik a Microsoft Advertisingba - jelentette be a vállalat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

YouTube hirdetések Útmutató az első lépésektől a sikeres kampányig

Mennyibe kerül egy Youtube hirdetés? Hogyan kell létrehozni videó hirdetéseket? Mi alapján állítom be a kampányokat? Elindítottam egy Youtube csatornát, de vajon megéri hirdetni? A Google Ads és Youtube hogyan kapcsolódnak össze? Ha Te is feltetted már magadnak ezeket a kérdéseket, akkor érdemes lesz elolvasnod könnyen érthető útmutatónkat az első kampányok beállításához.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új, környezetbarát keresési szűrők a Google-ben

A Google Flights-on belül mostantól mindegyik repülési útvonalnál a Google ad egy becslést az adott út szén-dioxid lábnyomára is. Ezáltal befolyásolni tudja a vásárlási döntést, és akiknek fontos a fenntarthatóság, azok nyilván olyan utat fognak választani, amelynek a legkisebb a carbon lábnyoma. Ezt az információt a találati listán fogjuk látni, ülőhelyre lebontva.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia