Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hogyan vásárolnak a nők a Covid 19 járvány után?
Tudományosan is bizonyított tény, hogy a nők vásárlási szokásai eltérőek a férfiakétól. A Koronavírus járvány okozta extrém körülmények kialakulása előtt is általánosságban elmondható volt, hogy a legtöbb nő jobban szeret vásárolni, mint a férfiak.
Tovább a cikkhezÍgy készülj az iskolakezdésre PPC managerként
A Google felmérése szerint az észak-amerikai, iskolakezdésre készülő vásárlók több mint 50%-a azt állítja, hogy mielőtt bemegy az üzletbe, online ellenőrizni fogja a boltban lévő készleteket. Ugyanezen csoport 48%-a válaszai szerint olyan üzletekben fog vásárolni, amelyekben a helyszínen történő átvételt vagy érintés nélküli szállítás is elérhető.
Tovább a cikkhezÍgy védi a Facebook a fiatalkorúakat
Jelentős változtatásokat jelentett be a Facebook azt illetően, ahogyan a hirdetők Facebookon, Instagramon és Messengeren a fiatalokat elérhetik. Elmondjuk, milyen hirdetési módosítások várhatók.
Tovább a cikkhezKözösségépítés és a vállalati értékrend kialakítása napjainkban
Az elmúlt években a marketing egyértelműen a márkák körüli közösségek építése és az olyan vállalati értékrendek implementálása felé mozdult el, amelyek a fogyasztók számára fontosak. Ebből következően ezen értékek megfelelő kommunikálása elengedhetetlenné vált. Nem elég azonban az egyirányú kommunikáció a fogyasztók felé, így kerül képbe a community management.
Tovább a cikkhezItt a LinkedIn ingyenes marketing tanúsítványa
Ingyenes, bárki számára elvégezhető marketing szakértői tananyagot és vizsgát tett elérhetővé a LinkedIn.
Tovább a cikkhezÚj figyelmeztetési rendszert vezetett be a Google
A Google elkötelezett amellett, hogy megbízható hirdetési élményt teremtsen a felhasználók és a hirdetők számára. A Google Ads irányelvei azért vannak, hogy megakadályozzák a nem biztonságos vagy káros tartalmú hirdetések megjelenését.
Tovább a cikkhez


