Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

6 költségvetést pazarló Facebook hirdetési hiba. Hogyan kerüld el?

A Facebook Ads platform már közel egy évtizede létezik, és ez idő alatt számos változáson ment keresztül. A bevált gyakorlatok jönnek-mennek, folyamatosan új funkciókkal bővül, és minden eddiginél egyszerűbb olyan egyszerű hibát elkövetni, amelynek következtében hirdetési kampányok elmaradhatnak a kitűzött céloktól.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google közönségbővítés vs. optimalizált célzás: mi a különbség?

Hamarosan néhány közönségbővítést használó kampányt átállítanak az optimalizált célzásra. Most elmondjuk, mit jelent ez a hirdetők számára.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A TrueView for Action kampányok 2022 elején Video Action kampányokká alakulnak

A hirdetők már csak 2021 September 30-ig tudnak TrueView for Action kampányokat létrehozni, és a korábban létrehozott ilyen típusú kampányok csak jövő év elejéig futhatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google felveszi a kesztyűt a rágalmazó oldalakkal szemben

A Google újabb módosítása felveszi a harcot a rágalmazókkal szemben. Az algoritmus finomhangolásával a Google azt akarja elérni, hogy a másokat rágalmazó weboldalak ne rangsoroljanak jól a keresések során. Tehát ha valaki rákeres egy személy nevére, akkor az őt becsmérlő oldalak ne jelenjenek meg a találati lista elején.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

Mi az a Linktree és hogyan használjam?

Az Instagram felhasználók jól ismerik ezt a kifejezést: “link a bioban”. Aki készített már Instagram vagy Facebook profilt az jól tudja, hogy mindkét esetében, csak egy hivatkozást [linket] lehet megjeleníteni az oldalon, vagyis a Facebook névjegyben és az Instagram bioban. Valamint az is tudjuk, hogy az Instagram bejegyzések szövegében nem tudunk “kattintható” linket elhelyezni. Erre…
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google új jelentési funkciókat jelent be a GA4-ben

A marketingesek a Google Analytics 4-ben új jelentéstételi funkciókat kapnak, annak érdekében hogy mélyebbre áshassanak a kulcsfontosságú információkban. A platformot a használhatóság érdekében kissé át is alakítják.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia