Segíthetünk?

Blog

2024. szeptember 23.

Google Ads újdonságok

A Google több újdonságot, frissítést jelentett be egy online marketing konferencián.

A Performance Max kampányoknál, várhatóan az idei év végétől kezdve, meg fog jelenni a kampány szintű kulcsszókizárás lehetősége. Jelentősen bővülni fognak az elérhető statisztikai adatok is. A következő hónaptól kezdődően az új, “eszközlefedettségi” jelentés segít azonosítani az alulteljesítő kreatív elemeket, és konkrét javaslatokat ad azok javítására, például „adjon hozzá 2 hosszú címsort” vagy „adjon hozzá 3 négyzet alakú képet”.

A Pmax kampányokban is meg fog jelenni a “Keresési megjelenítési arány” mutató, láthatóvá téve, hogy a szöveges és Shopping-hirdetések milyen arányban jelennek meg a Google keresési találati lista oldalán.

Az eszközszintű, új konverziós mutatók megmutatják, hogy az egyes képek, videók és hirdetésszövegek hogyan vezetnek konverzióhoz.

A Google megújítja a Statisztika részt is, hogy az elemzéseket, magyarázatokat és ajánlásokat egyetlen nézetben egyesítse több jelentés helyett. Az új, ún. „cél ütemezési” statisztikával nyomon követhető lesz a CPA- és ROAS-célok felé tett előrehaladást.

Az ún. “márkahasználati irányelvek” kikerülnek a béta verzióból, így mindenki számára elérhetővé válik a saját márkához kapcsolódó betűtípusok, színek, logók használata.

A mesterséges intelligencia által vezérelt képszerkesztés már elérhető a keresési, Demand Gen, mobilalkalmazás- és Display-kampányokban is, nemcsak a Pmax kampányokban. A képszerkesztés mostantól használható a Merchant Center feedben lévő termékképekhez is.

A Demand Gen kampányokhoz is új optimalizálási eszközök érkeznek. Az elkövetkező hónapokban bevezetik az Omnichannel ajánlattételt az online és a bolti konverziók optimalizálása érdekében. A videók meghatározott formátumokhoz és felületekhez rögzítésére vonatkozó kreatív beállítások mostantól minden hirdető számára elérhetőek.

https://www.seroundtable.com/google-ads-news-38083.html

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!