Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google Ads megszünteti az enhanced CPC-t a Search és a Display kampányok esetében
A Google Ads októbertől fokozatosan megszünteti az enhanced CPC (eCPC) használatának lehetőségét az új keresési és Display kampányokban, azzal a céllal, hogy 2025 márciusáig az összes fennmaradó kampányt átállítsa manual CPC-re.
Tovább a cikkhezA Google Ads 2025-ben frissíti a Videós Kampányokat (VAC – Video Action Campaigns) Demand Gen-re
A Google Ads 2025 második negyedévétől a Videós kampányt (VAC) a sokoldalúbb (több formátummal rendelkező) Demand Gen kampányokba olvasztja.
Tovább a cikkhezGoogle adds generative AI insights, shopping ad campaign goals
A Google új eszközei valós idejű vásárlási trendeket, mesterséges intelligencia által vezérelt betekintést és automatizált készlet szinkronizálást kínálnak.
Tovább a cikkhezItt a TikTok új jelentése, amely a közösségi vásárlási trendeket vizsgálja
TikTok folyamatosan próbálja megerősíteni az alkalmazáson belüli vásárlást. Azt a sikert igyekszik megismételni, amelyet a Douyin, az alkalmazás kínai verzióján végzett in-stream vásárlás során tapasztalt: Br. 37.5 milliárd dollár.
Tovább a cikkhezAz Instagram lehetővé teszi a 20 db-os képkocka használatát
Az Instagram mostantól mindenkinek engedélyezi a 20 db képkockát a galériás formátumban . Vagyis az eddigi 10 db képkockát bővítette ki a korábban márciusban tesztelt és az egyes felhasználóknál engedélyezett 15 db képkocka helyett.
Tovább a cikkhezA Google fokozatosan megszünteti a Smart Campaign-okat a Performance Max javára
A Google megszünteti az intelligens kampányok kínálatát, és funkcióit integrálja a Performance Max kampányokba.
Tovább a cikkhez