Facebook hirdetési újdonságok
A Facebook/Meta új hirdetési eszközöket jelentett be az ünnepi időszak eladásainak fellendítésére. Ezek a frissítések a Meta mesterséges intelligencia által vezérelt Advantage+ vásárlási kampányaival integrálva kibővített kreatív lehetőségeket és továbbfejlesztett célzási lehetőségeket kínálnak a hirdetőknek.
A Meta olyan új hirdetésformátumokat tesztel, amelyek a promóciókra, az első vásárlásra ösztönző ajánlatokra és a személyre szabott kedvezményekre helyezik a hangsúlyt a Facebook és Instagram Reels felületén, leegyszerűsítve a promóciós kódok alkalmazását a konverziók növelése érdekében.
A hirdetők ezentúl ún. “emlékeztető” hirdetésekkel ösztönözhetik a vásárlókat a közelgő akciókra és eseményekre, illetve gyakoribb értesítésekkel ösztönözhetik őket a mobilalkalmazáson belüli vásárlásokra.
Mostantól a webhelyhivatkozásokon keresztül több céloldalt is hozzáadhatunk egyetlen képes vagy videohirdetéshez, így az ügyfelek könnyebben megtalálhatják a releváns termékeket.
A Meta emellett olyan hirdetéseket is tesztel, amelyek az adott hely (pl. bolt vagy turistacélpont) iránti érdeklődés alapján célozzák meg a felhasználókat (bolti vásárlókat, turistákat), és lehetőséget kínálnak a vállalkozásoknak, hogy a hirdetési tevékenységüket a szezonális forgalomra optimalizálják.