Közösségi marketing
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
TikTok a B2B marketingben + 3 brand, akik jól csinálják
A TikTokon a vállalkozások sikeréhez vezető út nem teljesen ismeretlen. Három B2B marketingessel beszélgettünk, akik kísérleteznek és ezzel sikereket érnek el a TikTokon. Hogy mit tanultunk Tőlük?.
Tovább a cikkhezÍgy készíts Facebook és Instagram nyereményjáték szabályzatot
Nem vitás, hogy a márkák és szolgáltatások online kapcsolatépítésének leghatékonyabb módja továbbra is közösségi oldalakban rejlik. A különféle platformok számtalan lehetőséget biztosítanak a márkaépítésre, illetve óriási szerepük lehet az e-kereskedelemben. Ahhoz, hogy fel tudjuk építeni közösségünket, illetve a meglévő követőtábor érdeklődését fenntartsuk - azaz, rendszeres posztoljunk, illetve olyan tartalommal töltsük fel az közösségi oldalunkat, amely…
Tovább a cikkhez#Hashtag használati útmutató a közösségi felületeken
Tudod, hogy mi az a hashtag? És azt, hogyan kell, és hogyan ne használd a közösségi felületeken? Ebből a blogcikkből megtudhatod a hashtagek hatékony használatának alapjait és azt, hogyan és miért érdemes használnod a különböző közösségi bejegyzésekben.
Tovább a cikkhezNyertes tartalom ötletek lebilincselő TikTok videok készítéshez
A tiktok már kevésbé nevezhető újdonságnak, inkább feltörekvő csillagnak, mely egyre nagyobb szeletet harap ki a médiafogyasztás tortájából. 2022 januárjában egymilliárd aktív felhasználója volt a TikTok-nak, valamint az applikáció 3 milliárd letöltésnél tart. A felhasználók havonta átlagosan 850 percet töltenek a platformon.
Tovább a cikkhezFontos biztonsági beállítások a Facebookon
A Facebook számos lehetőséget kínál, hogy biztonságban tudjuk a személyes és az általunk kezelt oldalakat. A következőkben 2 olyan beállítást mutatunk be ami kiemelt jelentőséggel bír, különösen ha egy Facebook hirdetéskezelőhöz vagyunk hozzárendelve.
Tovább a cikkhezÍgy optimalizáld a Facebook üzleti oldaladat 2022-re
Tudtad, hogy egy felmérés szerint 2021 harmadik negyedévében csaknem a világ népességének negyede elérhető volt a Facebookon? Ez közel 1,93 milliárd napi felhasználót jelent. Hihetetlen ugye? Éppen ezért a vállalkozásod esetében a Facebook csatornán történő megjelenés ideális lehetőség arra, hogy a világgal megismertesd termékeidet vagy szolgáltatásaidat.
Tovább a cikkhez