Keresőoptimalizálás
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Termékoldali SEO: a bevételed áll vagy bukik rajta!
Az e-kereskedelmi portálok esetében a termékoldalakban rejlik a legnagyobb potenciál, ami a vásárló ösztönzését, tehát a konverzió megvalósulását illeti. Kialakításukkor két kritériumot kell szem előtt tartani: legyenek jól indexelhetőek (ami a keresőrobot igényeit elégíti ki), másrészt biztosítsanak az átlagosnál magasabb felhasználói élményt (ez a látogatók vásárlási motivációja miatt lényeges).
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Technikai SEO: Szervernaplók elemzése SEO problémák megoldásához
A keresőoptimalizálás egy méltatlanul ritkán alkalmazott technikáját vesszük ezúttal górcső alá. Bár elsőre ijesztőnek tűnhet a téma, valójában meglepően egyszerűen kezelhetők és feldolgozhatók a webszerver által létrehozott naplóállományok. Számos olyan eset van, ahol egy adott probléma hatékony felderítéséhez bele kell néznünk a szerver logokba. A cikk során áttekintjük ezen állományok értelmezését, használatát és különféle feldolgozási…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
4 tipp a B2B vásárlói életciklus szakaszainak SEO támogatására
A tartalommarketing szempontjából kulcsfontosságú vásárlói életút különböző szakaszaiban érhetjük el igazán hatékonyan a B2B döntéshozókat is. A kérdés csak az, hogy azt találják-e meg, amit keresnek? A tartalommarketing aktivitásokkal kapcsolatban is elsődleges a ROI fókusz, azaz, hogy annak eredményessége pontosan kimutathatóvá váljon. A személyre szabott tartalmakkal szemben mára éppen ezért az is kiemelten fontos elvárás,…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Keresőoptimalizálás: Hogyan alakul ki a Google találati listája?
Hogy leránthassuk a leplet a rangsorolás szempontjairól (amiből egyébként akad bőven), tegyünk időutazást 1996-ba, a keresőrobotok születéséhez.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Mobilbarátok Közt: pánik helyett éljünk a mobil SEO adta lehetőségekkel!
Tavaly novemberben már beszámoltunk arról, hogy a felhasználói trendekre reagálva a Google épp egy óriási paradigmaváltást készít elő: a közeljövőben az indexelés az oldalak mobil verziója alapján történik majd - valamennyi eszközön. Káosz-érzet helyett tegyük meg a szükséges mobil SEO lépéseket, és bátran használjuk ki a rendelkezésre álló időt, valamint a SEO és a UX…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
7+1 dolog, amit nem mond el a Google PageSpeed Insights
Az oldalsebesség optimalizálása talán még soha nem volt ennyire előtérben, mint az elmúlt években. Ennek jó oka van, hiszen az emberek egyre gyorsabban szeretnének mindent (így a weblapok tartalmát is), és ezt már a Google is figyelembe veszi a rangsorolásnál. Ha lépést szeretnénk tartani, a versenyképességhez elengedhetetlen az oldal sebességének optimalizálása. Ehhez a Google PageSpeed…
Tovább a cikkhez