Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A TrueView for Action kampányok 2022 elején Video Action kampányokká alakulnak
A hirdetők már csak 2021 September 30-ig tudnak TrueView for Action kampányokat létrehozni, és a korábban létrehozott ilyen típusú kampányok csak jövő év elejéig futhatnak.
Tovább a cikkhezA Google felveszi a kesztyűt a rágalmazó oldalakkal szemben
A Google újabb módosítása felveszi a harcot a rágalmazókkal szemben. Az algoritmus finomhangolásával a Google azt akarja elérni, hogy a másokat rágalmazó weboldalak ne rangsoroljanak jól a keresések során. Tehát ha valaki rákeres egy személy nevére, akkor az őt becsmérlő oldalak ne jelenjenek meg a találati lista elején.
Tovább a cikkhezMi az a Linktree és hogyan használjam?
Az Instagram felhasználók jól ismerik ezt a kifejezést: “link a bioban”. Aki készített már Instagram vagy Facebook profilt az jól tudja, hogy mindkét esetében, csak egy hivatkozást [linket] lehet megjeleníteni az oldalon, vagyis a Facebook névjegyben és az Instagram bioban. Valamint az is tudjuk, hogy az Instagram bejegyzések szövegében nem tudunk “kattintható” linket elhelyezni. Erre…
Tovább a cikkhezA Google új jelentési funkciókat jelent be a GA4-ben
A marketingesek a Google Analytics 4-ben új jelentéstételi funkciókat kapnak, annak érdekében hogy mélyebbre áshassanak a kulcsfontosságú információkban. A platformot a használhatóság érdekében kissé át is alakítják.
Tovább a cikkhezTovább bővül az optimalizálási pontszám
Kampányaink optimalizálása elengedhetetlen, így van ez a videokampányok esetén is. Ezért a Google bevezeti az optimalizálási pontszámot a Cselekvésre ösztönző videokampányok (video action) esetében is.
Tovább a cikkhezFacebook F8 konferencia összefoglaló
Az online konferencia legmeghatározóbb témája a vállalkozások és a felhasználók közötti kommunikációs csatornák fejlesztése volt. Kiemelt szándékuk volt a fejlesztők munkáját segíteni, ezzel együtt a cégek növekedését a platformon.
Tovább a cikkhez