Egy termékoldal több termékváltozattal jó vagy rossz SEO szempontból?
Webshopok kialakításánál gyakran felmerül a kérdés, hogy a méret- és színváltozatok egyazon termékoldalon legyenek-e, vagy külön. Attól függ!
Tovább a cikkhezWebshopok kialakításánál gyakran felmerül a kérdés, hogy a méret- és színváltozatok egyazon termékoldalon legyenek-e, vagy külön. Attól függ!
Tovább a cikkhezA Yoast az egyik legnépszerűbb, keresőoptimalizálást segítő plugin a Wordpress-felhasználók között. Segítségével rendkívül egyszerűen szabhatjuk át weboldalunkat a különféle SEO-alapelveknek megfelelően. Ebben a cikkünkben bemutatjuk, pontosan hogyan is könnyítheti meg az életünket a Yoast SEO használata.
Tovább a cikkhezMárcius 25. és 26. közt tartották meg – a koronavírus járvány kitörése óta másodjára – online a világ egyik legnevesebb SEO konferenciáját, a BrightonSEO konferenciát. Két napon keresztül több mint 50 előadást hallgathattak meg a résztvevők – köztük szerény SEO csapatunk is. Sőt! Nem csak nézőként vehettünk részt a konferencián, de Szabó Csaba kollégánk előadóként is képviseltette magát! 👏
Tovább a cikkhezA Google algoritmusa olyan bonyolult, hogy egy komplett iparág épült rá – hiszen mi is ebben dolgozunk. Nagyon sokat tudunk már róla, de időnként mégis érhetnek minket váratlan meglepetések, amelyek önmagukban megérnek egy esettanulmányt. Nos, ez a cikk is erről szól. Nemrég belebotlottunk egy anomáliába, aminek papíron nem kellett volna megtörténnie: egy igen magas volumenű kulcsszóra egy belső találati oldal rangsorolt, mégpedig igen jól. Utánajártunk, hogy mi lehet a háttérben – és meg is találtuk.
Tovább a cikkhezJelen cikkünk keretei közt a Wordpress teljeskörű bemutatására és használatára nincs lehetőségünk, ezért elsősorban a SEO vonatkozású témákat vesszük górcső alá. Megtudhatod, mire kell odafigyelned, hogy megfelelően SEO optimalizált legyen a Wordpress oldalad, illetve milyen tippek és trükkök segíthetnek a keresési találati lista tetejére kerülni.
Tovább a cikkhezBár sokak számára biztosan ismerősen cseng a “strukturált adatok” kifejezés, ennek jelentése, vagy épp jelentősége nem mindenki számára egyértelmű. Keresőoptimalizálás szempontból viszont semmiképpen sem elhanyagolható, használunk-e ilyen mezőket a honlapunkon. Cikkünkben megvizsgáljuk, hogyan alkalmazhatóak strukturált adatok egy weboldalon, ez pedig hogyan járul hozzá az átkattintási arány javításához és az organikus forgalom növeléséhez.
Tovább a cikkhezKérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!