Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google frissíti az EU-ban célzott hirdetések adatvédelmi irányelveit
A Google megszigorítja a célzott hirdetésekre vonatkozó adatvédelmi irányelveit Európában, hogy megfeleljen a digitális piacokról szóló törvénynek (DMA).
Tovább a cikkhezMegérkezett a Google Merchant Center új verziója
Megérkezett a Google Merchant Center Next szolgáltatás frissített funkciókkal, amelyek még könnyebbé teszik a vállalkozások kezelését és népszerűsítését a Google rendszerében. Az új verzió már elérhető, aki viszont eddig még nem váltott rá át, annak 2024. jan. 31. dátummal automatikusan frissül majd az új verzióra.
Tovább a cikkhezIrányelvfrissítés: A kényes eseményekkel kapcsolatos, nem helyénvaló tartalmakra vonatkozó irányelvek
2024 februárjában a Shopping-hirdetések frissíti a nem helyénvaló tartalomra vonatkozó irányelvét. A módosítás célja a kényes események meghatározásának egyértelműbbé tétele
Tovább a cikkhezMaximalizált organikus elérés a 2024-es közösségi média legújabb algoritmusaival
A cikkünk forrása elemzi a 2024-es főbb platformok (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter (X), TikTok, Pinterest és YouTube) különböző algoritmusait, és hasznos tippeket adunk az algoritmus működéséhez.
Tovább a cikkhezA Google hivatalosan megkezdte a third-party cookie-k fokozatos megszüntetését
A Tracking Protection nevű új funkció, amely alapértelmezés szerint korlátozza a harmadik féltől származó cookie-kat, 2024. január 4-én indult el a Chrome-felhasználók 1%-ánál.
Tovább a cikkhezÚj formátumú videó hirdetések a Google Adsben
Bővebb, szélesebb elérést biztosít az új multi-format hirdetés Youtube-on, ide értve az in-stream, in-feed és shorts felületeket is.
Tovább a cikkhez