Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az Apple új eszközt tesztel az App Store-hirdetések optimalizálására

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.21.

A hírek szerint az Apple egy új intelligens eszközt próbál ki az App Store-ban.

A Business Insider úgy tudja, hogy ez az eszköz a Google Performance és a Meta Advantage+kampányokhoz hasonlóan csökkenti a hirdetők munkáját azáltal, hogy automatikusan azonosítja az optimális hirdetéselhelyezéseket az App Store-ban.

A teszt jelenleg csak a hirdetők kis csoportjának elérhető. Várhatóan néhány hónapon belül hivatalosan is bemutatásra kerül az új termék. 

Hogyan működik? A hirdetőknek meg kell adniuk a következőket:

Budget, target CPA, közönség, célországok.

Az Apple algoritmusa ezután a mesterséges intelligencia segítségével határozza meg a leghatékonyabb helyeket a hirdetések megjelenítésére az App Store-ban elérhető formátumokban.

Forrás: https://searchengineland.com/apple-tool-optimizing-app-store-ads-438312

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet