Segíthetünk?

Blog

2024. szeptember 02.

Itt a TikTok új jelentése, amely a közösségi vásárlási trendeket vizsgálja

TikTok folyamatosan próbálja megerősíteni az alkalmazáson belüli vásárlást. Azt a sikert igyekszik megismételni, amelyet a Douyin, az alkalmazás kínai verzióján végzett in-stream vásárlás során tapasztalt: Br. 37.5 milliárd dollár.

TikTok ehhez képest 2023-ban kb 4 milliárd dollárt termelt. Úgy vélik, hogy a nyugati fogyasztók nem melegedtek bele a közösségi vásárlásba, ahogyan az ázsiai piacokon. Végeztek egy kutatást, ahol az alábbiak szerint alakult 2024-ben a vásárlási hajlandóság: (legalább 1 lakalommal vásárolt).

A Facebook messze a vezető platform a vásárlási szokások ösztönzésében, ezt követi a TikTok és az Instagram, mindkettő körülbelül fele-fele arányban.  A Facebooknak van néhány előnye ebből a szempontból. Egyrészt a platformnak jóval több felhasználója van, mint bármely más közösségi alkalmazásnak, így a méret önmagában növeli a lehetőségeit.

(Ebben a Facebook Marketplace is beletartozik).

Forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/report-social-shopping-adoption-trends/725593/

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!