Segíthetünk?

Blog

2024. március 18.

A Meta jelentős Advantage+ és a Shopping Ads frissítéseket jelentett be

A Meta jelentős frissítéseket jelentett be Advantage+ és Shopping Ads szolgáltatásaiban, amelyek célja, hogy segítsék a márkákat az elköteleződés javításában, a konverziók növelésében és a személyre szabottabb hirdetések megjelenítésében.

A teszt jelenleg csak a hirdetők kis csoportjának elérhető, de várhatóan néhány hónapon belül hivatalosan is bemutatásra kerülnek.

Advantage+ kreatív optimalizálás: automatikusan optimalizálja a videós hirdetéseket, hogy illeszkedjenek a Reels vagy a mobil Facebook- és Instagram-alkalmazásokhoz 9:16-os képaránnyal. Az Advantage+ kreatívoptimalizálás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy több hirdetésváltozatot is dinamikusan hozzanak létre, és a maximális hatékonyság érdekében személyre szabják azokat az egyén preferenciáihoz.

Advantage+ katalógushirdetések frissítése: hirdetők immár a statikus képek helyett videókat is megjeleníthetnek. A hirdetők mostantól feltölthetnek egy képet Advantage+ katalógushirdetéseik közepére. A Meta ezután mesterséges intelligencia segítségével dinamikusan megmutatja az embereknek a katalógus legjobb termékeit a teljesítmény növelése érdekében. 

További e-kereskedelmi hirdetési lehetőségek. A Meta kiterjeszti a Magento és a Salesforce Commerce Cloud integrációihoz való hozzáférést, hogy több hirdető használhassa a Shops-hirdetéseket. Ez magában foglalja az Advantage+ vásárlási kampányok és a Shops-hirdetések kombinálását. Ezenkívül a Meta bevezeti a Shops-hirdetéseket a Partnership hirdetésekbe, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy együttműködési kampányokat indítsanak alkotókkal, márkákkal vagy más vállalkozásokkal.

Emlékeztető hirdetések. A hirdetők immár új termékekre vagy eladásokra mutató külső linkeket is beépíthetnek emlékeztető hirdetéseikbe, ami növeli annak lehetőségét, hogy az érdeklődést vásárlásokká alakítsák. Ezen túlmenően ezen a nyáron a Meta további módszereket is bevezet a hirdetők számára, hogy értesítsék a felhasználókat az esemény kezdetéről és annak befejezése előtt. Ezenkívül a Meta azt tervezi, hogy az emlékeztető hirdetéseket kiterjeszti a tekercsekre is, így interaktívabb módokat kínálva a hirdetőknek az ügyfelekkel való kapcsolattartásra.

Promóciós kódok. A Meta világszerte alfanumerikus promóciós kódokat vezet be, hogy több hirdető mutassa be promócióit, és segítse a felhasználókat a releváns, érvényes promóciós kódok megtalálásában és alkalmazásában a Facebook és Instagram hirdetéseken keresztül. A Meta szerint azok a hirdetők, akik korábban használták ezt a funkciót, 9,1%-os medián vásárlásonkénti költségcsökkenést tapasztaltak kampányaikban, és 10,1%-os konverziónkénti növekedést tapasztaltak.

Termékcímkéket tartalmazó hirdetések. Márciustól a Meta termékcímkékkel ellátott hirdetéseket vezet be a Facebook hírfolyamába (jelenleg csak az Instagramon érhető el). Majd áprilisban a Meta globálisan bevezeti a termékcímkékkel ellátott hirdetéseket minden vállalkozás számára, függetlenül attól, hogy van-e üzletük.

További részletek:

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!