Itt a Google Hirdetésszerkesztő 2.2-es verziója
A Google Ads Editor 2.1-es verziója júliusban jelent meg. Azonban a Google nemrég már be is jelentette a hirdetésszerkesztő 2.2-es verziójának bevezetését is. Ez a verzió 12 új funkciót ad hozzá a rendszerhez, és egyet megszüntet. Lássuk, mik ezek a funkciók!
- Eszköztár
Az új verzió további támogatást tartalmaz az eszközkönyvtárak képeinek fokozottabb kihasználásához. A következőket is tartalmazza:
- Képek hozzáadása, eltávolítása és átnevezése
- Képek hozzárendelése mappákhoz
- Eszköztár funkcióinak integrálása a képválasztóba, például szűrés mappa szerint és keresés eszköznév szerint
- Értesítések
Mostantól értesítéseket is használhatunk a fiókok szerkesztőben történő kezeléséhez szükséges fontos információkhoz. Figyelmeztetések is jelzik, ha vannak aktív értesítések felülvizsgálatra. Ezenkívül egy kattintással hozzáférhetünk az értesítésekhez közvetlenül az eszköztárról.
- Új felhasználói felület a hirdetésütemezések szerkesztéséhez
Mostantól vizuálisan szerkeszthetjük a kampányok és bizonyos hirdetési elemek hirdetésütemezéseit. Korábban a hirdetésütemezéseket csak CSV-importálással vagy másik kampányból vagy tartalomból való másolással lehetett módosítani.
- Támogatásbarát hálózati naplók
Az API-hibákat és az azokat kiváltó műveletek részleteit tartalmazó naplók mostantól könnyen érthető formátumban állnak rendelkezésre.
- Szinkron kívüli jelző
A Szerkesztő mostantól rendszeresen ellenőrzi, hogy történt-e fiókmódosítás a legutóbbi szinkronizálás óta, és szükség esetén szinkronizálja azokat.
A Google szerint előfordulhat, hogy nem minden változás észlelhető, és továbbra is ajánlott a legutóbbi módosítások beolvasása a közzététel előtt.
- Globális ajánlatok
A Shopping és a Maximális teljesítményű kampányok vásárlási beállításaiban most a következőket választhatja:
- Az értékesítési ország megadása opcionális (üresen hagyhatjuk, vagy törölhetjük)
- Tartalmazza az opcionális feed címke támogatását
- Ajánlott videókampány-költségkeretek
A Szerkesztő most egy javasolt költségkeretet jelenít meg a videós akció kampányok cél-CPA-ajánlata alapján. Arra is figyelmezteti, ha jelenlegi költségkeretünk nem éri el ezt az ajánlást.
- Videokampány célgyakorisága
A Szerkesztő mostantól teljes mértékben támogatja a célzott gyakoriságú videó kampányokat.
- Videókampányok vásárlással (shopping)
A Szerkesztő mostantól támogatja az összes videókampány-altípust (kivéve a nem beágyazott és az audio kampányokat) a shopping beállításon (Termékfeed) és a termék csoportokon keresztül.
- További ajánlások támogatása
A Szerkesztő további ajánlás típusokhoz nyújt támogatást, beleértve a potenciális ügyfelek űrlapját tartalmazó hirdetések hozzáadásának lehetőségét, hogy több potenciális ügyfeleket szerezzen.
- Alapvető támogatás minden ajánláshoz
A további ajánlástípusok alapvető támogatása mostantól megjelenik a szerkesztőben. A javaslat típusok a Javaslatok > Egyéb javaslatok alatt jelennek meg.
- Optimalizált célzás
A hirdetéscsoport „Célzás kibővítése” beállítási csúszkáját az „Optimalizált célzás” beállítás váltotta fel, amely mostantól egy jelölőnégyzet segítségével engedélyezhető vagy letiltható.
- Eltávolítva
Gmail vizuális kampányok támogatása. A Szerkesztő 2.2-es verziója már nem támogatja a Gmail vizuális hirdetéseket és kampányokat.
A Hirdetésszerkesztőt használó hirdetők profitálnak majd ezekből a változásokból és az új funkciókból. A fiókok különálló, offline platformról történő kezelésének lehetősége időt takarít meg, hiszen tömegesen hajthatunk végre módosításokat.