Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

Top sales trendek 2021-ben

A 2020-as év nagyon hosszú volt mindannyiunk számára, mintha egy évtizedet éltünk volna át egy év alatt. Eseményekben gazdag év volt és ezen események jelentős hatással voltak az üzleti világra.
Tovább a cikkhez
Nóra Bozsogi
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Microsoft Ads-ben is elérhetővé vált az Optimalizálási pontszám

A Microsoft legfrissebb közleménye szerint az optimalizálási pontszám elérhető a Microsoft Ads ajánlások lapján. Az új optimalizálási pontszám célja, hogy segítsen javítani a hirdetők fiók optimalizálási állapotát és olyan releváns ajánlásokat tegyen a fiókot illetően, amelyek javíthatják a fiók teljesítményét.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

Hogyan építsd a branded TikTok-on?

A TikTok kétségkívül az elmúlt évek legdinamikusabban fejlődő közösségi médiuma. A Z generáció célzásához egy remek eszköz, viszont ez a korosztály, illetve a TikTok-hoz kapcsolódó tartalomfogyasztási szokásoknak a kultúrája eltér a már megszokott, “hagyományos” platformokétól. Ám nem kell, hogy ez elvegye a kedvünket a tartalom gyártástól, csak követnünk kell egyes szabályokat, hogy hatékonyan tudjuk alkalmazni…
Tovább a cikkhez
Natália Parádi
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads javítja a keresőkifejezések jelentést a felhasználói adatvédelem fenntartása mellett

A fogyasztók elvárásai az adatvédelemmel szemben magasabbak, mint valaha. A Google-ön az "online adatvédelem" keresések több mint 50%-kal nőttek 2019 tavasza és 2020 tavasza között.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Bemutatjuk a Google Ads hozzárendelési modelleket

A hozzárendelési modellezés segíthet jobban megérteni, hogy az emberek hogyan, mikor és miért hajtottak végre konverziót a hirdetéseinkkel kapcsolatban. Jelenleg hat különböző Google Ads hozzárendelési modell (attribuciós modell) közül lehet választani.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új ellenőrzési irányelvek Facebook- és Instagram fiókokhoz

Azoknak a márkáknak és ismert személyiségeknek, akik hitelesíteni szeretnék oldalukat vagy profiljukat a Facebookon és az Instagramon, mostantól egy frissített jelentkezési folyamaton kell átesniük.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia