Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A YouTube teszteli az alkalmazáson belüli vásárlást a rövid formátumú videóknál (Shorts)
A videómegosztó platform kibővített vásárlási funkciókkal és affiliate marketinggel kísérletezik.
Tovább a cikkhezÚj search platformok és átírt Google algoritmus történelem
Az elmúlt napokban élesedett egy sor új olyan Google-s feature, ami sokkal interaktívabbá teszi a keresést + a Google Search-ön keresztüli vásárlást.
Tovább a cikkhezItt az Instagram Explore oldali hirdetések futtatásának új elhelyezési lehetősége
A Meta hivatalosan bejelentette az Instagram Marketing API-n keresztül az "Instagram Explore home" hirdetés elhelyezést, amely lehetővé teszi, hogy hirdetéseket futtassanak az Instagram Explore kezdőlapon.
Tovább a cikkhezItt a Google Hirdetésszerkesztő 2.2-es verziója
A Google Ads Editor 2.1-es verziója júliusban jelent meg. Azonban a Google nemrég már be is jelentette a hirdetésszerkesztő 2.2-es verziójának bevezetését is. Ez a verzió 12 új funkciót ad hozzá a rendszerhez, és egyet megszüntet.
Tovább a cikkhezA jövőben sokkal kevésbé lesznek fontosak a backlinkek?
John Mueller egy legutóbbi Hangouts beszélgetésen röviden arról mesélt, hogy idővel a backlinkek értéke, pontosabban: a rangsoroló algoritmuson belüli súlya egyre csökkenni és csökkenni fog.
Tovább a cikkhez4 új alkotói eszköz a Facebookhoz és az Instagramhoz
A Meta új bevételszerzési eszközöket vezet be az NFT alkotók számára a Facebookon és az Instagramon. Ezzel - a személyes profilon keresztül - új közösséget érhetnek el és növelhetik a tartalmaikból származó bevételeket, a virágzó, 13 millió dolláros piacon.
Tovább a cikkhez