Segíthetünk?

Blog

2024. március 21.

Az Apple új eszközt tesztel az App Store-hirdetések optimalizálására

A hírek szerint az Apple egy új intelligens eszközt próbál ki az App Store-ban.

A Business Insider úgy tudja, hogy ez az eszköz a Google Performance és a Meta Advantage+kampányokhoz hasonlóan csökkenti a hirdetők munkáját azáltal, hogy automatikusan azonosítja az optimális hirdetéselhelyezéseket az App Store-ban.

A teszt jelenleg csak a hirdetők kis csoportjának elérhető. Várhatóan néhány hónapon belül hivatalosan is bemutatásra kerül az új termék. 

Hogyan működik? A hirdetőknek meg kell adniuk a következőket:

Budget, target CPA, közönség, célországok.

Az Apple algoritmusa ezután a mesterséges intelligencia segítségével határozza meg a leghatékonyabb helyeket a hirdetések megjelenítésére az App Store-ban elérhető formátumokban.

Forrás: https://searchengineland.com/apple-tool-optimizing-app-store-ads-438312

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!