Az intelligens ajánlattétel elérhető áruházi értékesítés esetén
A Google adatai szerint a bolti tranzakciókra irányuló keresések évről évre nőttek és nőnek. Az olyan keresések, mint pl: “nyitva a közelben”, több mint 400 %-kal nőttek világszerte. Ennek eredményeként a Google most bejelentette, hogy a hirdetők hozzáadhatják az intelligens ajánlattételt az áruházi értékesítésekhez, hogy növeljék a vásárolni kívánt ügyfelek személyes látogatását. Ugyan nő az online kereskedelem, de egyértelműen látszik, hogy az offline eladások száma is jelentős tényező, nem érdemes tehát figyelmen kivül hagyni.
A kiskereskedelmi és éttermi hirdetők, mostantól használhatják az intelligens ajánlattételt az áruházi értékesítésekhez, hogy ne csak a bolti látogatásokra optimalizáljanak, hanem a bolti tranzakciókra is. Az áruházi értékesítésekhez használható Intelligens ajánlattétel jelenleg csak a kiskereskedelmi és az éttermi ügyfelek számára áll rendelkezésre.
A hirdetők feltölthetik a belsős tranzakciós adataikat adatvédelmi szempontból biztonságos módon, hogy optimalizálhassák az áruházi értékesítések konverzióit, a keresési és a shopping kampányokhoz, azzal a céllal, hogy további eladásokat érjenek el az üzletekben.