Segíthetünk?

Blog

2022. szeptember 06.

Local kampányok frissítése Performance Max-ra

Az év elején előzetesen bemutatták a Smart Shopping és a Local kampányok Performance Max-ra történő frissítésének ütemezését és folyamatát a Google Ads automatikus frissítő eszközének használatával. 

A Local kampányok automatikus frissítő eszköze a jogosult hirdetők számára elérhetővé vált, és augusztus és szeptember folyamán szakaszosan tovább folytatódik a bevezetés. Javasolják, hogy az eszköz segítségével minél előbb frissítsük kampányainkat, hogy az ünnepi szezonban előnyben lehessünk. Az automatikus frissítések megkezdése előtt hozzáférhető az automatikus frissítő eszköz. A frissítésről előre informál minket a rendszer.

Ha a kampányok nem jogosultak az önfrissítő eszköz használatára, és nem kapunk értesítést az automatikus frissítésről, akkor a Local kampányok csak 2023-ban fognak Performance Max-ra frissíteni.

Hogyan végezhető el az önfrissítés? 

Local kampányainkat magunk frissíthetjük az eszközzel, amely a Google Ads értesítés, Recommendations (Ajánlások) oldal vagy Campaigns (Kampányok) oldaláról érhető el.  

Ha kampányainkat frissítjük, a korábbi Local kampányok korábbi teljesítménye átkerül az új Performance Max kampányokba, hogy a teljesítmény konzisztens maradjon. A kampánybeállítások, például a konverziós célok, a költségvetés, a kreatív eszközök és az ajánlati stratégia szintén automatikusan átkerülnek a Performance Maxba.  

5 jó tanács, hogy a legtöbbet hozhassuk ki a Performance Max kampányból:

  1. Használjuk a Teljesítménytervezőt a közelgő ünnepi költségvetések megtervezéséhez, és értékeljük, hogy a költségvetési változások hogyan befolyásolhatják a kampány teljesítményét.
  2. Az ünnepi csúcsokra vagy a hétvégi eladásokra való felkészülés érdekében indítsuk el a kampányt 2-3 héttel korábban, majd frissítsd gyakran a kreatívokat, az általánosabb kreatívokról konkrétabbakra (pl. az ünnepi szezon termékeinek, promócióinak stb. népszerűsítése). Ez lehetővé teszi, hogy időalapú promóciókat hajtsunk végre anélkül, hogy ez a teljesítmény rovására menne.
  3. Állítsunk be értéket minden egyes konverziós művelethez, hogy kampányaink a lehető legjobban elérjék céljaikat. Például egy “telefonhívás” kattintás 3 dollárt, egy “útbaigazítás” kattintás 5 dollárt, egy üzletlátogatás pedig 10 dollárt ér vállalkozásunknak.
  4. Válasszunk ki eszközcsoportonként egy “call-to-action”-t. Míg a Local kampányok hirdetéscsoportonként több egyéni call-to-actiont támogatnak, a Performance Max kampányok eszközcsoportonként egy előre meghatározott cselekvésre felhívást támogatnak csupán.
  5. Kapcsoljuk ki a hirdetések ütemezését vagy a földrajzi célzást. Bár ezek a beállítások elérhetőek a Performance Max kampányokban, nem javasoljuk alkalmazásukat, mivel akadályozhatják a kampány teljesítményét. 

Mi történik a korábbi Local kampányokkal? 

A Performance Max-ra történő frissítés után a korábbi Local kampányaink “Eltávolítva” státuszba kerülnek. Nem tudjuk majd szerkeszteni vagy újra aktiválni ezeket, illetve nem tudunk új Local kampányokat létrehozni, amint a kampányaink automatikusan frissülni kezdenek. A korábbi adatok persze továbbra is elérhetők lesznek a Google Ads Kampányok oldaláról vagy az Áttekintés oldalról.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!