Google adds generative AI insights, shopping ad campaign goals
A Google új eszközei valós idejű vásárlási trendeket, mesterséges intelligencia által vezérelt betekintést és automatizált készlet szinkronizálást kínálnak.
A google 4 fő frissítést mutatott be:
- Vásárlási trendek betekintése. Mostantól valós idejű vásárlási trendeket érhetünk el a Google Merchant Centerben. Ez segíthet a készlet és a termékleírások módosításában a vásárlók tényleges keresése vagy a vírustrendek alapján.
- AI-alapú insights . A Merchant Center Next két új generatív mesterséges intelligencia funkciója gyors összefoglalókat biztosít a termék teljesítményéről és egyedi jelentéseket készít konkrét adatlekérdezések alapján.
- Automatizált bolti elérhetőség. A Google egyszerűsíti a helyi készlet hirdetések kezelését azáltal, hogy automatikusan szinkronizálja a bolti elérhetőséget a kiskereskedők webhelyeiről. Ez megkönnyíti a vásárlók számára a közeli termékek megtalálását.
- Új kampánycélok. A Google Ads mostantól lehetőségeket kínál az ügyfélszerzési célok meghatározására és a kampányok profitközpontú mutatókkal történő optimalizálására, így segítve a hirdetőket a profit és az optimalizálás előnyben részesítésében a vásárlási csúcsidőszakokban.
Link: https://searchengineland.com/google-new-tools-short-holiday-season-446046