Itt a TikTok új jelentése, amely a közösségi vásárlási trendeket vizsgálja
TikTok folyamatosan próbálja megerősíteni az alkalmazáson belüli vásárlást. Azt a sikert igyekszik megismételni, amelyet a Douyin, az alkalmazás kínai verzióján végzett in-stream vásárlás során tapasztalt: Br. 37.5 milliárd dollár.
TikTok ehhez képest 2023-ban kb 4 milliárd dollárt termelt. Úgy vélik, hogy a nyugati fogyasztók nem melegedtek bele a közösségi vásárlásba, ahogyan az ázsiai piacokon. Végeztek egy kutatást, ahol az alábbiak szerint alakult 2024-ben a vásárlási hajlandóság: (legalább 1 lakalommal vásárolt).
A Facebook messze a vezető platform a vásárlási szokások ösztönzésében, ezt követi a TikTok és az Instagram, mindkettő körülbelül fele-fele arányban. A Facebooknak van néhány előnye ebből a szempontból. Egyrészt a platformnak jóval több felhasználója van, mint bármely más közösségi alkalmazásnak, így a méret önmagában növeli a lehetőségeit.
(Ebben a Facebook Marketplace is beletartozik).
Forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/report-social-shopping-adoption-trends/725593/