A Google Ads új helyre helyezi át a jelentéseket a felhasználói felület legújabb frissítésében
A platform frissítette felhasználói felületét néhány fiók esetében a navigáció és a munkafolyamatok szervezésének javítása érdekében.
A Google Ads frissített felhasználói felületet vezetett be kisszámú fiókhoz.
Bár az érintett fiókok más elrendezést, struktúrát és dizájnt fognak tapasztalni, fontos megjegyezni, hogy semmilyen eszköz vagy funkció funkcionalitásában nem történt változás.
Ezt a konkrét UI-változást, amely jelenleg a Manager-fiókok bétaverziójában van, a munkafolyamatok jobb megszervezése és az elérhetőség egyszerűsítése érdekében tervezték, mindezt úgy, hogy közben ugyanazok az eszközök továbbra is rendelkezésre állnak.
Ha nem találja a jelentéseit, amikor bejelentkezik a Google Adsbe, az azért van, mert azok átkerültek a “Betekintések és jelentések” részbe. Az összes teljesítményjelentése mostantól ott található.
Azzal, hogy a Google ezeket az oldalakat a navigációban egy egységesített részbe foglalja, az a célja, hogy könnyebbé tegye a hirdetések optimalizálásához szükséges teljesítményadatok megszerzését.