Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A TikTok elindította a search hirdetéseket

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.10.08.

Legújabb funkciójával, a keresési hirdetésekkel a TikTok komoly szereplőként pozicionálja magát a fizetett keresőmarketing világában.

A szeptember 24-én került bejelentésre, hogy a TikTok elindította várva várt keresési hirdetéseit az Egyesült Államokban, új módot adva a marketingeseknek, hogy elérjék a fogyasztókat, amikor aktívan keresnek tartalmat, termékeket vagy szolgáltatásokat a platformon.

A TikTok keresési hirdetések nem csupán másolatai annak, amit a Google vagy a Microsoft Ads szolgáltatásban látunk. A hirdetések zökkenőmentesen beleolvadnak az organikus tartalom áramlásában,  hirdetések kevésbé tolakodónak, vonzóbbnak és természetesnek tűnnek. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet