Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Új B2B célzás a Facebookon
A Meta bejelentette új B2B célközönség-szegmenseinek bevezetését, amelyekkel a marketing szakemberek elérhetik a kulcsfontosságú döntéshozókat a kis-, közép- és nagyvállalati szektorban.
Tovább a cikkhezÚj strukturált adattal bővülnek a termékteszt tartalmak: pro vs kontra
A Google kibővítette a termékteszt oldalak találati lista elemét: mostantól a termékkel kapcsolatos pro és kontra érveket is láthatjuk közvetlenül a találati listáról.
Tovább a cikkhezEtikus marketing 2022-ben
Az etikai normák nem új keletű jelenségek a marketingben, hiszen a társadalmi felelősségvállalás alapját jelentik. Egy vállalatnak nem elég csupán a nyereségességre összpontosítani, ha az ügyfélkörét a fiatalabb generációkkal is bővíteni szeretné. Nézzünk néhány alapvető szempontot, ami az etikus marketing alapját adja a 2022-ben!
Tovább a cikkhezA Google Kulcsszótervező új funkciót kap
Egyes hirdetők számára elérhető egy új automatikus hirdetéscsoport-funkció a Kulcsszótervező eszközben.
Tovább a cikkhezA Google még egy év haladékot adott a cookie-knak
A 3rd party cookie kivezetésére adott határidőt 1 évvel meghosszabbítja a Google Chrome, így az csak 2024-ben fog megtörténni.
Tovább a cikkhez10 bevált módszer a jól konvertáló landoló oldalhoz
Látogatókat terelni a landoló oldaladra szuper dolog - de még hátra van a munka oroszlánrésze: elérni, hogy konvertáló látogatók legyenek!
Tovább a cikkhez


