Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads megszünteti az enhanced CPC-t a Search és a Display kampányok esetében

A Google Ads októbertől fokozatosan megszünteti az enhanced CPC (eCPC) használatának lehetőségét az új keresési és Display kampányokban, azzal a céllal, hogy 2025 márciusáig az összes fennmaradó kampányt átállítsa manual CPC-re.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads 2025-ben frissíti a Videós Kampányokat (VAC – Video Action Campaigns) Demand Gen-re

A Google Ads 2025 második negyedévétől a Videós kampányt (VAC) a sokoldalúbb (több formátummal rendelkező) Demand Gen kampányokba olvasztja.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google adds generative AI insights, shopping ad campaign goals

A Google új eszközei valós idejű vásárlási trendeket, mesterséges intelligencia által vezérelt betekintést és automatizált készlet szinkronizálást kínálnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt a TikTok új jelentése, amely a közösségi vásárlási trendeket vizsgálja

TikTok folyamatosan próbálja megerősíteni az alkalmazáson belüli vásárlást. Azt a sikert igyekszik megismételni, amelyet a Douyin, az alkalmazás kínai verzióján végzett in-stream vásárlás során tapasztalt: Br. 37.5 milliárd dollár.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az Instagram lehetővé teszi a 20 db-os képkocka használatát

Az Instagram mostantól mindenkinek engedélyezi a 20 db képkockát a galériás formátumban . Vagyis az eddigi 10 db képkockát bővítette ki a korábban márciusban tesztelt és az egyes felhasználóknál engedélyezett 15 db képkocka helyett.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google fokozatosan megszünteti a Smart Campaign-okat a Performance Max javára

A Google megszünteti az intelligens kampányok kínálatát, és funkcióit integrálja a Performance Max kampányokba.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia