Közösségi marketing
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Top5 tipp a sikeres ünnepi Facebook kampányokhoz
A következő blogcikkben felvázoljuk neked azt a #Top5 kulcsfontosságú lépést, amivel feltúrbózhatod az ünnepi Facebook kampányaid eredményeit. Megmutatjuk hogyan népszerűsítheted termékeid úgy, hogy a kampánykezelés a legjobb eredményeket hozza.
Tovább a cikkhezHatékony márkaépítés közösségi média hirdetésekkel
Gyakran előfordul hirdetőkkel, hogy márkaépítés céljából akarnak kampányokat futtatni, és a célközönség, a buyer perszónák, a kreatívok és az elhelyezések lehető leggondosabb tervezése után az eredmény mégis valahogy elmarad a közösségi média hirdetésekben. Közelebbről megvizsgálva az okokat, az első, ami feltűnik, hogy a hirdetéseknek alacsony az átkattintási aránya és magas a kattintási költsége.
Tovább a cikkhezTikTok World konferencia összefoglaló
A héten sor került az első olyan TikTok rendezvényre, amely kifejezetten marketing szakembereknek és a platformon hirdetni tervező márkáknak szólt. Az eseményen összesen 35 új funkciót mutattak be, cikkünkben a legfontosabbakat fogjuk röviden bemutatni.
Tovább a cikkhezÚtmutató az Instagram hashtagek használatához
Ebben a cikkben megmutatjuk Neked, hogyan gyűjtsd össze és hogyan használd hatékonyan az Instagram hashtageket, hogy a bejegyzésed a legjobb eredményt érhesse el. Megismerheted milyen szempontokat kell figyelembe venned a hashtag stratégia felépítéséhez:
Tovább a cikkhezHogyan építsd a branded TikTok-on?
A TikTok kétségkívül az elmúlt évek legdinamikusabban fejlődő közösségi médiuma. A Z generáció célzásához egy remek eszköz, viszont ez a korosztály, illetve a TikTok-hoz kapcsolódó tartalomfogyasztási szokásoknak a kultúrája eltér a már megszokott, “hagyományos” platformokétól. Ám nem kell, hogy ez elvegye a kedvünket a tartalom gyártástól, csak követnünk kell egyes szabályokat, hogy hatékonyan tudjuk alkalmazni…
Tovább a cikkhezTop 10 téma közösségi média posztokhoz
Nem lehet elégszer hangsúlyozni azt, hogy a közösségi médiának milyen óriási szerepe van az online marketingben. A közösségi csatornákon megjelenő érdekes és aktuális posztok és témák segítenek abban, hogy a márkához kötött weboldal, webáruház vagy blog jelenlét eljusson és kapcsolatba lépjen új emberekkel, vagy fenntartsa a már meglévő ügyfélkör és követőbázis érdeklődését.
Tovább a cikkhez