A Microsoft Ads bejelentette a Pmax legfontosabb frissitéseit
A Microsoft azt tervezi, hogy ugyanazokat a szolgáltatásokat kínálja a hirdetőknek, amelyek jelenleg elérhetőek a Google Pmax kampányokon belül.
A jelenleg még elérhető Smart shopping kampányok a harmadik negyedévben kivezetésre kerülnek.
A Microsoft megerősítette, hogy a következő funkciókat a következő néhány hónapon belül bevezetik a PMax-ba:
- Oldalfeedek URL-bővítményhez.
- Konverziós érték szabályai.
- Márkakizárások (kampány szint).
- Automatizált cselekvésre ösztönzés.
- A bővítmények előnézete.
- Keresési kifejezés statisztikák jelentés.
- Kampányszintű eszközgenerálási beállítások.
A harmadik negyedévben érkezik a közönség kizárás is.
Ha olyan PMax-kampányt importálunk a Google Ads-ből, amely eredetileg smart shopping kampányként vagy DSA-kampányként jelent meg, a Microsoft a következő hetekben fokozatosan PMax-kampányra frissíti. Ha jelenleg olyan harmadik féltől származó platformot használunk, amely még nem támogatja a PMax-ot, a rendszer továbbra is smart shoppingként vagy dinamikus keresési hirdetésként (DSA) importálja őket.