Közösségi marketing

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
e-kereskedelem

​​#TiktokMadeMeBuyIt avagy webáruház hirdetési lehetőségek Tiktokon

A TikTok kétségkívül az egyik leggyorsabban növekvő közösségi platform a világon. A videóalapú alkalmazásnak már világszerte 1 milliárd havi aktív felhasználója van, főként fiatalok.
Tovább a cikkhez
Natália Parádi
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

10 tipp az organikus Instagram elérés növeléséhez

Mindenki szeretne nagyobb Instagram elérést produkálni, pláne organikusan. Ha kíváncsi vagy arra, hogy milyen tartalommal és stratégiával tudod ezt elérni - természetesen egy forint ráfordítása nélkül - akkor olvasd tovább blog cikkünket, amiben megtalálod, hogyan kell az aktuális stratégiádon változtatni.
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

A legjobb ünnepi közösségi média kampány ötletek, amelyeket érdemes kipróbálnod

Ismerd meg azokat a praktikákat, amelyeket a közösségi felületeid marketingjében használhatsz az ünnepekkor, valamint néhány olyan tartalmi példát, amelyet érdemes megfontolnod még az ünnepek előtt. A közösségi médiában nagyobb a verseny, mint valaha, de az ünnepek tökéletes lehetőséget kínálnak a versenytársakkal szembeni előny megszerzésére.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

Tudj meg mindent a TikTok Shoppingról

A TikTok-ot már nem csak a tinédzserek platformja. Mára sokféle tartalomnak ad otthont és látogatók korosztálya kiemelkedő vásárlási inspiráció forrása a több, mint 732 millió aktív felhasználóval.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

Top5 tipp a sikeres ünnepi Facebook kampányokhoz

A következő blogcikkben felvázoljuk neked azt a #Top5 kulcsfontosságú lépést, amivel feltúrbózhatod az ünnepi Facebook kampányaid eredményeit. Megmutatjuk hogyan népszerűsítheted termékeid úgy, hogy a kampánykezelés a legjobb eredményeket hozza.
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

Hatékony márkaépítés közösségi média hirdetésekkel

Gyakran előfordul hirdetőkkel, hogy márkaépítés céljából akarnak kampányokat futtatni, és a célközönség, a buyer perszónák, a kreatívok és az elhelyezések lehető leggondosabb tervezése után az eredmény mégis valahogy elmarad a közösségi média hirdetésekben. Közelebbről megvizsgálva az okokat, az első, ami feltűnik, hogy a hirdetéseknek alacsony az átkattintási aránya és magas a kattintási költsége.
Tovább a cikkhez
Dániel Stomp