Segíthetünk?

Blog

2022. november 15.

Itt a Google Hirdetésszerkesztő 2.2-es verziója

A Google Ads Editor 2.1-es verziója júliusban jelent meg. Azonban a Google nemrég már be is jelentette a hirdetésszerkesztő 2.2-es verziójának bevezetését is. Ez a verzió 12 új funkciót ad hozzá a rendszerhez, és egyet megszüntet. Lássuk, mik ezek a funkciók!

  1. Eszköztár

Az új verzió további támogatást tartalmaz az eszközkönyvtárak képeinek fokozottabb kihasználásához. A következőket is tartalmazza:

  • Képek hozzáadása, eltávolítása és átnevezése
  • Képek hozzárendelése mappákhoz
  • Eszköztár funkcióinak integrálása a képválasztóba, például szűrés mappa szerint és keresés eszköznév szerint
  1. Értesítések

Mostantól értesítéseket is használhatunk a fiókok szerkesztőben történő kezeléséhez szükséges fontos információkhoz. Figyelmeztetések is jelzik, ha vannak aktív értesítések felülvizsgálatra. Ezenkívül egy kattintással hozzáférhetünk az értesítésekhez közvetlenül az eszköztárról.

  1. Új felhasználói felület a hirdetésütemezések szerkesztéséhez

Mostantól vizuálisan szerkeszthetjük a kampányok és bizonyos hirdetési elemek hirdetésütemezéseit. Korábban a hirdetésütemezéseket csak CSV-importálással vagy másik kampányból vagy tartalomból való másolással lehetett módosítani.

  1. Támogatásbarát hálózati naplók

Az API-hibákat és az azokat kiváltó műveletek részleteit tartalmazó naplók mostantól könnyen érthető formátumban állnak rendelkezésre.

  1. Szinkron kívüli jelző

A Szerkesztő mostantól rendszeresen ellenőrzi, hogy történt-e fiókmódosítás a legutóbbi szinkronizálás óta, és szükség esetén szinkronizálja azokat.

A Google szerint előfordulhat, hogy nem minden változás észlelhető, és továbbra is ajánlott a legutóbbi módosítások beolvasása a közzététel előtt.

  1. Globális ajánlatok

A Shopping és a Maximális teljesítményű kampányok vásárlási beállításaiban most a következőket választhatja:

  • Az értékesítési ország megadása opcionális (üresen hagyhatjuk, vagy törölhetjük)
  • Tartalmazza az opcionális feed címke támogatását
  1. Ajánlott videókampány-költségkeretek

A Szerkesztő most egy javasolt költségkeretet jelenít meg a videós akció kampányok cél-CPA-ajánlata alapján. Arra is figyelmezteti, ha jelenlegi költségkeretünk nem éri el ezt az ajánlást.

  1. Videokampány célgyakorisága

A Szerkesztő mostantól teljes mértékben támogatja a célzott gyakoriságú videó kampányokat.

  1. Videókampányok vásárlással (shopping)

A Szerkesztő mostantól támogatja az összes videókampány-altípust (kivéve a nem beágyazott és az audio kampányokat) a shopping beállításon (Termékfeed) és a termék csoportokon keresztül.

  1. További ajánlások támogatása

A Szerkesztő további ajánlás típusokhoz nyújt támogatást, beleértve a potenciális ügyfelek űrlapját tartalmazó hirdetések hozzáadásának lehetőségét, hogy több potenciális ügyfeleket szerezzen.

  1. Alapvető támogatás minden ajánláshoz

A további ajánlástípusok alapvető támogatása mostantól megjelenik a szerkesztőben. A javaslat típusok a Javaslatok > Egyéb javaslatok alatt jelennek meg.

  1. Optimalizált célzás

A hirdetéscsoport „Célzás kibővítése” beállítási csúszkáját az „Optimalizált célzás” beállítás váltotta fel, amely mostantól egy jelölőnégyzet segítségével engedélyezhető vagy letiltható.

  1. Eltávolítva

Gmail vizuális kampányok támogatása. A Szerkesztő 2.2-es verziója már nem támogatja a Gmail vizuális hirdetéseket és kampányokat.

 A Hirdetésszerkesztőt használó hirdetők profitálnak majd ezekből a változásokból és az új funkciókból. A fiókok különálló, offline platformról történő kezelésének lehetősége időt takarít meg, hiszen tömegesen hajthatunk végre módosításokat.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!