Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads új helyre helyezi át a jelentéseket a felhasználói felület legújabb frissítésében

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.01.29.

A platform frissítette felhasználói felületét néhány fiók esetében a navigáció és a munkafolyamatok szervezésének javítása érdekében.

A Google Ads frissített felhasználói felületet vezetett be kisszámú fiókhoz.

Bár az érintett fiókok más elrendezést, struktúrát és dizájnt fognak tapasztalni, fontos megjegyezni, hogy semmilyen eszköz vagy funkció funkcionalitásában nem történt változás.

Ezt a konkrét UI-változást, amely jelenleg a Manager-fiókok bétaverziójában van, a munkafolyamatok jobb megszervezése és az elérhetőség egyszerűsítése érdekében tervezték, mindezt úgy, hogy közben ugyanazok az eszközök továbbra is rendelkezésre állnak.

Ha nem találja a jelentéseit, amikor bejelentkezik a Google Adsbe, az azért van, mert azok átkerültek a “Betekintések és jelentések” részbe. Az összes teljesítményjelentése mostantól ott található.

Azzal, hogy a Google ezeket az oldalakat a navigációban egy egységesített részbe foglalja, az a célja, hogy könnyebbé tegye a hirdetések optimalizálásához szükséges teljesítményadatok megszerzését.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet