Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Bemutatjuk a Google Ads hozzárendelési modelleket
A hozzárendelési modellezés segíthet jobban megérteni, hogy az emberek hogyan, mikor és miért hajtottak végre konverziót a hirdetéseinkkel kapcsolatban. Jelenleg hat különböző Google Ads hozzárendelési modell (attribuciós modell) közül lehet választani.
Tovább a cikkhezÚj ellenőrzési irányelvek Facebook- és Instagram fiókokhoz
Azoknak a márkáknak és ismert személyiségeknek, akik hitelesíteni szeretnék oldalukat vagy profiljukat a Facebookon és az Instagramon, mostantól egy frissített jelentkezési folyamaton kell átesniük.
Tovább a cikkhezÜnnepi előkészületek a Google-nél
Az idei ünnepi szezonban új eszközöket vezet be a Google a gyors szállítás, a könnyű visszaküldés és a márka identitás kiemelésére.
Tovább a cikkhezTöbb konverzió olcsóbban Google Ads hirdetések segítségével
Sokaknak van rossz tapasztalata Google Ads hirdetések használatával, hogy a konverzió drágán és nehezen jött, és végül az egész csak pénzégetést jelentett. Holott az egyes hirdetési platformok közül máig a Google Ads generálja a legnagyobb konverziós arányt és megtérülést. Lássuk, hogyan lehet ezeket a kulcs teljesítménymutatókat hatékonyan növelni!
Tovább a cikkhezA Presearch kereső is felkerül az Android készülékekre
A Presearch keresőmotor megtalálható lesz az alapértelmezetten választható keresők közt az Európában és az Egyesült Királyságban forgalomba hozott Android készülékeken.
Tovább a cikkhezNöveld a bevételt: a cross-sell és az upsell
Az olyan technikák, mint az upsell és a cross-sell nagy népszerűségnek örvendenek, legyen szó offline vagy e-kereskedelmi értékesítésről. Hogyan növelhetném a bevételt extra tőkebevonás nélkül? Hogyan lehetne az értékesítési folyamatot maximalizálni? A legtöbb cégvezető és vállalkozó gyakran teszi fel ezeket a kérdéseket. A következő két értékesítési eszköz helyes alkalmazásával nagyobb bevételt realizálhatunk, növelhetjük a termékeladásokat…
Tovább a cikkhez

