Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Új automatikus licitstratégia a Google Ads-ben: tCPC, ami kifejezetten a Demand Gen kampányokhoz készült
A tCPC (target CPC, azaz célzott kattintási költség) egy automatikus licitstratégia, amelynek célja, hogy minél több kattintást szerezzen, a megadott átlagos CPC mellett. Fontos, hogy ez nem konverziókra, hanem kattintásokra optimalizál.
Tovább a cikkhezA Google 2025. júniusi algoritmus frissítésének hatásai és teendők
A frissítés célja, hogy javítsa a keresési eredmények relevanciáját és hasznosságát.
Tovább a cikkhezAI-alapú módszer az E-E-A-T problémák diagnosztizálására
A cikk részletesen bemutatja, hogyan használhatók az AI eszközök, például a ChatGPT, az E-E-A-T problémák azonosítására és javítására.
Tovább a cikkhezWhats App Ads
A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhezÍgy tedd emberibbé az AI által készített tartalmat
Az AI által generált tartalom emberibbé tétele kulcsfontosságú a valódi közönségre gyakorolt hatás erősítésében.
Tovább a cikkhezSEO-szövegírás 2025-ben: Hat pillér a Google-helyezések és relevancia növeléséhez
Az eredményes SEO-szövegírás ma már jóval többet jelent kulcsszavak halmozásánál - a sikerhez egyszerre kell megfelelni a keresőmotorok technikai elvárásainak és az olvasók igényeinek.
Tovább a cikkhez