Segíthetünk?

Blog

2024. szeptember 12.

A Google Ads megszünteti az enhanced CPC-t a Search és a Display kampányok esetében

A Google Ads októbertől fokozatosan megszünteti az enhanced CPC (eCPC) használatának lehetőségét az új keresési és Display kampányokban, azzal a céllal, hogy 2025 márciusáig az összes fennmaradó kampányt átállítsa manual CPC-re.

Legfontosabb dátumok:

2024. október: Az eCPC opció eltávolítva az új kampányoknál.

2025. március: Az összes fennmaradó eCPC-kampány átáll manual CPC-re.

A Google 2010-ben intellignes (Smart Bidding) ajánlattételi stratégiaként vezette be az enhanced CPC-t, hogy konverziós valószínűség alapján optimalizálja az ajánlatokat. Az újabb gépi tanulási lehetőségek, például a Maximize conversion (opcionális target CPA-val) és a Maximize conversion value (opcionális target ROAS-al) azonban automatizáltabb eszközöket kínálnak a teljesítmény javítására.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!